EnDrIu` Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Moim zdaniem to czujnik temp. ale od razu proponowałbym Ci wymienic i termosttat i czujnik.
ficjor Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 dzięki koledzy za odp. Po temacie wnioskuje, że w czujnik zaopatrzyć się w ASO? Chodzi o czujnik G2?
Daimos Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 najlepiej w ASO, czujnik G2/G62 w jednej obudowie
marcin248 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam Mam pytanko. Kilka dni temu temp płynu chłodzącego na klimatroniku i zagarach zaczeła mi trochę skakać , połączyłem vaga - błąd czunika (skasowałem), porównałem temp z klimatronika do ecu była róznica ok 5-6st , dla ecu była dobra wyższa -klimatronik oszukiwał , dalej porównałem temp znowu z klimatronika, do tej na vagu do zegarów i ta się potwierdzała byłem przekonany że klimatronik pokazuje temp dla ecu a okazuje się być teraz inaczej , wcześniej jak sobie kontrowałem wszystko to im wyższa temp wtedy klimatronik pokazywał dokładnie tą temperaturę która jest dla Ecu. Termostat mam ori kilku miesięczny , czunik też ori półtora roczny (już pomijając fakt że max temp była i dla ecu i klimatroniku 82-86st a na zegarach równo 90) Może ten ori czujnik zle pokazywał od początku bo i na poprzednim wahlerze nie miałem 90 na vagu dla ecu ani na klimatroniku zawsze łapał 90 na zegarach. Dwa termostaty przerobiłem,bez większych zmian, oringi też były takie jak powinny. Skasowany wcześniej błąd czujnika już się nie pokazuje ale temp na zegarach i klimatroniku czasami skacze. Trzeci termostat?? to było by przegięcie z resztą dla ecu vag pokazuje te 85 , wiec moje pytanie jest jak na początku mojego postu , klimatronik pokazuje temp tą samą co dla Ecu czy dla zegarów skoro raz jest tak a raz inaczej pozdrawiam
mas0n Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Dziś zwątpiłem czy to wina termostatu. Nie trzyma temperatury a na postoju max 80st a jak sie szybciej jedzie przy niskich obrotach spada temp. Objawy jak walnięty termostat. Ale dziś włączył sie elektryczny wentylator, przy temperaturze płynu (kanał 49 na klimie) 70 st (na desce w przybliżeniu ta sama temp). Na kanale 51 równo 90. To normalne że ten wentylator tak szybko sie włącza?
LAKIER88 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Raczej to termostat miałem tak samo. Sprawdz dolny wąż chłodnicy po rozgrzaniu auta jeśli jest ciepły to na stówe termostat jak jest zimny to termostat dobry
marcin248 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 moim zdaniem kolego masOn benzyna raz to grzeje się szybciej niż diesel ale i mało szczegółów moim zdaniem napisałeś z tego co się orientuje to kanał 51 klimatronika (zależy w jakich modelach u mnie tak jest)to jest temp nagrzewnicy ona rośnie nawet na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie (masz ciepło w aucie bez przerw?),ja w swoich myślach się pogubiłem już która temp pokazuje klimatronik(czytaj mój post wyżej) czy dla Ecu Czy dla zegarów porównaj vagiem wszystko na zimnym z rana najlepiej sprawdz z tepm paliwa ,powietrza zasysanego i na dworze i oczywiście g2/g62 i porównaj je ze sobą i z zegarami i klimatronikiem sprawdz też do jakiej temperatury pokazuje klimatronik i vag dla zegarów i ecu , sprawdz wąż dolny czy jest goracy m/w porównojąc to górnego sprawdzając co jakiś czas przy różnych temp czy się grzeje czy nie , czy masz na ecu błąd czujnika g2g62 jeśli masz to skasuj go kajtnij się gdzieś i sprawdz czy znowu się pojawi oczywiscie obserwując i porównując temp z róznych czujników (oczywiście nie zalecam sprawdzać tego samemu podczas jazdy) pozdrawiam :hi:i czekamy na wrażenia
ROBERT Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Kanał 49 ( bodajże przed 97 r. kanał 51 ) klimatronika informuje o wskazaniach czujnika G2 , a ten jest od wskaźnika temp. w zespole wskaźników
mapelastik Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Panowie czytam tak i czytam i ogarneła mnie zaćma powiedźcie mi co w moim modelu pokazuje kanał 49 a co 51?u mnie na 49 temp baaardzo słabo rośnie 90stopi ciężko złapać i pokrywa się to ze wskazaniem na desce rozdzielczej,a na 51 dość szybko łapie 90 i trzyma elegancko,oco chodzi bo zgłupiałem
LAKIER88 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tam gdzie jak włączysz gdy zimy jest jeszcze poczatkowa temp. jest 30 to ta pokazuje ciecz chłodząca u mnie 49 tam gdzie szybko jest 90 to nie to cię interesuje To ma tak wolno rosnąc i jesli ci osiągnie powiedzmy 88 to jest OK bo wskazówka zawsze idealnie nie pokazuje
marcin248 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 a klimatronik z czego pokazuje temperaturę??? tą z z zegarów czy tą dla Ecu oczywiście to jest ten sam czujnik 4inowy dwa w jednym czy może się zmienia powyżej danej temperatury ? bo ja myślałem że to jest temp ta co dostaje Ecu ale coś mam nie teges
mapelastik Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 To u mnie ma problem by te 90 złapać i utrzymać to znaczy że termostat?
marcin248 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 To u mnie ma problem by te 90 złapać i utrzymać to znaczy że termostat? nalepej kolego zapnij vaga jak masz możliwość i sprawdz czy nie masz błędu czujnika i porównaj temp bo u mnie np dla ecu pokazuje prawie ok a dla zegarów i klimatronika skacze wtedy prędzej bedzie można stwierdzić , zależy jak te twoje skakanie temp wygląda dokładnie
LAKIER88 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 więc EMIL jak juz pisałem wyżej innemu koledze sprawdz węze od chłodnicy.Po rozgrzaniu sie silnika górny ma byc ciepły a dolny który znajduje sie na dole chłodnicy ma być zimny wtedy jest OK TERMO. jesli jest ciepły to TERMO jest walnięte powodzenia
ROBERT Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 a klimatronik z czego pokazuje temperaturę??? Odpowiedziałem Ci już na to pytanie odpowiedź #1208
LAKIER88 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Marcin a ile Ci pokazuje stopni na klimatroniku i wskazówce ??
marcin248 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 więc EMIL jak juz pisałem wyżej innemu koledze sprawdz węze od chłodnicy.Po rozgrzaniu sie silnika górny ma byc ciepły a dolny który znajduje sie na dole chłodnicy ma być zimny wtedy jest OK TERMO. jesli jest ciepły to TERMO jest walnięte powodzenia i przy tym kontroluj temp na zegarze, klimatroniku a nalepiej vagu dla ecu i zegarów wtedy bedzie wiadomo kiedy będzie rozgrzany motor i kiedy puści(tzn powinien) termostat ,pozdro
mapelastik Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Dzięki panowie już wiem o co biega jutro przetestuję
marcin248 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Marcin a ile Ci pokazuje stopni na klimatroniku i wskazówce ?? Kolego przeczytaj mój post « Odpowiedz #1204 Kolego Robert dzieki jakoś nazwa (zespół wskazników) mnie zmyliła hehe a ja żyłem w nieświadomości a nawet w błędzie że klimatronik pokazuje temp tą co dla ecu (chociaż przy początkowym dogrzewaniu pokrywał się z zegarami tzn 17 instruments a przy wyższych od ok 70coś pokrywało się z engine ) stąd moje pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się