ROBERT Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A co to jest G2 i G62? czujniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A co to jest G2 i G62? czujniki? Tak tak już znalazłem, sprawdzę to zwykłym vagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 a jest niezwykly vag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 A co to jest G2 i G62? czujniki? Tak tak już znalazłem, sprawdzę to zwykłym vagiem? masz to w biblii diagnostyki vag http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Podepne sie pod temat ,co prawda mam jakis ogląd na to co wymienic/sprawdzic ale nie do konca pewien jestem Sprawa wygląda tak: zaraz po przekręceniu kluczyka na zapłon jak jest zimny silnik wskazówka od temperatury idzie na 60 stopni ,moze ciut wyzej delikatnie. Potem po jakims czasie sie nagrzewa ale wskazówka nie pokazuje równych 90stopni tylko nieco ponad (tak prawie na grubosc wskazówki) i stoi. Dziwniejsza sytuacja jest taka ze jade sobie powiedzmy 120km/h ,po czym wpadam na teren zabudowany i jade grzecznie 60km/h Jak jade szybko wskazówka ani drgnie ze swojej pozycji ,ale po chwili jak zwalniam i jade "normalnie" to wskazówka opada na mniej niz 80stopni a po ciut dłuzszej chwili podnosi sie do nieco ponad 90stopni. I teraz tak ,wydaje mi sie ze to chyba nie termostat bo by mi temperatura spadała odrazu podczas szybkiej jazdy a nie po zwolnieniu (chyba że sie myle) wiec obstawiam albo czujnik temperatury (tam jest jeden tylko czy 2?) albo mi sie zwalił wskaźnik na desce. Co myslicie? Dodam jeszcze ,że problem dotyczy A4 z 2000r ,silnik AHH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 W ciemno można walić, że to "czujnik", dla pewności natomiast robi się kilka wskazań temperaturowych w blokach na VAGu i wszystko jasne, napewno nie licznik temu jest winien. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A ten czujnik jest odpowiedzialny tylko za wskazania na desce czy przekazuje dane również do kompa i ma wpływ na prace silnika ,a moze sa 2 czujniki osobne do tych zadań? Do VAGa nie mam go jak podpiąć narazie bo w kabel sie nie zdążyłem zaopatrzyc jeszcze Widziałem ze jak kupowac termostat to tylko ori w ASO a czujnik tez musze kupic tam? Czy wystarczy wysokiej jakości zamiennik? Ile wogóle to małe dziadostwo kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A ten czujnik jest odpowiedzialny tylko za wskazania na desce czy przekazuje dane również do kompa i ma wpływ na prace silnika ,a moze sa 2 czujniki osobne do tych zadań? Do VAGa nie mam go jak podpiąć narazie bo w kabel sie nie zdążyłem zaopatrzyc jeszcze Widziałem ze jak kupowac termostat to tylko ori w ASO a czujnik tez musze kupic tam? Czy wystarczy wysokiej jakości zamiennik? Ile wogóle to małe dziadostwo kosztuje? Czujnik jest jeden dwu-sekcyjny , G2 zegary , klimatronik ... G62 ECU Zaopatrz się w VAGa ( przyda się nie raz ) i porównaj temp. jakie wskazuje G2 i G62 na zimnym jak i ciepłym silniku Termostat only ASO ( koszt ~ 120 zł + 5 zł oring ) ... czujnik temp. only ASO ( koszt ~ 120 zł + zł oring ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 No dobra to najpierw sie w ten kabelek zaopatrze (o ile sie połape który musze kupić ) i dopiero po pomiarach bede patrzec co wymienic tylko teraz pytanie jest ile moge tak jezdzic bez wiekszej szkody dla silnika? Być moze za 2 tygodnie bede jechał w trase a chyba nie bardzo leciec w droge z uszkodzonym czujnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Kabelek zamów np. dziś i za dzień/dwa będzie Do Twojego wozidła wystarczy najzwyklejszy KKL za 30 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Kabelek zamów np. dziś i za dzień/dwa będzie Do Twojego wozidła wystarczy najzwyklejszy KKL za 30 zł Wierze ,zamówiłem takowy :> dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsiak Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Panowie w jaki sposob wyciagnac wtyczke, ktora jest polaczona z czujnikiem temp? Troche z tym dzisiaj walczylem, ale nie chce wyjsc:/ (myślałem o uzyciu kombinerek, ale balem sie, ze uszkodze). Raczej cos dzieje sie wlasnie z ta kostka, bo jak poruszałem to od razu na 49 kanale climatronica pokazuje prawidłową temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 musisz wyciagnac drut zabezpieczajacy we wtyczce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsiak Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 musisz wyciagnac drut zabezpieczajacy we wtyczce. O kurcze dobrze ze zapytalem kojarzysz moze w ktorym miejscu on jest? Przy czujniku czy z drugiej strony wtyczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 jest na wtyczce. przyswiec dobrze latarka - a ujrzysz go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 musisz wyciagnac drut zabezpieczajacy we wtyczce. Raczej trzeba nacisnąć wtyczkę w odpowiednim miejscu w celu jej odbezpieczenia ... Gdzie Ty tam masz drut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 moze i przycisnac. w kazdym razie to co przyciskasz to zawleczka w postaci kawalka drutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 moze i przycisnac. w kazdym razie to co przyciskasz to zawleczka w postaci kawalka drutu. Z tego co wiem jest cała plastikowa [br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 17:49_________________________________________________Wygląda tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Chłopaki rzuccie okiem na to To sa moje profi logi A tak poważnie to odczyty z silnika i licznika na zimnym silniku. W tym przypadku obstawiałbym na uszkodzenie czujnika G2 Jednak spoglądając na odczyty no gorącym silniku teoretycznie powinien winny byc termostat ,ale z drugiej strony przeciez jest 81stopni... Jako ze sie bardziej znacie ,umiecie powiedziec po tych odczytach co jest uszkodzone tak naprawde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Czujnik G2/G62 masz ok ... termostat do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się