DeeJay_Kill Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Chyba jednak pompa paliwa - niecałe półtora bara. Przed filtrem to samo - szkoda tylko, że wymiana pompy w cabrio nie należy do najłatwiejszych, ale cóż... ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-09-2013 at 12:16 ---------- Tolerowałem problem aż do dziś, kiedy najzwyczajniej w świecie nie odpalił- szybkie przystawienie ucha do siedzenia - pompie się zmarło chyba. Generalnie działała, ale ledwo. Wymieniłem sam wkład, odpukać - jest git;) Oznajmiam więc, że przyczyną była pompa, natomiast mam jeszcze problem z błędem obwodu drugiego wtryskwacza - zapewne jakiś kabelek źle styka;) Cieszę się znów sprawnym autem;) ---------- Post dopisany 02-10-2013 at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 12:56 ---------- Jest nadal problem z checkiem - błąd obwodu wtryskiwacza drugiego cylindra - niby żadnej przerwy/słabego styku nie widać, więc jak nadal będzie walić błędy na tym cylindrze, to przekładam cewki:)
powaguspisz Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Sprawdź może faktycznie cewka nie domaga, zmień miejscami jak wywali gdzie indziej to będzie wiadomo. Aczkolwiek hmm.... z drugiej strony nie słyszałem o padających wtryskach w tych autach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się