omzig Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 002, 003, 031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 033, 034, 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i taka pierdoła jeszcze: 020, 120, 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 z tych logów wyglonda ze masz nieszczelnos w ukłądzie turbo zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 20 115 118
omzig Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 z tych logów wyglonda ze masz nieszczelnos w ukłądzie turbo zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 20 115 118 115 jest w drugim i trzecim linku, a 020 jest w trzecim. 118 za co odpowiada?
Marc!n Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 118 - n75 (regulacja ciśnienia doładowania)
omzig Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 118 - n75 (regulacja ciśnienia doładowania) Jak będę miał możliwość, to wrzucę i 118. A oprócz tej nieszczelności wszystko ok?
german81 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 zeby stwierdzic czy jest wszystko ok to potrzebny jest jeszcze log z bloku 118.
omzig Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 zapłony trochę chyba cofa.. Co może być przyczyną i jak to zlikwidować? ---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ---------- zeby stwierdzic czy jest wszystko ok to potrzebny jest jeszcze log z bloku 118. Spoko spoko, dzisiaj to już nie ogarnę, ale postaram się wrzucić jak najszybciej... ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 23:21 ---------- Jestem właśnie po wymianie rozrządu (pasek zębaty, rolki, napinacz), paska klimy, paska wspomagania, paska alternatora + napinacz, pompy wody, płynów, filtrów, oleju... Na VAGu tylko błąd SAI, z tego co wiem, to się nie załącza, czyli pewnie do wymiany albo do usunięcia całkowicie. Zrobiłem aktualne logi, z tym że pogoda była z d*py, auta na trasie i robiłem je sam, ale mam nadzieję, że da radę coś z nich wywróżyć. Prośba o ocenę: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jest lepiej , jesli ma być igła to sprawdzić szczelnosc dolotu przy min 1bar cisnienia, potem do sprawdzenia cisnienie paliwa do, a jak dobre, to przeplywka minimalnie zaniża, ale spokojnie może to tak narazie zostać , chyba że planujesz modzic, to wtedy koniecznie do zrobienia to powyżej co napisalem.
omzig Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Narazie TIP i DP siedzi, więc póki co seria i planuje w najbliższym czasie program zrobić. W nowym roku jakoś napewno wpadnie wydajniejsze turbo, FMIC i większe wtryski, no i wtedy korekta... Szczelność dolotu ogarnę, bo jest opis na forum, aaaaa... Jak sprawdzić ciśnienie paliwa? I co z tą przepływką? Na sam program TIP i DP może być, czy do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się