Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logów


rawablus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Porobiłem koledze logi i prosze o pomoc w ich analizie. Jest to oktavia z 2001 roku silnik 90 KM (niestety niewiem jaki jest kod silnika).

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 015,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 022,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma oznaczenie AGR czyli siedzi w nim zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym (bez zmiennej geometrii). Wartości w logach są poprawne za wyjątkiem kąta wtrysku (podejrzewam, że drugi log grupy 000 był robiony w trybie Basic Settings a ten jest poza zakresem regulacji czyli wskazanie "000" w drugiej kolumnie od lewej. Kąt trzeba ustawić ruszając kołem pasowym pompy wtryskowej tak by uzyskać wartość w zakresie 46-51 jednostek. Poza tym w tym silniku nie loguje się grupy 011 w trybie BS bo tam nie ma zmiennej geometrii i nie będzie następowała cyklicznie zmiana wartości rzeczywistego ciśnienia doładowania. Jeśli jednak są jakieś problemy z dynamiką tej Skody to należało zrobić przede wszystkim logi dynamiczne 003 z 011, 001 z 004 oraz 008 z 010. Przy obecnym kącie wtrysku będą z pewnością problemy z rozruchem zimnego silnika zwłaszcza jeśli spadnie temperatura otoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnym kącie wtrysku będą z pewnością problemy z rozruchem zimnego silnika zwłaszcza jeśli spadnie temperatura otoczenia.

I sie sprawa wyjasniła... podregulujesz kat wtrysku i powinno byc OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przemik widze że wysledziłes mój problemik z poprzedniego wątku :) . anderllh ma racje co do czujnika temp. bo raz działa raz nie a i wskazania są z kosmosu. A co do posta kolegi sztomela to jakis kosmos co mi napisał bo az tak nie kumam , ale racje ma z tym ze nie pali jak spadnie temperatura. Od jakis 5 stopni w dół jest lipa. Dzieki wielkie za podpowiedzi , teraz trzeba cos podziałac. Jak ustawic kąt wtrysku w tej skodzinie ?? :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...