Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po wyminie FIS auto nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

ostatnio wymontowałem licznik z mojej s4 i wysłałem do Żor na wymianę FISa gdyż mój był walnięty.

Audi TT wyświetlacz FIS naprawa - 100% PRO (3424869014) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

dzisiaj mi go odesłano, i po zamontowaniu mruga kontrolka od immo i auto po odpaleniu natychmiast gaśnie.

Próbowałem pozostawić auto 30min na włączonym zapłonie ale nic to nie dało.

HELP.

Opublikowano

Musisz dopisac kluczyki, immo ci blokuje auto.

Opublikowano

czyli jak? Bo rozmawiałem też z elektrykiem i mówił że wymiana wyświetlacza nic nie ma do immo

Opublikowano

No nie ma nic do rzeczy, ale widocznie się coś zesrało i trzeba jeszcze raz zakodować klucze. Kodujesz vagiem.

Opublikowano

ktoś co ogarnia to w KRK?

Opublikowano

Bylo opisane gdzies na forum jak sie dodaje kluczyki, normalnie laczysz sie z kompem i adaptujesz. Poszukaj tez jakis poradnikow na necie, jest tego duzo, mialem gdzies na kompie nawet, poszukam i jak znajde to Ci wrzuce.

Opublikowano

też mam zamiar wymienic zegary z pół fisa na pełnego i kupione mam juz zegary.. kwestia przełożenia, czyli co za tym idzie bede musiał przekodowac kluczyki tak jak na opisanym w linku poradniku ?

Opublikowano

Tak będziesz musiał , zależy jeszcze czy masz immo 2 czy immo 3 wtedy będzie potrzebny jeszcze obecny pin obecnych zegarów do adaptacji vin w liczniku

Z którego miesiącaa masz auto ?

Opublikowano

ponoc w numerze seryjnym jedna z liczby odpowiada wersji immo, auto mam z 04.2000

bediks, orientujesz sie co poza kostkami do podłączenia manetki potrzeba mi aby fis działa ? Musze jeszcze dokupic jakies kostki/złącza do podpięcia zegarów aby wszystkie funkcje fis-a działały ?

Opublikowano

Na 99 % masz immo 2 wiec samo dopisanie kluczy wystarczy

W dziale zrób to sam jest temat przejścia z 1/2 fis na Full fis wraz z instrukcja pdf krok po kroku wręcz można powiedzieć w sposób idelany foty nr etc jak to zrobić

Opublikowano

Powiedz mi jeszcze jak sprawdzic czy zegary ktore kupiłem są od auta z pompą czy z pompowtryskiem ? Bo z tego co się jeszcze doczytałem sterownik silnika ma tu znaczenie w podpieciu..

Tak wyglądaja numery seryjne z ktorych teoretycznie można sie tego dowiedziec czy to jest na pompie czy na popowtrysku

3420747116_2.jpg

Opublikowano

Pokaz mi gdzie to wyczytałeś bo wiem ze licznik można podpiąć bez różnicy automat czy manual r4 czy v6 , nawet można z a6 po lifcie założyć i będzie działać ( poza kilkoma wyjątkami ) ale o pompa a pompowtrysk jeszcze nie słyszałem a tym bardziej nie widziałem albo po prostu mało wiem

A licznik widzę bez zaglądania w Google ze angol diesel, zostawiasz ang tarcze czy wsad zmeniasz?

Opublikowano

Dokladniej to mowil mi taki elektryk o tym.. malo istotne, zobaczymy czy podejdzie jak mowisz ze nie ma zaleznosci

Chetnie bym przelozyl na eu ale jeszcze sie zastanawiam, jak znajde czas zeby to zmienic to zmienie :P duzo przy tym zabawy ?

Wysłane z mojego HTC Sensation XL with Beats Audio X315e za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

trochę ot się zrobiło... generalnie zakodowaliśmy kluczyki gra, czemu po wymianie fis'a tak się stało pozostaje tajemnicą...wydaje się że ktoś przygrzebał tam gdzie nie powinien...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...