Kowi87 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Rzućcie okiem na logi czy z tym autem wszystko OK, złapało niedawno notlaufa po zgaszeniu i idpaleniu dalej był notlauf. Później juz nic takiego nie wystapiło, auto delikatnie za długo odpala na ciepłym silniku Błąd 0575 Logi dynamiczne + BS Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Tommy Gun Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 W bloku 01 strasznie skacze dawka paliwa, która i tak jest za mała - może spokojnie zjechać do 4. Patrząc na 013 coś jest chyba nie tak z jednym wtryskiem - może to być powiązane. Jak będzie podlewał to zasyfi turbo w zastraszającym tempie. Co do odpalania na ciepłym, problem jest jak ma 90 czy "jak postoi" chwilę ??
grzegorzmen Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Kąt statyczny do podregulowania , na tych upałach , powinien trzymać 91-93C więc termostat do wymiany , spróbuj wyczyścić - przemyć przepływomierz , bo tnie dawkę zwłaszcza na wysokich . Możesz zmienić dawke początkową na 3,0-3,2 mg ( może da się samym wagiem , ale lepiej puknąć nastawnik) wtedy lepiej będzie się zbierał , a na pewno lepiej zapalał .
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 spróbuj wyczyścić - przemyć przepływomierz , bo tnie dawkę zwłaszcza na wysokich . . wyglada na to ze cięcie dawki to wina programu , a nie przepływomierza ...
Kowi87 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Z tym odpalaniem to na ciepłym, ale nie jest to jakieś długie kręcenie, tylko wydaje mi sie ze szybciej powinien złapać, taki spóźniony zapłon wzgledem mojego o 2s. Właściciel mówił ze któregoś dnia odpalał auto, to po odpaleniu chodziło jakby na 3 gary i trzęsło silnikiem, odpalił drugi raz <- to samo, później normalnie już zaskoczyła.. mówi przypadek jednorazowy Podczas robienia logów nic sie nie działo takiego ---------- Post dopisany at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ---------- Dzieki chłopaki za opinie, to przyśpieszymy kąt wtrysku i dawke sie podniesie. A z tą grupą 13?? mam go straszyc wymiana:decayed:
ciahciah Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 mi to nie wyglada na nastawnik ale temp paliwa w nastawniku 78C świadczy ze obieg paliwa które chłodzi cała pompe jest przytkany
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 Auto jakis czas według własciciela zaczeło pracowac normalnie, ale od jakiegos tygodnia znowu zaczeło załaczać co pewien czas tryb awaryjny bła 575 doładowania. Zrobilismy logi, ani razu nie pokazało trybu awaryjnego, no ale zobaczcie co tu sie moze dziać Dynamiczne Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 25-10-2013 at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 21:42 ---------- i co nikt nie pomoze:kwasny:
ciahciah Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 już wiele zostało powiedziane.. statyczny kąt do poprawy, zwiększyć dawkę na nastawniku tez wskazane siateczki w przepływce można przemyć nie robi się dynamicznego 013, brak 004 auto nie szarpie nic podczas przyspieszania? sterowanie turbo trochę szwankuje, to może być gruszka program za lajtowy, to jest po prostu marnotrawstwo:)
Kowi87 Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Podobno szarpie, mi sie nie udało tego wyczuć. Mówił że poprawił ten kąt, ale jak widać nie poprawił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się