Arkom Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Witam mam u siebie obecnie z przodu zwykle pełne tarcze, chciałbym założyć tam wentylowane ale wiem, że wiąże się to z wymianą zacisków i jarzm. Mam możliwość tanio kopić jarzma i zaciski ale od audi A4B5 po drugim lifcie o ile dobrze się orientuje, dokładnie od dizla 1.9. Czy zestaw z tego auta bd pasował do mojego???
grucha1 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 bedzie ja mam takie założone i mam wentyle z przodu
Arkom Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 ok dzięki za szybka odp, i mam rozumieć, że muszę przełożyć zaciski jarzma i prowadnicę, zwrotnicy nie muszę ruszać ??? Poza tym inne zaciski nie bd widziały np o czujnik ABS-u lub tym podobne??
Dev Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 musisz zmienic zaciski z jarzmami oraz przewody metalowe z mocowaniami ale to powinienes miec w zestawie z zaciskami do tego tarcze oraz klocki, całosc masz P&P
pandamix Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 jak będziesz zmieniał na 280 wentylowane to tylko jarzma,klocki no i tarcze,zaciski zostaną stare
Dev Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zaciski tez sie zmienia bo beda za krotkie
Arkom Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ok teraz już wszystko wiem dzięki za pomoc
grucha1 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 ja mam akurat cale zwrotnice przekladane i mam 288 wsadzone wentyle
Arkom Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 To tak dopytam na koniec jeżeli dobrze zrozumiałem jedną z wyższych wypowiedzi oprócz jarzm i zacisków muszę wymienić całe metalowe przewody co idą do kół od pompy??
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Nie, zmieniasz te od elastycznych do zacisku
Arkom Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Aa teraz jak zobaczyłem na schemat to kumam . Jeszcze jedno jeżeli te zaciski i jarzma wezmę z auta powypadkowego to raczej nie jest wybitny problem??? Auto miało mocnego dzwona koleś wyjechał mu z podporządkowanej i się zderzyli prędkość była zacna bo kolega audikiem leciał 100 km/h i nie dotknął nawet hamulca jak tamten mu wyjechał. Nie wiem czy te zaciski sa całe jak gdyby były to warto je wziąć??
Arkom Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 I mam takie samo zdanie aha jeszcze coś co prawda nie ten temat ani dział ale takie szybkie pytanie czy tylne lampy z lifta II do przedlifta bd pasowały P&P, tzn nie bd musiał nic przerabiać z elektryką???
pandamix Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 pasują bez problemu,z tymi zaciskami to może i coś tam jest bo nie mogłem wcisnąć tyle tłoczka i myślałem że po prostu mam za mało siły,a że musiałem zmieniać przewody to odrazu założyłem drugie zaciski,zaciski po regeneracji,nowe tarcze nowe klocki a w razie któryś klocek piszczy co Ty Dev na to?ułoży się wszystko?dodam że na zimnym nie piszczy,klocki mam brembo
Arkom Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No to fajnie mówisz, że wystarczy przełożyć całe lampy i bd git dzięki za pomoc.
bystry10 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam. Wtyczki po II lifcie są inne niż przed, ale sama lampa pasuje dobrze.
Arkom Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Czyli mam rozumieć, że wtyczki bd musiał przerabiać jakbym chciał założyć u siebie lampy po lifcie? I jeszcze coś ale to już odnośnie hamulców jada do mnie hamulce, tzn tracze klocki łożyska inaczej mówiąc komplet ( tarcze klocki BOSCHA łożyska SKF-u ) pytanie jest jedno czy pierścień ABS-u z przedniego przegubu będzie pasował na tylną tarcze hamulcową bo takowy przegub uszkodzony mam a zębatka na nim jest ok byłby to dla mnie ułatwieniem bo nie musiał bym zbijać obu pierścieni starych tylko jeden
Szarik Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Przekładasz we wtyczkach 2 kable pomiędzy sobą i wszystko dziala jak powinno.Opis które kable powinien być w dziale Warsztat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się