thcmarcin 0 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 a i jeszcze mam takie cos ze jak wejde w bloki danych to wypada mi zapłon różnie co jakis czas raz na 7 raz na 5 i na 2 i trzecim i tak na zmiane ale błedów zadnych nie wywala. dodam ze cewki wsystkie nowe beru i swiece ngk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 3 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 O tym nie wspominałeś ;-) to masz identycznie jak ja miałem. Gdzieś niżej jest mój były problem taki jak twój ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thcmarcin 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 O tym nie wspominałeś ;-) to masz identycznie jak ja miałem. Gdzieś niżej jest mój były problem taki jak twój ;-) i jak sobie poradziłes z tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 3 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Temat masz niżej ;-) wymiana rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thcmarcin 0 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 no to zobaczymy co z tego bedzie czesci juz sa teraz tylko chwile czasu i bierzemy sie za robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoS4 0 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 no to zobaczymy co z tego bedzie czesci juz sa teraz tylko chwile czasu i bierzemy sie za robote Ciekaw jestem ile ci zejdzie.... Jak juz bierzesz sie za rozrzad, sprawdz sobie przy okazji osprzet do ktorego fizycznie nie ma dostepu np rozrusznik itp... Lepiej pare groszy dolozyc i zrobic przy okazji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thcmarcin 0 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 a skad panowie bierzecie oringi do fazatorów jak ich rozbierzecie do sprawdzenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariokawa 0 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 a skad panowie bierzecie oringi do fazatorów jak ich rozbierzecie do sprawdzenia ?? W zeszłym roku wymieniałem fazatory i nie pamiętam czy tam sa jakieś oringi?będę w sobotę w domu rozbiore stary i powiem Ci na 100 % czy są.Na pewno za fazatorem jest miedziana podkładka i ona jest b.ważna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thcmarcin 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 a skad panowie bierzecie oringi do fazatorów jak ich rozbierzecie do sprawdzenia ?? W zeszłym roku wymieniałem fazatory i nie pamiętam czy tam sa jakieś oringi?będę w sobotę w domu rozbiore stary i powiem Ci na 100 % czy są.Na pewno za fazatorem jest miedziana podkładka i ona jest b.ważna. chodzi ci kolego o te podkładke z powłoka diamentową ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariokawa 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 a skad panowie bierzecie oringi do fazatorów jak ich rozbierzecie do sprawdzenia ?? W zeszłym roku wymieniałem fazatory i nie pamiętam czy tam sa jakieś oringi?będę w sobotę w domu rozbiore stary i powiem Ci na 100 % czy są.Na pewno za fazatorem jest miedziana podkładka i ona jest b.ważna. chodzi ci kolego o te podkładke z powłoka diamentową ?? no może i są takie jak piszesz.Przy zakupie fazatorów serwisant powiedział ,że są ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thcmarcin 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) no i silnik na wierzchu wstepnie fazatory ok nie ma na nich luzu przy kreceniu wałem zobaczymy jutro jak rozbiore rozrzad i zobaczymy w jaki stanie sa slizgi na dzis koniec pracy i silnik poskładany i jazda próbna wykonana. jedno co mnie martwi to po odpaleniu w bloku 93 miałem -1.0 i -3.0 a teraz jak silnik chwile pochodził to ma -2.0 i -4.0. wy po wymianie ile macie ?? Edytowane 23 Marca 2016 przez thcmarcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artech 1 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Czy dla tego silnika są jakieś inne zalecenia odnośnie oleju niż Liqui Moly Synthoil Hi-Tec 5W40 przy przebiegu 50tys.km? Dobra, wlalem ta oliwe, na razie sie nie zatarl Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez artech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoS4 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Czy dla tego silnika są jakieś inne zalecenia odnośnie oleju niż Liqui Moly Synthoil Hi-Tec 5W40 przy przebiegu 50tys.km? Dobra, wlalem ta oliwe, na razie sie nie zatarl Olej wybrales dobry, sam leje dokladnie ten i z tego co kojarze to NIEBIESKI708 tez go leje, z tym ze przy tym przebiegu zastanawialbym sie nad 5w30 a dopiero pozniej 5w40 Jak bedziesz dbac i zmieniac w granicach ok 10tys km to bedzie oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 3 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja ten olej leje do wszystkich aut jak narazie spokój :-) auto bierze z 200ml na 1000km :-) 5w30 raczej bym nie lał ;-) bo to olej do lekkiego biegu. Łatwo można przerwać film upalając ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Nie będę zakładał nowego tematu, więc zadam wam krótkie pytanie tutaj. Jak powinno się w końcu poprawnie sprawdzać olej w tym S4? Pomiary są inne na sprawdzaniu po nocy, po paru minutach od zgaszania, a po godzinie. Raz mam między min a max, a potem sprawdzam i mam min. Na szczęście żadna kontrolka się nie zapala (ani żółta ani czerwona). Po nocnym wychłodzeniu, dolać tego oleju w okolice max? Czy max lać po paru minutach od zgaszenia? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoS4 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja zawsze sprawdzalem stan oleju po przestanej nocy Wtedy olej ma czas splynac do miski, poza tym jak chcesz nalac np po godzine stania, uwazam ze mozesz przesadzic z iloscia i zawalisz sobie katalizatory..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cin 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja zawsze jak zaleca audi, na ciepłym po 5 minutach od zgaszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 No tak, ale jak sprawdzamy na ciepłym tak jak zaleca Audi to leje się między min a max, prawda? A jak po całej nocy to można nalać do maximum. Tak mi się wydaje. Mechanik kiedyś nalał mi do pełna własnie na takim po parunastu minutach stania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoS4 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Czyli teorie rozne, panowie najwazniejsze zeby stan oleju byl w normie Mysle ze kazdy sie ze mna zgodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Jasne, ze tak... Tylko ja jestem w takiej rozterce, że nie wiem jak mam to kontrolować? I stąd właśnie moje pytanie. Dzisiaj po nocy mam praktycznie kawałeczek ponad minimum. I chyba doleje do maximum po prostu zaraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się