macieek 8 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam panow. Ostatnio mialem problem ze stukajacym zawiechem w moim B6. Co najdziwniejsze pojawialo sie tylko gdy temperatura zewnetrzna przekraczala 25 stopni i po przejechaniu kilku kilometrow. Cos stukalo w przednim zawiechu w nastepujacych okolicznosciach: na nierownosciach, przy powolnym parkowaniu z max skreconymi kolami, w duze upaly nawet podczas jazdy autostrada gdy leciutko bujalo autem na nierownosciach (falowanie). Do tego dochodzily lekkie zgrzyty ale nie zawsze podczas krecenia kierownica na postoju. Podczas ruszania - jeden stuk. To samo podczas hamowania. Szarpaki nie wykazaly zadnych luzow. Myslalem, ze to magiel i nawet zaczalem rozgladac sie za jakims regenerowanym. Rozwiazaniem problemu byly zastrzyki oleju przekladniowego (hipol gęsty) w oslony gumowe wachaczy. Poprostu ori smar w sworzniach z wiekiem przestal spelniac swoje zadanie. Na rozwiazanie problemu naprowadzil mnie znajomy ktory w swoim B5 mial podobny problem tylko u niego objawialy sie stuki gdy bylo sucho. Gdy bylo deszczowo nic mu nie stukalo. Wiec panowie, jesli szarpaki nie wykrywaja luzow a cos wam stuka - strzykawki w reke i do zastrzykow. Potem pojezdzic troche po nierownosciach i problem powinien zniknąć. Warto to zrobic zanim wymieni sie pol auta. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flin 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Prawde mowi, troche wstrzyknac oleju w gumy na wachaczach Na jakis czas pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasior127 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Takie samo rozwiązanie stosuje sie przy skrzypieniu zawiechy. Jest to objaw przycierania sie sworzni na wahaczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msck 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 warto wiedziec:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambu 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Podepnę sie do tematu jesli można , może macie jakiś pomysł co może być nie tak . gdy jest sucho w tylnim kole strona kierowcy nie stuka natomiast jak popada lekko albo jest mokro napier... jak poje.. i nie mam zielonego pojęcia co może być auto było odane do serwisu w niemiec przez wuja i wszystko niby w porządku .. nie ufam polskim serwisom "stachu gdzie ta szlifiera trza przyciąć " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 siema ja mam problem w prawym kole anglik.wymienilem wszystkie wachacze oprócz amorów.i dalej cos stuka taki gluchy stuk czuje w nogach magiel tez byl wymieniany bo stary sie rozciekl i dalej niewiem co to moze byc stuka tylko na dziurach,gdy wjezdzam na progi zwalniajace to jest ok pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Może krzyżak dostał po pupie,może górne mocowanie amorka może sam amorek. Wymieniłeś drążki i końcówki wraz z nowym maglem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 witam oczywiscie ze wszystko wymienione oprócz amorów.koncówki wachacze wszystko nówka.mocowanie amora tez ok.takie dziwne te stuki tylko jak wjezdzam w dziure lub kratki sciekowe.zamowie amorki i zobacze dzieki pozdrawiam ---------- Post dopisany 06-10-2013 at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 19:44 ---------- witam mój problem rozwiazany stuki na dziurach to amortyzator.wymienilem i znowu sie ciesze z posiadania a4 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastapi 1 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 witam oczywiscie ze wszystko wymienione oprócz amorów.koncówki wachacze wszystko nówka.mocowanie amora tez ok.takie dziwne te stuki tylko jak wjezdzam w dziure lub kratki sciekowe.zamowie amorki i zobacze dzieki pozdrawiam---------- Post dopisany 06-10-2013 at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 19:44 ---------- witam mój problem rozwiazany stuki na dziurach to amortyzator.wymienilem i znowu sie ciesze z posiadania a4 pozdro Jakie amory zapodałes ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 sachs i jest spoko.bo tu w anglii to ceny sa z kosmosu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastapi 1 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 sachs i jest spoko.bo tu w anglii to ceny sa z kosmosu A cos dokładniej , jaki model sachsa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 sorki za tak pózna odpowiedz ale troszke zajety jestem sprawdze w weekend na amorku po pudelko juz wyzrzucilem.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się