kasia_84 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam mam takie pytanie wymienialem osatnio sprezarke bo umnie w starej sprezarce podczas jazdy zerwalo lub odkrecilo sie sprzeglo wiec zamowilem regenerowana sprezarke, przy wymianie sprezarki wymienilem rowniez dlawik i osuszacz, klimatyzacja byla nabita w warsztacie, wymienajc dlawik na nowy na starym nie bylo opilkow metalu po rozkreceniu sprezarki tez w niej nie bylo opilkow. Jakie powinno byc cisnienie w ukladzie jak sprezarka jak wlaczona? Umnie jest problem tego typu ze leci chlodne powietrze LO a na strym kopresorze nie dalo sie wytrzymac jak ustawie temp na 20 stopni to juz wogole nie za bogato, czy to moze za malo czynnika w ukladzie ?? blad mam jeden "00727 Motor klapy odmrażacza – czujnik pozycji – G135" gdzie tego szukac wogole ? Ile powinno byc czynnika 700g i 10 g oleju? Kompresor to Denso 7SEU16C. Audi a4 1.9 AVF 96kw 2003 r Dziekuje pozdrawiam
dziadek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ilosc czynnika masz ma naklejce pod maska ale z tego co pamietam powinnomgo byc okolo 500g
kasia_84 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ilosc czynnika masz ma naklejce pod maska ale z tego co pamietam powinnomgo byc okolo 500g tak zgadza sie ilosc czynnika to 500, a jeszcze jakies propozycje co do tematu ?
POWER-KRIS Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ten odmrazacz to chyba pod schowkiem. Ciekawe czy ci domyka klapę sterująca ciepło zimno. Bo może za dużo ciepłego puszcza. Bo filtr kabinowy to zmieniony? Sony Xperia E dual Tapatalk 4
kasia_84 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 blad juz skasowalem nie powrocil zrobilem nastawy podstawowe po zdjeciu schowka okazalo sie ze wtyczka nie byla podpieta do silniczka i dlatego wywalo blad teraz juz nie ma bledu. Filtr wymieniony osuszacz i dlawik i sprezarka. Po zdjeciu schowka po prawej stronie jest taka klapka jest ona caly czas otwarta dopiero jak zmieniam temp na cieplejsza to sie przymyka a takto jest caly czas otwarta z niej dmucha caly czas cieple powietrze z nawiewow leci chlodne a tam cieple. Nie wiem troche skonczyly mi sie pomysly jeszcze jedna jest opcja podjechac i sprawdzic ile jest nabite czynnika moze za malo dlatego slabo chlodzi, Jakie powinno byc cisnienie w ukladzie ? View image: Flash 12 3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L) chodzi mi dokladnie o silnik numer 3 poprostu jak na cliamtronicku naciskam strzalke z obgiem zamknietym to klapa sie wogole nie zamyka caly czas jest otwarta, i leci z tego mijsca cieple powietrze, dopiero jak zmieniam temp na wyzsza to sie przymyka. Moja sprezarka to 447220-9600 7SEU16C 10D00012 DENSO HFC134a ND-OIL8 taka mam wlepka na sprezarce Gdzie na vagu sprawdze cisnienie klimatronika ??
Biszczan Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Przede wszystkim musiałbyś podać numer sprężarki, którą masz zamontowaną w swoim samochodzie. W okresie produkcji do 01.04 ilość napełnienia oleju w układzie środka chłodniczego wynosiła 180+/-10 cm3. Od 01.04 już 120+/-10 cm3. Przy użyciu urządzenia do obsługi klimy przy wyłączonym zapłonie wartości ciśnienia wynoszą odpowiednio: *Warunki sprawdzania: Pasek wielorowkowy jest sprawny i prawidłowo napięty. Pasek wielorowkowy sprężarki układu klimatyzacji i alternator są sprawne i prawidłowo zamocowane. Wszystkie prowadnice powietrza, osłony i uszczelnienia są sprawne i prawidłowo zamontowane. Poszukiwanie usterki w urządzeniach elektrycznych i w układzie podciśnienia nie przyniosło skutku. Natężenie przepływu powietrza przez filtr przeciwpyłkowy nie jest zakłócane przez zabrudzenie. Klimatyzator, przy największej prędkości obrotowej dmuchawy świeżego powietrza nie zasysa dodatkowego powietrza. Przy większej prędkości obrotowej dmuchawy świeżego powietrza parownik i ogrzewanie nie pobierają dodatkowego powietrza*. Klapy prowadnicy powietrza w klimatyzatorze, w ogrzewaniu i parowniku osiągają swoje położenia krańcowe. Kanały zasysania świeżego powietrza pod pokrywą przednią i wewnątrz samochodu oraz przynależne zawory odpływu wody są sprawne. Silnik ma temperaturę roboczą. Samochód nie jest wystawiony na działanie promieniowania słonecznego. Temperatura otoczenia jest wyższa niż 15°C.
kasia_84 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Przede wszystkim musiałbyś podać numer sprężarki, którą masz zamontowaną w swoim samochodzie. W okresie produkcji do 01.04 ilość napełnienia oleju w układzie środka chłodniczego wynosiła 180+/-10 cm3. Od 01.04 już 120+/-10 cm3.Przy użyciu urządzenia do obsługi klimy przy wyłączonym zapłonie wartości ciśnienia wynoszą odpowiednio: http://s2.postimg.org/k8npcwgol/Bez_tytu_u.jpg *Warunki sprawdzania: Pasek wielorowkowy jest sprawny i prawidłowo napięty. Pasek wielorowkowy sprężarki układu klimatyzacji i alternator są sprawne i prawidłowo zamocowane. Wszystkie prowadnice powietrza, osłony i uszczelnienia są sprawne i prawidłowo zamontowane. Poszukiwanie usterki w urządzeniach elektrycznych i w układzie podciśnienia nie przyniosło skutku. Natężenie przepływu powietrza przez filtr przeciwpyłkowy nie jest zakłócane przez zabrudzenie. Klimatyzator, przy największej prędkości obrotowej dmuchawy świeżego powietrza nie zasysa dodatkowego powietrza. Przy większej prędkości obrotowej dmuchawy świeżego powietrza parownik i ogrzewanie nie pobierają dodatkowego powietrza*. Klapy prowadnicy powietrza w klimatyzatorze, w ogrzewaniu i parowniku osiągają swoje położenia krańcowe. Kanały zasysania świeżego powietrza pod pokrywą przednią i wewnątrz samochodu oraz przynależne zawory odpływu wody są sprawne. Silnik ma temperaturę roboczą. Samochód nie jest wystawiony na działanie promieniowania słonecznego. Temperatura otoczenia jest wyższa niż 15°C. View image: Flash 12 3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L) chodzi mi dokladnie o silnik numer 3 poprostu jak na cliamtronicku naciskam strzalke z obgiem zamknietym to klapa sie wogole nie zamyka caly czas jest otwarta, i leci z tego mijsca cieple powietrze, dopiero jak zmieniam temp na wyzsza to sie przymyka. Moja sprezarka to 447220-9600 7SEU16C 10D00012 DENSO HFC134a ND-OIL8 taka mam wlepka na sprezarce Gdzie na vagu sprawdze cisnienie w ukladzie ??
zbyszek7791 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 vag blok pomiarowy 001 na wyłączonej jak w tabeli wyżej na włączonej 12-15 bar do 20 bar przy wysokich temp, jeżeli wzrasta wyżej wyczyścić chłodnicę , problem z wentylatorem
kasia_84 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 vag blok pomiarowy 001 na wyłączonej jak w tabeli wyżej na włączonej 12-15 bar do 20 bar przy wysokich temp, jeżeli wzrasta wyżej wyczyścić chłodnicę , problem z wentylatorem a jak sprawdzic wentylator czy dziala poprawnie z tego co slysze to chodzi, chlodnice osatnio mylem na myjni karszerem, wczoraj jak sprawdzalem blok pomiarowyy 001 przy wlaczonej klimie przy temperaturze 37 stopni w cieniu mialem 22 bary czy to dobrze czy zle ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się