tomber Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 jaki płyn do wspomagania wybrać ??
tomber Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 dokładniej jak można jakiej firmy ?? z tych lepszych ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:16 ---------- najlepiej link do jakiegos
turzol Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 dokładniej jak można jakiej firmy ?? z tych lepszych---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:16 ---------- najlepiej link do jakiegos Oryginalny Audi, kupisz w każdym ASO G004000M2
POWER-KRIS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Sprawa przedstawia sie nastepujaco: wszystkie modele Audi do roku 1989 wlacznie byly zalewane olejem mineralnym o specyfikacji CHF 7.1 (Pentosin CHF 7.1 Non-Synthetic Mineral Base Power Steering Fluid), od roku 1990 do 2005 wszystkie modele mialy olej o specyfikacji CHF11S (Pentosin CHF 11S Synthetic Mineral Base Audi Power Steering Fluid, Spec. TL 52 146.00). Po roku 2005 Audi zalewa auta olejem CHF202 (Spec. TL 52 146.01) CHF11S to olej o oznaczeniu G002000 albo tez Febi 6161. Wszystkie inne oleje (roznej masci ropopochodne oleje w kolorze zoltym, czerwonym, niebieskim nie majace specyfikacji CHF11S nie nadaja sie do ukladow wysokocisnieniowych Audi. Ponadto, niektore z nich posiadaja detergenty, ktore razem pieknie rozszczelniaja uklad). CHF 7.1 to tez olej G002000 ( oznaczany rowniez jako 04102010) ale tylko do roku 1990 (albo febi 6162, produkowany znacznie dluzej) pozniej olej o tym samym oznaczeniu juz byl produkowany na bazie CHF11S. Olej G004000M2 to nic innego jak Pentosin CHF202, ktory jest mieszalny z CHF 11S gdyz sa to praktycznie te same produkty a roznia sie tylko w niewielkim stopniu zakresem temperatury pracy. Jego odpowiednikiem/zamiennikiem jest rowniez Febi 6161. Jako, ze A4 powstaje od 1994 roku wszystkie samochody byly zalewane CHF11S albo pozniej CHF202 i bez znaczenia jest czy wlejemy G002000 (odpowiednik CHF11S) czy G004000M2 (odpowiednik CHF202) czy tez Febi 6161. Chociaż niektórzy twierdzą że ten rozszczelniaja uklad. Wszystkie oleje oznaczone sa jako zielone. Powinien być ten http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-zielony-audi-seat-skod-vw-febi-i3330986067.html Czyli niby nie ten ale tez mozna i ja go zalalem: http://allegro.pl/febi-06161-syntetyczny-plyn-wspomagania-szczecin-i3391868754.html Sony Xperia Tapatalk 4
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 najlepszy płyn do wspomagania to citroenowski LHM Total-a taki jak ten: http://www.kolegaberlin.pl/pol_pl_TOTAL-LHM-PLUS-1L-1924_1.jpg
POWER-KRIS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 CHF 202 czyli Febi 6161 przewyższa specyfikacją cytryne. Total wytrzymuje do 120'C a CHF 155'C.Syntetyk to syntetyk i minerał nie podskoczy. Ale Total lepszy od CHF 11S czyli Febi 6162. Sony Xperia Tapatalk 4
POWER-KRIS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Bo twierdzą że rozszczelnia a ja nie widzę powodu. I nie chce tylko juz rok z nim jeżdżę. Sony Xperia Tapatalk 4
POWER-KRIS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Cały tuning i nasze poprawki i udoskonalenia po fabryce to właśnie pomysł na życie. Udoskonalamy i poprawiamy bo nie wiemy ze się nie da. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się