teslic 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam. Mam pytanie do kolegów z seryjnymi coolerami jak i do tych którzy mają FMIC Jaką macie temperature w dolocie? Proszę o podanie przy jakiej temperaturze wykonany był pomiar (temp. powietrza oraz silnika) i przy jakim "stylu" jazdy np:spokojna,dynamiczna,pałowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Ciężko to będzie usystematyzować bo każdy ma inne komponenty w aucie a od tego to głównie zależy. Generalnie im mniej tym lepiej. W lato, w silnikach o dużych mocach super jak ta temperatura nie przekracza 40 stopni. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Licz, że na pełnym bucie powinieneś mieć w dolocie ok 15-20 C więcej jak temperatura otoczenia. W tych samych warunkach, przy 30C na dworze, przy SMIC masz już w dolocie 90C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 pomiar na FMIC - temperatura otoczenia 31 C , silnik 91 C, auto "pałowane" wyszło 49 C turbo AWX,wtryski 0,216 program próbny około 130 KM[br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 13:32 _________________________________________________Rogal co o tym myślisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 pomiar na FMIC - temperatura otoczenia 31 C , silnik 91 C, auto "pałowane" wyszło 49 C turbo AWX,wtryski 0,216 program próbny około 130 KM[br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 13:32 _________________________________________________Rogal co o tym myślisz? jak ori IC to wynik dobry ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 chyba będę musiał popracować nad modyfikacją zderzaka [br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 13:58 _________________________________________________lub zrobić pomiar FMIC bez zderzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Jaki rozmiar FMICa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowicz 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 A da się sprawdzić tą temperaturę na klimatroniku czy bez VAGa się nie obejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 A da się sprawdzić tą temperaturę na klimatroniku czy bez VAGa się nie obejdzie? tylko Vag'ina ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 180x700x65 turbo ustawione na 2,3bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 180x700x65 turbo ustawione na 2,3bar mały nie jest ale jakoś mało wydajny :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 no, ale jakie są wasze temperatury w dolotach? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 no, ale jakie są wasze temperatury w dolotach? :gwizdanie: zachęcam do tego: http://www.a4-klub.pl/smf/cooler_od_a6_25_tdi-t11992.0.html;msg151425#msg151425 co prawda to awx, ale może też poróbcie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 turbo ustawione na 2,3bar Znaczy się pewnie na 1,3 bara bo przy 2,3 odlot będzie baaaardzo szybki Chyba, że podajesz ciśnienie bezwzględne a dolocie a nie względne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 no, ale jakie są wasze temperatury w dolotach? :gwizdanie: na smic w gorące dni w 1z-cie miałem 54 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Test porównawczy dwóch TDI VP moc 140 KM. Temperatura otoczenia ok 24.5C. Oto wyniki: Pierwsza jazda i rozgrzanie układów dolotowych (silniki nagrzane przy starcie były do 90C): http://img170.imageshack.us/my.php?image=postojsd3.jpg Późniejsze butowanko przy ustabilizowanych już termicznie układach dolotowych. Warunki jazdy identyczne, w moim wozie 3 osoby, w tym ze SMIC 2 osoby: http://img474.imageshack.us/my.php?image=jazdahd0.jpg Porównanie dało wynik -30C przy FMIC względem SMIC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 a ktos z nadkolem od Ski ma porowananie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 a ktos z nadkolem od Ski ma porowananie? soft na 150PS/300Nm na turbulum AWX+nadkole S4 + 23 stopnie na dworzu - wedlug Vag 45 w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 U mnie 43*C w dolocie, przy 25*C powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 nie ma sie nad czym zastanawiac trzeba montowac nadkole a wersja dla bogatych FMIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się