Grzesiekkbc Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Witajcie. Mam prośbę do Was odnośnie gruszki od turbo. Wczoraj wymontowaliśmy ją z golfa bo nie miał mocy. Dmuchając w nią powietrze przelatuje swobodnie i tak samo zasysając powietrze nie czuć żadnego oporu. Wymieniliśmy na inną i zaczęły się jaja z silnikiem. Ogólnie objaw jest taki że wkręcając auto na obroty silnik zaczyna świrować, szarpać, kopcić i trząść się. Objaw podobny do tego z silników 1z gdzie jak to koledzy piszą jest "podpieranie zaworów". Może ktoś pomóc w tej sprawie? Jak to wyregulować. Ja osobiście zmniejszyłem mu dawkę z 4.5 na 8 i silnik w tym momencie delikatnie się wiesza ale obroty w czasie jazdy nie chcą wejść powyżej 3900obr i ogólnie mocy ubyło.
Bedzial Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 WYmieiliscie gruszke na inna ale czy podobna do poprzedniej? Czy z zupelnie innego turbo?
andrzej22 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zmieniłeś gruszke turbo to po co bawic sie w zmniejszanie dawki ? Jak założyłeś identyczną to ustaw długość jej ramienia na taką samą jak w tej wymontowanej. Nie jest to profesjonalna regulacja, ale być może zadziała jak powinno.
Grzesiekkbc Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Numery na gruszcze są takie same ale to cięgno jest dłuższe. Ogólnie regulacji było na nim tyle że dało się ustawić tą samą długość co na tej. Efekt wymiany jest taki jak opisałem w pierwszym poście. ---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:36 ---------- Dawkę zmniejszyłem bo nie szło jechać na tej 4.2, silnik momentalnie się wieszał i nie szło jechać na 4 oraz 5.
Bedzial Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Najlepiej byloby podlaczyc kompa i logi zrobic oraz sprawdzic bledy, poza tym to wyglada jakby silnik nie dostawal wystarczajaco powietrza i mieszanka ze zbyt duzo iloscia paliwa a za mala iloscia powietrza na wyzszych obrotach moze powodowac ze auto kopci, nie chce sie wkrecic na wysokie obroty i ze nim szarpie. Druga sprawa to czy silnik jest nagrzany jak powinien? Czy macie ~90 stopni na zegarze? Bo przy wkrecaniu 1.9 na obroty jak jest niedogrzany zawsze bedzie sie wieszal, kopcil i trzasl. Oprocz samej turbiny proponowalbym tez posprawdzac zawory podcisnienia i przewody. Ale to wszystko burza mozgu, wiecej szczegolow albo rozwiazania problemu mozesz sie spodziewac dopiero po wyswietleniu kodow bledow jakie silnik pokazuje albo po zrobieniu logow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się