soulmaster3m Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Jako, że temat [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS opisuje głównie wymianę licznika w przedlifcie, a informacje co i jak w polifice giną w czeluściach stron i postów postanowiłem napisać wszystko od zera i podarować potomnym w postaci poradnika. Poradnik jest dosyć obszerny, zawiera 105 stron zarówno tekstu jak i fotografii opisujących krok po kroku moje zmagania z zamianą pół FISa od VDO na PEŁNY FIS, też od VDO, więc czytelna publikacja wszystkiego w postaci tematu na forum mogłaby być niemożliwa. Niniejsze opracowanie przedstawia montaż licznika VDO z pełnym FISem z poliftowego anglika do AUDI A4 B5 Avant z 1999 roku (MY2000), czyli też ostatniego lifta. Plik z poradnikiem jak i instalacją podłączenia przekaźnika 387 - spalonych żarówek znajdują się pod linkiem: WYMIANA Pół-FIS na Full-FIS w polifcie Znaleźć można tutaj pełny opis montażu poszczególnych elementów i kontrolek. Część manualna: Wymontowanie licznika Zamiana tarcz licznika Przygotowanie kostek pod PEŁNY FIS Sygnalizowanie kierunkowskazów przyczepki Komunikat o otwartych drzwiach - każde z osobna Kontrola i komunikat spalonej żarówki świateł mijania i pozycyjnych Kontrola i komunikat spalonej żarówki świateł STOP bocznych i dodatkowego Wyświetlanie informacji z radia na FIS Komunikat kończącego się płynu w zbiorniku spryskiwaczy Montaż i podłączenie manetki FIS Część softowa: Wgranie wsadu Dodawanie transponderów / kluczyków IMMO Kodowanie licznika Wszelkie pytania i sugestie w sprawie treści poradnika będą mile widziane i dodawane do poradnika najszybciej jak się da. Odsyłam również do tematu: [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS
DZunior1987 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Jako, że temat [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS opisuje głównie wymianę licznika w przedlifcie, a informacje co i jak w polifice giną w czeluściach stron i postów postanowiłem napisać wszystko od zera i podarować potomnym w postaci poradnika. Poradnik jest dosyć obszerny, zawiera 105 stron zarówno tekstu jak i fotografii opisujących krok po kroku moje zmagania z zamianą pół FISa od VDO na PEŁNY FIS, też od VDO, więc czytelna publikacja wszystkiego w postaci tematu na forum mogłaby być niemożliwa. Niniejsze opracowanie przedstawia montaż licznika VDO z pełnym FISem z poliftowego anglika do AUDI A4 B5 Avant z 1999 roku (MY2000), czyli też ostatniego lifta. Plik z poradnikiem jak i instalacją podłączenia przekaźnika 387 - spalonych żarówek znajdują się pod linkiem: WYMIANA Pół-FIS na Full-FIS w polifcie Znaleźć można tutaj pełny opis montażu poszczególnych elementów i kontrolek. Część manualna: Wymontowanie licznika Zamiana tarcz licznika Przygotowanie kostek pod PEŁNY FIS Sygnalizowanie kierunkowskazów przyczepki Komunikat o otwartych drzwiach - każde z osobna Kontrola i komunikat spalonej żarówki świateł mijania i pozycyjnych Kontrola i komunikat spalonej żarówki świateł STOP bocznych i dodatkowego Wyświetlanie informacji z radia na FIS Komunikat kończącego się płynu w zbiorniku spryskiwaczy Montaż i podłączenie manetki FIS Część softowa: Wgranie wsadu Dodawanie transponderów / kluczyków IMMO Kodowanie licznika Wszelkie pytania i sugestie w sprawie treści poradnika będą mile widziane i dodawane do poradnika najszybciej jak się da. Odsyłam również do tematu: [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS a szara kostka jaki ma numer ? bo musze taka zakupic a nie moge znalezc numeru
Kunik Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 szara kostka: 8L0 972 977G Mam pytanie odnośnie tego gongu nie wyciągniętych kluczyków ze stacyjki. Czy to trzeba też jakoś aktywować w vagu? I czy dobrze rozumiem, że żeby licznik pokazywał kontrolkę niezapiętych pasów wystarczy przestawić vagiem? czyli nr by był: 0002144 jeśli mam silnik 1.8t i chce kontrolkę pasów?
BraveRider Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Witam! Mam 1.8 APT z 2000r i nie mam fisu ale dorwałem liczniki z S4 juz z chromowanymi ramkami i wyskalowany jest do 280, da sie to jakos zalozyc do mojej zeby byl ten pelny fis i dzialaly czujniki ladowania i temp oleju? A i czy jak teraz mam licznik do 260 a ten jest do 280 to czy nie bedzie "kłamał" Pozdrawiam jestem świeży...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się