nikobellic07 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam Mój samochód to A4 B5 z 98 roku. Instalacja AG, przebieg 40 000km. Silnik 1,8 125KM. Problem dzieje się tylko na zimnym silniku, z rana np, w lato tylko. Wyjeżdżam z podwórka, samochód kręcę do max 3k obr/min , wyjeżdżam w sumie to już pewnie na podwórku mi sie na gaz przełącza, 1 , 2 ,3 zaczyna mi się troszkę przód trząść i brakuje mi przyśpieszenia jak normalnie, brakuje mocy, nie mogę wejść na biegu na wyższe obroty i muszę tak ten samochód rozjechać przez kilkaset metrów aż tak do około 90 km/h gdy wszystko się normuje, potem samochód chodzi jak powinien, normalnie. Na benzynie takie zjawisko nie występuje. Tak jakby się dławił przez te kilkaset metrów. Gazownik powiedział że to na pewno to że się za szybko przełącza na gaz. Kiedyś byłem u niego i wchodził mi na sterownik instalacji i było wszystko ok, a ostatnio teraz w tym tygodniu nie może wejść w kalibracje sterownika, tylko same odczyty instalacji. Wie ktoś może co może być przyczyną, tego zjawiska? Bardzo chętnie odpowiem na wszelakie pytania, aby się tego pozbyć ustrojstwa. Pozdrawiam
gregor10 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 to jest przypadlosc vw audi ze przy zimnym silniku szarpie na gazie i muli, oczywiscie jest to do zrobienia ale trzeba po pierwsze sprawdzic czy auto na pb jest sprawne a potem stroic lpg od nowa, zastosowac funkcje zimny vag jesli masz lpg techa lub zubazanie na zimnym silniku w stagu i pomoże, ew przestawic przelaczanie lpg na wyzsza temp inny sposob to emulator temperatury silnika tez pomoze
nikobellic07 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ktoś odpisał w końcu Jeśli odpalam na benzynie to tego nie mam. W trakcie szarpania na gazie, przełącze na benzynę i wtedy lekko też poszarpię tak jakby jeszcze gdzieś ten gaz. Instalacja AG. A czy może być tak że w sterowniku może się coś pogmatwać pod odłączeniu akumulatora od samochodu??
krakowiak241 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam, jeśli chodzi o sterowniki to Ci nie powiem czy jest taka opcja ale jeśli chodzi o gaz to miałem taki sam problem szczególnie przy odpalaniu zimnego silnika od razu na gazie (zdarzyło mi się parę razy jak skończyła mi się benzyna... ). Samochód przerywał, ciągnął tylko do 3 tyś., a zdarzało się nawet, że potrafił zgasnąć. Dopiero jak silnik się odpowiednio rozgrzał to wszystkie objawy mijały jak ręką odjął Wniosek taki, że na gazie (sekwencja) jeździmy tylko na odpowiednio rozgrzanym silniku. U mnie np ruszając z zimnego silnika na gaz przełącza się po ok 4-5km. Po takim czasie silnik już zdąży się odpowiednio nagrzać. Jeśli Ty mówisz, że Tobie praktycznie od razu przełącza się na gaz to na pewno jest coś nie tak. Fachowcem nie jestem, chciałem się tylko podzielić swoimi spostrzeżeniami Pozdrawiam
Magicbattle Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zalezy od jakiej temperatury ma ustawione przelaczanie na gaz
wesz82 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Do sprawdzenia czujnik temp gazu:decayed:od tego bym zaczął. W ibi żonki walczyliśmy ze 2 lata z tym aż któregoś dnia po odpaleniu auta zaraz przełączyło sie na lpg-ka wtedy wiedziałem sco i jak. Do gazownika wymieniłem czujnik i jak rek odjął
nikobellic07 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A co gdy można odczytywać a nie zmieniać konfiguracji sterownika? jest moze jakis reset sterownika? pod maską?
buras933 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ja bym sprawdzil tak jak kolega pisze, u mnie bylo cos takiego ze jak sie przelaczyl na gaz to brak mocy byl a jak wylaczyles i przeszedl jeszcze raz to bylo ok ... i ta sama przyczyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się