Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize logów, nowe logi


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Rzućcie okiem na logi czy z tym autem wszystko OK, złapało niedawno notlaufa po zgaszeniu i idpaleniu dalej był notlauf. Później juz nic takiego nie wystapiło, auto delikatnie za długo odpala na ciepłym silniku

Błąd 0575

Logi dynamiczne + BS

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bloku 01 strasznie skacze dawka paliwa, która i tak jest za mała - może spokojnie zjechać do 4. Patrząc na 013 coś jest chyba nie tak z jednym wtryskiem - może to być powiązane. Jak będzie podlewał to zasyfi turbo w zastraszającym tempie.

Co do odpalania na ciepłym, problem jest jak ma 90 czy "jak postoi" chwilę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt statyczny do podregulowania , na tych upałach , powinien trzymać 91-93C więc termostat do wymiany ,

spróbuj wyczyścić - przemyć przepływomierz , bo tnie dawkę zwłaszcza na wysokich .

Możesz zmienić dawke początkową na 3,0-3,2 mg ( może da się samym wagiem , ale lepiej puknąć nastawnik) wtedy lepiej będzie się zbierał , a na pewno lepiej zapalał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj wyczyścić - przemyć przepływomierz , bo tnie dawkę zwłaszcza na wysokich .

.

wyglada na to ze cięcie dawki to wina programu , a nie przepływomierza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym odpalaniem to na ciepłym, ale nie jest to jakieś długie kręcenie, tylko wydaje mi sie ze szybciej powinien złapać, taki spóźniony zapłon wzgledem mojego o 2s.

Właściciel mówił ze któregoś dnia odpalał auto, to po odpaleniu chodziło jakby na 3 gary i trzęsło silnikiem, odpalił drugi raz <- to samo, później normalnie już zaskoczyła.. mówi przypadek jednorazowy

Podczas robienia logów nic sie nie działo takiego

---------- Post dopisany at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ----------

Dzieki chłopaki za opinie, to przyśpieszymy kąt wtrysku i dawke sie podniesie.

A z tą grupą 13?? mam go straszyc wymiana:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to nie wyglada na nastawnik ale temp paliwa w nastawniku 78C świadczy ze obieg paliwa które chłodzi cała pompe jest przytkany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jakis czas według własciciela zaczeło pracowac normalnie, ale od jakiegos tygodnia znowu zaczeło załaczać co pewien czas tryb awaryjny bła 575 doładowania. Zrobilismy logi, ani razu nie pokazało trybu awaryjnego, no ale zobaczcie co tu sie moze dziać

Dynamiczne

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 21:42 ----------

i co nikt nie pomoze:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wiele zostało powiedziane..

statyczny kąt do poprawy, zwiększyć dawkę na nastawniku tez wskazane

siateczki w przepływce można przemyć

nie robi się dynamicznego 013, brak 004

auto nie szarpie nic podczas przyspieszania?

sterowanie turbo trochę szwankuje, to może być gruszka

program za lajtowy, to jest po prostu marnotrawstwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno szarpie, mi sie nie udało tego wyczuć. Mówił że poprawił ten kąt, ale jak widać nie poprawił:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...