misiek2000 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Błąd 01314 dość często wywala przy braku zasilania ECU.Mam na myśli zabezpieczenia anty kradzieżowe.Jeżeli nie zdąży się w trzech sekundach wcisnąć przycisku to komp ABS stwierdza brak komunikacji z ECU i z tego powodu może pojawić się ten błąd w grupie 17 Tablica wskaźników.Po wykasowaniu go w ABS więcej nie powraca.Tylko trzeba pilnować się z przyciskiem żeby zdążyć zanim komp skończy sprawdzenie.
kosik1234 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam nie chce zaczynać nowego tematu więc się podepnę tutaj. Wyskakuje mi w instruments (17) kod 1314 wpisałem w ale za dużo nie znalazłem na temat licznika... Jeśli ktoś miał już i poradził sobie proszę o jakieś info. Pdz
pakotomasz Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Błąd 01314 dość często wywala przy braku zasilania ECU.Mam na myśli zabezpieczenia anty kradzieżowe.Jeżeli nie zdąży się w trzech sekundach wcisnąć przycisku to komp ABS stwierdza brak komunikacji z ECU i z tego powodu może pojawić się ten błąd w grupie 17 Tablica wskaźników.Po wykasowaniu go w ABS więcej nie powraca.Tylko trzeba pilnować się z przyciskiem żeby zdążyć zanim komp skończy sprawdzenie. O co dokładnie chodzi z tym pilnowaniem się z przyciskiem? Dziś sprawdzając błędy autoscan-em też wyskoczył mi ten błąd. Wcześniej kiedy robiłem scan to ten błąd wyskakiwał mi sporadycznie, często po skasowaniu go długo nie było po nim śladu...dziś znowu się pojawił. Sprawdziłem błędy w silniku i wszystko było ok. Mam dodatkowo dołożony alarm i odcięcie na kartę, więc czy ten błąd będzie miał związek właśnie z tym?
arris_88 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Czy kolega misiek2000 mówi iż przyczyną tego błędu jest odcięcie zapłonu i pojawia się on wtedy gdy za późno zapłon dostanie prąd? Ja mam ten błąd u siebie, tempomat posiadam - działa bez problemów, nie mam innych istotnych błędów - błąd wzmacniacza antenowego i zamka w drzwiach.
misiek2000 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Jeżeli ktoś ma założone odcięcie na zasilaniu ecu i nie zdąży załączyć przed końcem testu to może wystąpić ten błąd. Testowałem to kilka razy i wygląda na to że może być to ta przyczyna.
marcinpiecuch Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 (edytowane) witam podepnę się pod temat audi a4 b8 zero reakcji na kluczyk nie chce odpalić silnik : brak błędów, Adres 53: Hamulec postojowy : 01314 - Sterownik silnika 013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona, 01321 - Sterownik poduszek powietrznych (Airbag) (J234) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona bezpieczniki wszystkie sprawdzone, ręczny działa a auto nie chce odpalić POMOCY 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010 04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000 05-Zezwolenie startu -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: Nie może być osiągnięty 1100 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: Usterka 0010 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Usterka 0010 46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010 53-Hamulec postojowy -- Stan: Usterka 0010 55-Zasięg świateł -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: Sporadyczny błąd komunikacji 1000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Usterka 0010 Edytowane 19 Października 2019 przez marcinpiecuch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się