Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawdopodobnie tryb awaryjny, błąd 17958


yahoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miałem teraz przez 2 dni trochę trasy po autostradzie no i dziś w pewnym momencie silnik chyba złapał notlaufa. Praktycznie 120 nie moglem przekroczyć. Zgasiłem silnik i było wszystko ok lecz znów zmuliło auto ale po chwili jakby bez gaszenia silnika troche mocy przybyło.

Miałem ostatnio przepływkę zmienianą bo padła ale od tamtej pory był spokój. Jedynie zauwzyłem też, że po odpaleniu auta nie musi być zimny nawet ale po odpaleniu auta, przez jakąś minutę jazdy brakuje mocy a potem wszystko jest ok.

Po tych przebojach na autostradzie podłączyłem kompa i wywaliło powszechnie znany błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00.

Zdążyłem tylko na szybko zrobić 011 BS statyczne

Oto i one

image.jpg

Podglądałem sztangę to wygląda, że się jakoś tam rusza.

Aha no i pytanie czy tryb awaryjny może się włączyć przy mniejszych prędkościach ? Probuje go w mieście wymęczyć ale jest wszystko ok. Czy tylko tryb awaryjny się załącza przy prędkości ponad 120 km/h. Stało mi się w sumie to dopiero pierwszy raz na autostradzie.

Czy możliwe, że to było tylko jednorazowe ? Turbina mogła się przegrzać ? Troszkę auto wymęczyłem na trasie a pogoda jaka była w weekend sami wiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi dynamiczne 011 i 010 - bo z tego nic nie wynika...a przynajmniej niewiele

Tak tryb awaryjny moze sie wlaczyc przy niskich predkosciach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi, że nie. Stało to się raz narazie i wywaliło od razu błąd. Po restarcie auta było ok. Potem po kilku kilmetrach auto znów jakby moc straciło ale za chwile wróciła czyli za drugim razem to raczej notlauf nie był. W mieście cisnełem do ponad 4 tys, na dwojce, na trójce ponad 3 i auta jeździ ok. Podepne dziś pod kompa zobacze czy wywaliło błąd.

Mam nadzieję, że to taka jednorazowa akcja spowodowana mega upałami i butem w podłodze na trasie. Jeśli będzie nie tak to musze te logi dynamiczne zrobić.

Aha no i pytanie czy te 1020 ciśnienie przy OFF to lekko nie za duże ? Nie powinno być ponieżej 1000 ? Od czego to zależy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi dynamiczne 011 i 010 - bo z tego nic nie wynika...a przynajmniej niewiele

Tak tryb awaryjny moze sie wlaczyc przy niskich predkosciach...

Nie gdybaj tylko zastosuj się do powyższej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...