Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Potencjometr sygnału obciążenia (Fuel level position sensor) (G157)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Proszę o nie linczowanie mnie za wątek nie o audi, ale trochę jestem bezradny i szukam u Was pomocy. Jeśli moderator stwierdzi, że post tu nie może być - proszę o nie kasowanie a o przeniesienie do innego działu.

Moja siostra ma Polo 1,9 (nie sdi i nie tdi, po prostu wolnossący diesel) - wywala mi na VAG'u błąd 1052 "Potencjometr sygnału obciążenia (Fuel level position sensor) (G157)" zwarcie do masy

Usterka (wydaje mi się [ a raczej jej, ja tym nie jeżdżę]) objawia sie szarpaniem silnika na wyższych obrotach oraz problemem z zapaleniem (trzeba pokręcić parę razy) - podobno wcześniej tak nie było. Macie jakieś sugestie co wymienić, naprawić, żeby działało?

Usterki nie da sie skasować - VAG wykrywa ją cały czas (podejrzewam, odłączenie jakiegoś czujnika lub jego uszkodzenie).

Auto było sprowadzone od niemca jakiś rok temu i nie moge odnaleźć nr silnika, wiec nie mam pojęcia jakie jest oznaczenie silnika (naklejka z silnika dawno sie wytarła). Podejrzewam, iż może to wina przepustnicy ?

Proszę o pomoc

Z góry bardzo dziękuję za wyrozumiałość

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano

Nie wiem czy ten blad ma jakies znaczenie,bo skoro to nie sdi to pompa jest najzwyklejsza mechaniczna i tam nie ma zadnego sterowania komputerem.

Napisz chociaz ktory to jest rocznik.

Opublikowano

wywala mi na VAG'u błąd 1052 "Potencjometr sygnału obciążenia (Fuel level position sensor) (G157)" zwarcie do masy

W moim spisie błędów VAG błąd 01052 to jest czujnik pozycji przepustnicy - G157 :mysli: :mysli: (jeśli dla audi i VW są te same kody)

Opublikowano

jest to polo rocznik 1998. Próbowałem sie przyglądnąć przepustnicy, ale najlepsze jest to, że nie moge jej znaleźć. Od filtra powietrza prowadzi rura do plastikowej puszki nad silnikiem. Pod puszką znajdują sie 4 rurki prowadzące bezpośrednio do silnika, bez jakiejkolwiek regulacji. NIestety z mechaniką samochodową nie miałem zbyt wile do czynienia, ale wiem jak wyglada przepustnica u siebie czy w starszym golfie IV i ten silnik takowej nie posiada

Opublikowano

skoro to jest 1.9di to tam niema przepustnicy :) to nie benzyna

no i skoro to jest 1998rok to na pewno pompa sterowana z komputera

oznaczenie silnika to chyba AFF ale głowy nie dam.

Czujnik poziomu paliwa nie powinien mieć wpływu na kulturę pracy silnika

nie napiszę Ci nic nowego... zrób logi i wszystko będzie widać

Opublikowano

oznaczenie silnika to chyba AFF

AFF to najslabszy TDI jaki sidzial w A4 B5,a on nie ma nic wspolnego z 1.9d z polo.

Jedyny czujnik jaki przychodzi mi do glowy,to ten ktory po puszczeniu gazu otwiera EGR,znajduje sie on gdziesz na gorze pompy wtryskowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...