Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadający pasek wieloklinowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Samochodem zrobiłem z 30tyś km i w tym czasie już mam 4 pasek wieloklinowy. Ostatni przy gwałtownym skręceniu mi spadł i przecięło go na 2 części. Na oko widać że delikatnie bije koło ze wspomagania. Co radzilibyście, wymienić całą pompę wspomagania, jakoś zregenerować (nie wiem czy dałbym radę samemu) albo może napinacz nowy na pasku i nie będzie się tak działało. Co myślicie? Pozdrawiam

Opublikowano

Jak bije kolo od wspomagania to albo dokrecic albo wymienic kolo albo ew pompa wspomagania bo jesli samochod nie byl jakos znacznie bity to nie powinno samo z siebie "zwichrowac sie" . Kolo od wspomagania jest na wcisk plus chyba 2 sr. . Napinacz paska jesli nie wymieniales od kupna samochodu to mysle ze warto wymienic.

Opublikowano

a tam nie ma jakiś łozysk co mogły by się wybić? Spróbuje to na dokręcanie ale wątpie że się coś poluźniło, bity też raczej nie był przynajmniej za moich czasów :D

Opublikowano

Moim zdaniem cos nie pracuje w swojej osi i go przecina. Watpie zeby odkrecilo sie kolo od wspomagania ale sprawdzic warto. Wspomaganie to jest na lozyskach albo na tulejach nie pamietam juz.. ale jak by bylo bicie to nie wiem czy bys mial wspomaganie. Jak nie dojdziesz to jedz do mechanika, 4 paski w takim przebiegu to o wiele za duzo.. a zerwanie paska i wkrecenie sie w rozrzad to juz wtedy bedziesz silnika szukac :wink:

Opublikowano

sprawdź czy nie masz wygiętego napinacza i rolka napinająca nie idzie współosiowo z silnikiem,(prostopadle do paska) i dlatego zrzuca pasek .Pasek maż powycinany (poszczę piony) z boku czy tylko jak go zrzuci to go przetnie na pół.

Opublikowano

Raczej przecina na pół, koło z napinacza widać idzie tylko połowę po pasku ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Nagram filmik i będziecie mieli pogląd sytuacji ;)

Opublikowano
Raczej przecina na pół, koło z napinacza widać idzie tylko połowę po pasku ale nie wiem czy to ma jakiś wpływ. Nagram filmik i będziecie mieli pogląd sytuacji ;)

przyjrzyj się napinaczowi bo powinien całą szerokościa przylegać do paska , a nie tylko połowa .

Opublikowano

Napinacz jakby krzywy był na tym łaczeniu gdzie sprężyna jest, wymieniłem napinacz na nowy i nowy pasek założyłem i zobaczymy jak to będzie narazie po przjechaniu 30km dobrze jest. Dzieki za podpowiedzi ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...