Skocz do zawartości
IGNOROWANY

NA LPG brak przyśpieszenia, mocy gdy zimny silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój samochód to A4 B5 z 98 roku. Instalacja AG, przebieg 40 000km. Silnik 1,8 125KM.

Problem dzieje się tylko na zimnym silniku, z rana np, w lato tylko. Wyjeżdżam z podwórka, samochód kręcę do max 3k obr/min , wyjeżdżam w sumie to już pewnie na podwórku mi sie na gaz przełącza, 1 , 2 ,3 zaczyna mi się troszkę przód trząść i brakuje mi przyśpieszenia jak normalnie, brakuje mocy, nie mogę wejść na biegu na wyższe obroty i muszę tak ten samochód rozjechać przez kilkaset metrów aż tak do około 90 km/h gdy wszystko się normuje, potem samochód chodzi jak powinien, normalnie. Na benzynie takie zjawisko nie występuje. Tak jakby się dławił przez te kilkaset metrów.

Gazownik powiedział że to na pewno to że się za szybko przełącza na gaz. Kiedyś byłem u niego i wchodził mi na sterownik instalacji i było wszystko ok, a ostatnio teraz w tym tygodniu nie może wejść w kalibracje sterownika, tylko same odczyty instalacji.

Wie ktoś może co może być przyczyną, tego zjawiska? Bardzo chętnie odpowiem na wszelakie pytania, aby się tego pozbyć ustrojstwa.

Pozdrawiam

Opublikowano

to jest przypadlosc vw audi ze przy zimnym silniku szarpie na gazie i muli, oczywiscie jest to do zrobienia ale trzeba po pierwsze sprawdzic czy auto na pb jest sprawne a potem stroic lpg od nowa, zastosowac funkcje zimny vag jesli masz lpg techa lub zubazanie na zimnym silniku w stagu i pomoże, ew przestawic przelaczanie lpg na wyzsza temp

inny sposob to emulator temperatury silnika tez pomoze

Opublikowano

Ktoś odpisał w końcu :)

Jeśli odpalam na benzynie to tego nie mam. W trakcie szarpania na gazie, przełącze na benzynę i wtedy lekko też poszarpię tak jakby jeszcze gdzieś ten gaz.

Instalacja AG. A czy może być tak że w sterowniku może się coś pogmatwać pod odłączeniu akumulatora od samochodu??

Opublikowano

Witam, jeśli chodzi o sterowniki to Ci nie powiem czy jest taka opcja ale jeśli chodzi o gaz to miałem taki sam problem szczególnie przy odpalaniu zimnego silnika od razu na gazie (zdarzyło mi się parę razy jak skończyła mi się benzyna... :decayed: ). Samochód przerywał, ciągnął tylko do 3 tyś., a zdarzało się nawet, że potrafił zgasnąć. Dopiero jak silnik się odpowiednio rozgrzał to wszystkie objawy mijały jak ręką odjął :decayed: Wniosek taki, że na gazie (sekwencja) jeździmy tylko na odpowiednio rozgrzanym silniku. U mnie np ruszając z zimnego silnika na gaz przełącza się po ok 4-5km. Po takim czasie silnik już zdąży się odpowiednio nagrzać. Jeśli Ty mówisz, że Tobie praktycznie od razu przełącza się na gaz to na pewno jest coś nie tak. Fachowcem nie jestem, chciałem się tylko podzielić swoimi spostrzeżeniami :wink:

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Zalezy od jakiej temperatury ma ustawione przelaczanie na gaz

Opublikowano

Do sprawdzenia czujnik temp gazu:decayed:od tego bym zaczął.

W ibi żonki walczyliśmy ze 2 lata z tym aż któregoś dnia po odpaleniu auta zaraz przełączyło sie na lpg-ka wtedy wiedziałem sco i jak.

Do gazownika wymieniłem czujnik i jak rek odjął:wink:

Opublikowano

ja bym sprawdzil tak jak kolega pisze, u mnie bylo cos takiego ze jak sie przelaczyl na gaz to brak mocy byl a jak wylaczyles i przeszedl jeszcze raz to bylo ok ... i ta sama przyczyna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...