jaras19991 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam Wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie zacisku i amortyzatorów tył. Niestety podczas jazdy zacząłem wyczuwać jakieś nowe stuki. Zajrzałem na tył i z po lewej stronie tył sprężyna jakby była nieco wygięta i obciera o osłonę. Zdjęcia poniżej przedstawiają co jest Czy te stuki mogą od tego pochodzić? Na odwrót zamontowana sprężyna? i czy będę miał dodatkowe problemy jeśli chciałbym tak przejechać jakieś 200km jeszcze. Z góry dzięki za pomoc
PiterA4 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 jedz spowrotem do tego mechanika niech posklada jak powinno byc,magiki j**ane wez jakis kolegow ze soba:decayed:
Banan Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Po pierwsze brakuje osłon , odboje w tragicznym stanie - komplet powinien wyglądać tak: brakuje tych czarnych ryflowanych osłon , bez tego tłoczysko będzie narażone na uszkodzenie. Sama sprężyna przy podniesionym aucie może się lekko wyginać w łuk no ale chyba nie tak mocno , może to świadczyć o złym osadzeniu końcówek sprężyn gumowych miseczkach ( góra z dołem muszą być w odpowiedniej pozycji ) , mogą też być one na tyle wyrobione że mogą pojawiać się jakieś stuki. Dziwi mnie bardzo że mechanik poskładał wszystko na starych osłonach ( o przepraszam tego w ogóle nie założył ) itd. - powinien poinformować że to i tamto trzeba jeszcze wymienić
jaras19991 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Wygiętą sprężynę mam nawet przy obniżonym samochodzie, jeszcze dzisiaj pojadę do niego by to wszystko poskładał jak należy. Dzięki wszystkim za porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się