maciejski 1 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Hej. Poczytalem troche forum i tak jak innym takze mi pala sie zarowki w B6 (tylna, prawa stopu). Jest jakis sposob, aby temu zaradzic (na forum nic nie znalazlem?). Ktos napomsknal cos o diodach ale nie bardzo widzi mi sie przerabianie calej lampy pod diody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 to nie jest przerabianie, tylko kupowanie całej lampy z diodami wymieniasz zawsze dwie żarówki stop ? Czy tylko tę zepsutą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Tylko ta palaca sie wymieniam. Dziwne jest to, ze jedna swieci intensywniej a druga mniej Jeszcze mam pytanko, pisales o wymianie lamp na diodowe. Moglbys podrzucic link? Nie ukrywam, ze nie chce zadnych lexus look czy podobnych, najchetniej diody + standardowe B6 klosze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 wymień dwie od razu o wymianie lamp jest choćby tutaj: lampy diodowe tylne w audi a4 b6 nikt na tym forum nie poleci Ci lamp 'lexus style' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki69 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 witam ....chciałem się podłączyć do tematu ale u mnie jest trochę inny problem....regularnie palą mi się żarówki , z początku myślałem że to przypadek ale po którejś wymianie zacząłem się zastanawiać co może być przyczyną. Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem??? muszę wspomnieć że żarówki palą się w różnych miejscach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 może jakaś wilgoć ? nieszczelna instalacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki69 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Raczej stawiał bym na jakiś regulator napięcia ale nie bardzo się na tym znam...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Zmierz napięce w instalacji na pracującym silniku, powinno się mieścić w granicach 14,0 : 14,4 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się