wpz Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam wszystkich.W moim Audi A4 zaraz po pierwszym przyspieszeniu zapalał się ABS i ESP, na VAGu wybiło błąd -uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania .Wymieniłem czujnik dalej to samo.Gość z od czujnika twierdzi jak nie czujnik to sterownik ,przysłał sterownik razem z pompą założyłem,odpowietrzyłem i te same obiawy.Do 2000 obr. jest ok. mocniej przycisnę zaświecają się kontrolki ABS i ESP. I tu moje pytanie czy tą pompę ze sterownikiem trzeba jakoś kodować ,dodam że numery na pompie są takie same jak na starej .Proszę o szybką pomoc kolegów ogarniętych w temacie.
Dev Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Trzeba sprawdzic to kodowanie ewentualnie wprowadzic poprawne
wpz Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Dziękuje kolego .Powiedz jeszcze co może być przyczyną gdyby poprawne kody nie pomogły.I jeszcze małe pytanie jakim VAG-iem,czy raczej jakim programem na przyszłość mogę osobiście kodować te i inne rzeczy.
wpz Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam ponownie.Jestem po wizycie u elektryka,kody na tym zamontowanym sterowniku są błędne ,lecz nowych nie można wpisać nawet po logowaniu do niego.Gość jest ogarnięty w temacie więc chyba wie co robić.W moim A4 pompa ESP jest pod pompą ABS(podobno nie we wszystkich).Silnik ESP po podpięciu z akumulatora działa,natomiast na wtyczce która ma go zasilać nie ma napięcia po dopaleniu auta.Dodam jeszcze że w czasie jazdy z podpiętym VAGiem traci on łączność ze sterownikiem od prędkości ok.20km/h.Wróciłem do domu z rozłączoną wtyczką silnika ESP(miałem chociaż abs)i już sam nie wiem co robić.Za każdą cenną wskazówkę będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam.
zbyszek7791 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 podjedź jeszcze do innego elektryka niech zakoduje a to, że vag rozłącza się pow.20 to normalna rzecz gość jeżeli w temacie powinien o tym wiedzieć.
wpz Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dzięki kolego.Z jego zachowania wynika że wie co robi ale poszukam innego.Ale czy normalne jest że wtyczka zasilająca pompę ESP nie ma napięcia po odpaleniu samochodu(kable czerwony z czarnym i czerwony z białym żadnej masy).Może zna ktoś poprawny login do wprowadzenia kodów.Z góry dziękuję za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się