Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaworek zwrotny


sławek85

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czy ma ktoś schemat układu smarowania silnika [ASN]3.0 lub wie gdzie jest zaworek zwrotny oleju lub zawór niskiego lub wysokiego ciśnienia. Czy coś takiego jest i jaką funkcje spełnia?

---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ----------

audi2.jpg

Panowie czy da się do tego dokupić te oringi gumowe ?

U mnie jest 4 takie ustrojstwa po 2 na wałek i to morze być przyczyną stukania przy rozruchu bo olej morze ściekać za szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jeden czujnik ciśnienia oleju (kolor niebieski), jest za chłodnicą oleju, u dołu silnika przy filtrze oleju. Drugi to powiązany z tem. oleju i poziomem oleju siedzi w misie ten duży.

Nie kojarzę żadnego zaworu niskiego i wysokiego ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestawu naprawczego żadnego pewnie nie, ale jak zajedziesz do jakiegoś dobrego sklepu gdzie maja uszczelki i tylko tym się trudnią to może Ci pomogą, w Białym jest taki sklep PREMA, oni potrafią dobrać praktycznie każdy uszczelniacz i uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mało prawdopodobne podejrzewam że bardziej ogólnie zawęzi Ci jako problem ze smarowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZESTAW USZCZELEK ORINGI 419 sztuk KOMPLET PROFI (3477598502) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w motoryzacyjnym czy sklepie z łożyskami takie rzeczy kupisz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki

dziś zostawiłem u machera auto i się okaże co i jak

---------- Post dopisany 28-08-2013 at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 20:30 ----------

No lipa stwierdził ze to normalne jest taki stuk na silnika a ja wiem ze nie bo jak ja kupiłem to takiego czegoś nie było. Smok czysty , ciśnienie jest ok ale czemu tak jest to nie wiem. Gdzieś olej ścieka albo z nastawnika zaczej nie realne bo pierścienie są ok. Czy to morze byc wina tych olejowych regulatorów bo to tak sie chyba nazywa . Czy ktos to wymieniał lub same uszczelniacze i czy pomogło?

---------- Post dopisany 01-09-2013 at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany 28-08-2013 at 14:50 ----------

panowie nie mam konta na you tube ale znalazłem filmik który pasuje do mojego objawu

---------- Post dopisany at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ----------

ciśnienie oleju na zimnym jak i na ciepłym jest wręcz idealne. tak ma też jak postoi po zgaszeniu jakieś 30 min

---------- Post dopisany 14-09-2013 at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2013 at 12:05 ----------

Panowie a jak bym wyciągnoł z tego wtyczkę to co się stanie. Jak sprawdzić który jest zły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że mam ten sam problem co ty, i w żaden sposób nie mogę ustalić co jest przyczyną takiego zachowania silnika....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co robiłeś już w tym temacie?

---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ----------

morze jakoś dojdziemy do przyczyny takiego zachowania silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem chyba już wszędzie odpowiedzi, co może być przyczyną takiego zachowania silnika ale póki co na nic konkretnego nie trafiłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8MnYwc1lJaS1WeDg/view?usp=sharing

może te zaworki są (współ)odpowiedzialne za klekot po uruchomieniu silnika :mysli:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej będzie przez jakąś etke online, kwestia tylko odszukać odpowiedni dział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa zawory zwrotne (2 i 12 na rysunku z mojego linka) mają oznaczenie 059 103 175F i kosztują w ASO 112zł/szt.

Zaworu dysz natryskowych (poz. 9) nie mogę namierzyć... może to element opisany w ETCE jako dysza wtrysku oleju 078 115 540F (122zł) ? :mysli:

O-ringi do wymiany (7,65x1,78) mają oznaczenie N907 408 01 (1,50zł/szt)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...