peya81 Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam serdecznie Proszę o nie linczowanie mnie za wątek nie o audi, ale trochę jestem bezradny i szukam u Was pomocy. Jeśli moderator stwierdzi, że post tu nie może być - proszę o nie kasowanie a o przeniesienie do innego działu. Moja siostra ma Polo 1,9 (nie sdi i nie tdi, po prostu wolnossący diesel) - wywala mi na VAG'u błąd 1052 "Potencjometr sygnału obciążenia (Fuel level position sensor) (G157)" zwarcie do masy Usterka (wydaje mi się [ a raczej jej, ja tym nie jeżdżę]) objawia sie szarpaniem silnika na wyższych obrotach oraz problemem z zapaleniem (trzeba pokręcić parę razy) - podobno wcześniej tak nie było. Macie jakieś sugestie co wymienić, naprawić, żeby działało? Usterki nie da sie skasować - VAG wykrywa ją cały czas (podejrzewam, odłączenie jakiegoś czujnika lub jego uszkodzenie). Auto było sprowadzone od niemca jakiś rok temu i nie moge odnaleźć nr silnika, wiec nie mam pojęcia jakie jest oznaczenie silnika (naklejka z silnika dawno sie wytarła). Podejrzewam, iż może to wina przepustnicy ? Proszę o pomoc Z góry bardzo dziękuję za wyrozumiałość Pozdrawiam Piotrek
marewel Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Nie wiem czy ten blad ma jakies znaczenie,bo skoro to nie sdi to pompa jest najzwyklejsza mechaniczna i tam nie ma zadnego sterowania komputerem. Napisz chociaz ktory to jest rocznik.
rav Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 wywala mi na VAG'u błąd 1052 "Potencjometr sygnału obciążenia (Fuel level position sensor) (G157)" zwarcie do masy W moim spisie błędów VAG błąd 01052 to jest czujnik pozycji przepustnicy - G157 :mysli: (jeśli dla audi i VW są te same kody)
peya81 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 jest to polo rocznik 1998. Próbowałem sie przyglądnąć przepustnicy, ale najlepsze jest to, że nie moge jej znaleźć. Od filtra powietrza prowadzi rura do plastikowej puszki nad silnikiem. Pod puszką znajdują sie 4 rurki prowadzące bezpośrednio do silnika, bez jakiejkolwiek regulacji. NIestety z mechaniką samochodową nie miałem zbyt wile do czynienia, ale wiem jak wyglada przepustnica u siebie czy w starszym golfie IV i ten silnik takowej nie posiada
xavier Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 skoro to jest 1.9di to tam niema przepustnicy to nie benzyna no i skoro to jest 1998rok to na pewno pompa sterowana z komputera oznaczenie silnika to chyba AFF ale głowy nie dam. Czujnik poziomu paliwa nie powinien mieć wpływu na kulturę pracy silnika nie napiszę Ci nic nowego... zrób logi i wszystko będzie widać
marewel Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 oznaczenie silnika to chyba AFF AFF to najslabszy TDI jaki sidzial w A4 B5,a on nie ma nic wspolnego z 1.9d z polo. Jedyny czujnik jaki przychodzi mi do glowy,to ten ktory po puszczeniu gazu otwiera EGR,znajduje sie on gdziesz na gorze pompy wtryskowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się