szefmuzyk Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam, Problem polega na tym że jakiś magik przeprowadził jakiś przewód pod skrzynkę przekaźników, drugi od lewej: ten przewód: czy to tak oryginalnie było? a koniec tego przewodu znalazłem w kostce radia: to ten pomarańczowy przewód idący do kostki pod podświetlenie. Czy to tak ma być? ktoś się spotkał z takimi wynalazkami? rozłączam przewód oświetlenia wnętrza nie ma. Jak to powinno być oryginalnie zrobione? Czy ten przewód może mieć wpływ na jakieś zwarcia?
Sidney Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Rozumiem, że masz na myśli podświetlenie przycisków itp. ? ? Przewód jest podpięty pod śrubę drugą od lewej tak ? Parę dni temu grzebałem przy tej listwie ale nie pamiętam czy na drugiej śrubie jest stały plus czy pojawia się po przekręceniu kluczyka, możesz to sprawdzić miernikiem albo zwykłą kontrolką. W zasadzie seryjnie te śruby są właśnie po to, żeby przewody był do nich poupinane ale jeśli ktoś w tym maczał paluszki to wygląda to na klasyczne obejście. U Ciebie podświetlenie przycisków zapala się po włączeniu świateł czy po przekręceniu stacyjki ?
szefmuzyk Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Po przekręceniu kluczyka pojawia się dopiero masa i jest widoczne oświetlenie. Po odpięciu tego przewodu z tej śruby, brak podświetlenia.
Sidney Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Na pewno masa ? Niedawno grzebałem u siebie przy tej listwie i o ile dobrze pamiętam tam są same plusy Śmiem podejrzewać, że coś masz namieszane bo u mnie podświetlenie zapala się dopiero po włączeniu świateł (za wyjątkiem licznika) a nie sądzę żeby w 1.8t było inaczej, wyjmij bezpiecznik od podświetlenia przycisków i zobacz czy nadal się świecą, jeśli tak to na pewno ktoś zrobił obejście ale dalej to ja już nie dysponuję taką wiedzą może ktoś inny się tu wypowie
piotrple Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ktoś Ci wcześniej właśnie ten kabel z fotek co opisujesz musiał podłaczać ze względu na to że te pierwsze audi A4 na wtyczce do radia miały tylko stały + natomiast nie miały doprowadzonego + po stacyjce : te fabryczne stare kaseciaki tego nie potrzebowały - natomiast gdy wymieniasz radio np. na Pioneer musisz do kostki doprowadzić + po stacyjce bo inaczej za kazdym razem bedziesz musiał właczać i wyłaczać radio ręcznie - a odnośnie tego kabla to kolorem tylko ktoś wprowadził Cię w bład - a właśnie 2 pin pod przekażnikami to sygnał + po stacyjce. ja też podłączając radio musiałem taki kabel sobie doprowadzić do ori kostki do radia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się