cabanmat Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Panowie jakie macie zdanie o motorze 2.0TDI CAGA w A4 z 2008r ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Dwa pytania: 1. Audi A4 w wersji B8 występuje z silnikami wysokoprężnymi bez Common Rail? 2. Istnieje w ogóle w tej wersji silnik o mocy 140KM (nie 143KM)? Moje nasunęło mi się za sprawą strony z autocentrum, na ktrórej to twierdzą że taki silnik 140KM bez CR występuje w tej A4 B8: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/ 140KM: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/silnik-diesla-2.0-tdi-140km-2008-2011/ 143KM: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/silnik-diesla-2.0-tdi-143km-2008-2011/ Poza autocentrum nigdzie indziej nie spotkałem się z silnikiem w takiej wersji mocy 140KM (występuje moc 140kW, a to zupełnie co innego). Dlatego wydaje mi się że taki silnik w ogóle nie istnieje. Rozwikłajcie proszę moją wątpliwość powołując się na rzetelne źródła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Dwa pytania: 1. Audi A4 w wersji B8 występuje z silnikami wysokoprężnymi bez Common Rail? 2. Istnieje w ogóle w tej wersji silnik o mocy 140KM (nie 143KM)? Moje nasunęło mi się za sprawą strony z autocentrum, na ktrórej to twierdzą że taki silnik 140KM bez CR występuje w tej A4 B8: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/ 140KM: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/silnik-diesla-2.0-tdi-140km-2008-2011/ 143KM: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/silnik-diesla-2.0-tdi-143km-2008-2011/ Poza autocentrum nigdzie indziej nie spotkałem się z silnikiem w takiej wersji mocy 140KM (występuje moc 140kW, a to zupełnie co innego). Dlatego wydaje mi się że taki silnik w ogóle nie istnieje. Rozwikłajcie proszę moją wątpliwość powołując się na rzetelne źródła. W b8 2.0 tdi było tylko z cr Cagc 120ps Cagb 136ps Gaga 143ps Cahb 163ps Caha 170ps To są 2.0 tdi do końca 2011 czyli przedlift. Edytowane 9 Marca 2016 przez bodas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Jaka jest maksymalna dopuszczalna temp. OLEJU w EA189? Jaka wam pokazuje po tzw. butowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Ja miałem maks bodajże 105~106°C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoriuss Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Dwa pytania: 1. Audi A4 w wersji B8 występuje z silnikami wysokoprężnymi bez Common Rail? 2. Istnieje w ogóle w tej wersji silnik o mocy 140KM (nie 143KM)? Moje nasunęło mi się za sprawą strony z autocentrum, na ktrórej to twierdzą że taki silnik 140KM bez CR występuje w tej A4 B8: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/ 140KM: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/silnik-diesla-2.0-tdi-140km-2008-2011/ 143KM: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b8/limousine/silnik-diesla-2.0-tdi-143km-2008-2011/ Poza autocentrum nigdzie indziej nie spotkałem się z silnikiem w takiej wersji mocy 140KM (występuje moc 140kW, a to zupełnie co innego). Dlatego wydaje mi się że taki silnik w ogóle nie istnieje. Rozwikłajcie proszę moją wątpliwość powołując się na rzetelne źródła. W b8 2.0 tdi było tylko z crCagc 120ps Cagb 136ps Gaga 143ps Cahb 163ps Caha 170ps To są 2.0 tdi do końca 2011 czyli przedlift. A jakie oznaczenia i moce mają silniki po lifcie. ? I który najlepszy Edytowane 19 Marca 2016 przez gregoriuss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 witam koledzy czytam co piszecie i naprawde cos jest nie tak z tymi pompami oleju mam a raczej mialem silnik w audi caha 170km 8k20rc bo po zczipowaniu na ok 200km i podniesieniu mometu obrotowego przy jezdzie nie szybkiej rozerwalo mi silnik w pyl do okola bloku dziury jestem zalamany! wczesniej silnik na luzie troche trzeslo i glosno pracowal co moglo go tak rozerwac? kupilem drugi silnik caha i niestety nie jest identyczny ruzni sie brakiem otworu przy termostacie ma inny uklad chlodzenia a z mojego starego silnika rury nie pasuja powieccie czy jest szansa na dokupienie tych rur i zamontowanie tego silnika w moim audi???? jestem zalamany pomozcie prosze!!! witam panowie czytam i czytam i w sumie nic nie wyczytalem odnosnie silnika 2.0 tdi CAGA.. pytanie takie auto z 2009r. silnik 2.0 tdi CAGA co myslicie o tym silniku...? zalezy mi na zdaniu posiadaczy;) w poniedzialek mam zamiar jechac kupic... szczerze kupilem audi z caha 170km w sterowniku wgrali mi program na ok 200km i wiekszy momet obrotowy latal super poltora dnia pozniej korbowody wyszly bokiem potopily sie blok jak ser szwajcarski mialem auto moze miesiac masakra zalamalem sie pasektdi nikt tu na forum nie jest jasnowidzem żeby jednoznacznie powiedziec czy problem załatwiony z zabierakiem, z prostej przyczyny. Modyfikacja miała miejsce w 2009 roku jakoś pod koniec ,tak że raptem 4 lata , ile można przejechac za 4 lata 120-150tys .Przy takich przebiegach to ze starym zabierakiem nic sie nie działo( tą opinie opieram na podstawie mojego samochodu który mam od nowośći), ja zmieniałem przy 150tys i mozna powiedzieć ze wyglądał super , ze 70tys jeszcze by spokojnie wytrzymał , ale jak wszystko było zwalone to wymieniłem profilaktycznie. Jedynym sposobem jest demontaż pompy i kontrola ,może ktoś to robił w auci z rocznika 2010/2011 to sie wypowie. Kupiłem passata b6 z 2008.09 , silnik 2.0 tdi cr przebieg: 269 300 km serwisowany w vw audi do końca. Brak problemów jakichkolwiek. Oglądałem silniki tez inne b6 z 2009 r. i 2010 r. oznaczenie silników takie same jak u mnie, tak samo jak ich wygląd. W 2009 był taki lekki lift ich tzn. białe zegary jak juz w modelu b7 panel climatronica to z grubszych rzeczy. Natomiast Kuzyn kupił passata 2011r. b7 a tam juz widać róznice. Tzn silnik ma juz inne oznaczenie, z drugiej strony wlew oleju, kolektor dolotowy jest plastikowy. Wnioskuje z tego ze raczej jak cos poprawili to w modelu nowszym. Jak bede zmieniał olej za jakies 14 tys. to z ciekawości zobaczę co się dzieje po zdjęciu misy. Ps. Znajomy z rumuni kupił takiego passata z przebiegiem 300 tys. i jak narazie chodzi i nie zagląda powiem Ci kolego ze mialem pasata b7 2011r rewelacja auto polecam przez osiem miesiecy wymienilem tylko zamek w klapie bagaznika mialem kombi sprzedalem koledze jezdzi do dzis i nic mu sie nie popsulo a ja kupilem nieszczesne audi a4 b8 caha 170km i po miesiacu rozerwalo mi silnik pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Kto Ci program robił? Jaki przebieg samochodu,miałeś pełny serwis czy to co na blacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Kto Ci program robił? Jaki przebieg samochodu,miałeś pełny serwis czy to co na blacie? znajomy co robi chipowanie zawodowo to co na blacie 278 tys chip mogl rozerwac silnik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Kto Ci program robił? Jaki przebieg samochodu,miałeś pełny serwis czy to co na blacie? znajomy co robi chipowanie zawodowo to co na blacie 278 tys chip mogl rozerwac silnik???Tak jak najbardziej na hamowni auto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie sadze azeby niewielka zmiana mocy rozerwala silniczek..dla poruwnania u mnie na hamowni wyplula 183 km obecnie ma 199,7 i nic sie dzieje...jak widac moc nie az tak wyzsza i wszystko dziala dobrze dziala.sadze ze cos musialobyc nie tak w silniku. Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez firefighter79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nie sadze azeby niewielka zmiana mocy rozerwala silniczek..dla poruwnania u mnie na hamowni wyplula 183 km obecnie ma 199,7 i nic sie dzieje...jak widac moc nie az tak wyzsza i wszystko dziala dobrze dziala.sadze ze cos musialobyc nie tak w silniku.Jak jest to zrobione bez wiedzy to się tak kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Kto Ci program robił? Jaki przebieg samochodu,miałeś pełny serwis czy to co na blacie? znajomy co robi chipowanie zawodowo to co na blacie 278 tys chip mogl rozerwac silnik??? chcialem tez dodac ze znajomy odradzal mi program bo twierdzil ze cos sie dzieje z silnikiem bo dziwnie pracowal ja nic nie slyszalem ale sie nie znam wiem tylko ze na swiatlach trzeslo autem strasznie Kto Ci program robił? Jaki przebieg samochodu,miałeś pełny serwis czy to co na blacie? znajomy co robi chipowanie zawodowo to co na blacie 278 tys chip mogl rozerwac silnik???Tak jak najbardziej na hamowni auto byłono nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No to kolezko nowy silnik.. Sam slupek okolo 4 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nie sadze azeby niewielka zmiana mocy rozerwala silniczek..dla poruwnania u mnie na hamowni wyplula 183 km obecnie ma 199,7 i nic sie dzieje...jak widac moc nie az tak wyzsza i wszystko dziala dobrze dziala.sadze ze cos musialobyc nie tak w silniku. i co teraz bo mam drugi silnik to samo oznaczenie a ruzni sie brakiem otworu na rurki wody przy termostacie a z mojego silnika nie pasuje uklad chlodzenia kupilem zly silnik? Nie sadze azeby niewielka zmiana mocy rozerwala silniczek..dla poruwnania u mnie na hamowni wyplula 183 km obecnie ma 199,7 i nic sie dzieje...jak widac moc nie az tak wyzsza i wszystko dziala dobrze dziala.sadze ze cos musialobyc nie tak w silniku. i co teraz bo mam drugi silnik to samo oznaczenie a ruzni sie brakiem otworu na rurki wody przy termostacie a z mojego silnika nie pasuje uklad chlodzenia kupilem zly silnik? co mam zrobic zeby spasowac ten silnik? i czy ten program usunac ze sterownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Z ktorego roku masz ten silnik? Z tego samego co poprzedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Z ktorego roku masz ten silnik? Z tego samego co poprzedni kurde widzisz nawet nie zapytalem ale serio sa identyczne tylko tego otworu nie ma mechanik moj sie poddal i powiedzial zeon tego nie zrobi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Oddaj silnik:) Przyjrzy się jaki masz orginalny i szukaj takiego samego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osta Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Od jakich obr i na jakim biegu czuć że wasze CAHA 170km zaczyna ciągnąć? Bo po przesiadce z 1.9tdi 110km jakoś nie mogę się przyzwyczaić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wu Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Oddaj silnik:) Przyjrzy się jaki masz orginalny i szukaj takiego samego. teraz juz wiem jaki mam silnik bo wygrzebalem jakies papiery fachowo nazywa sie tak CACHA 170KM 8k20RC Moj zniszczony byl z 11.2008r a do ktorego robili te silniki? bo bym wlozyl najnowszy jaki sie da! Od jakich obr i na jakim biegu czuć że wasze CAHA 170km zaczyna ciągnąć? Bo po przesiadce z 1.9tdi 110km jakoś nie mogę się przyzwyczaić powiem Ci kolego ze moj jak byl sprawny to nawet szybko reagowal na gaz nie mial turrbo dziury jak niektore 1.9 tdi silniki a jak zrobilem program to mowie Ci rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się