bkhcrew 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam. Pojechałem na hamownie ponieważ czułem że autko jest za słabe jak na 1.8t amb 170km quattro, co się okazało ze 170km zostało 107,8 i 140 Nm . Bład 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 -- 008 -- Implausible Signal. Mechanik powiedział że najprawdopodobniej nieszczelne jest serwo i przez to turbina nie działa, dlatego taki spadek mocy. Czy to napewno przez to jest taki słaby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Na pewno jest cos nie tak, jesli tylko mocy mu zostało, podstawa to vag i laptop czyli zrobienie logów dynamicznych, druga sprawa to sprawdzenie ciśnieniowe szczelności dolotu bo bez tego mocy nie będzie jesli turbina pompuje a ciśnienie ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkhcrew 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Dzisiaj byłem u innego mechanika i powiedział że to nie ma nic wspólnego z serwem i będzie szukał przyczyny, ale to dopiero w środe... a oto logi : Log (0 - 115,118) Log (0 - 002,020) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Turbina trochę ospale wstaje, ale po 2800 obr już ciśnienie trzyma, może jakaś nieszczelność lub DV. Przepływka zaniża, masz jakieś 150KM, może ta hamownia jakaś lipa Masz 120g/s a powinno być około 140g/s Błąd związany jest z podciśnieniem ukł. hamulcowego masz u siebie taką pomkę?: Sprawdź świece, cewki szczególnie na 4 cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkhcrew 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Dzisiaj rano mechanik powiedział mi że turbina jest zatarta i w ogóle się nie kręci... jak odłączyłem rurę dolotową do kolektora ssącego to prawie w ogóle nie dmucha nawet przy wysokich obrotach. Pompka jest,ale tak nie wyje. Świece wymieniałem tydzień temu, cewki w tamtym roku, świece suche.Skąd wiadomo że mam 150km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zmień mechanika jak turbina zatarta jak w logach widać że pompuje, jak odłaczysz rurę to nie będzie dmuchać, nie postoju nie ma obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkhcrew 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 a może być tak że turbina się blokuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Nic się nie blokuje.Turbina powyżej 2800 dobrze działa.Sprawdź szczelność u mnie było podobnie i były nieszczelności. Możesz zdjąć rure za turbiną i sprawdzić luzy na wirniku Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkhcrew 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Znalazłem nieszczelność. Urwany jeden z króćców na rurze dolotowej do turbiny (gdzie można tą rurę kupić?), sprawidziłm też wirnik turbiny i zacina się, haczy o coś w środku. Turbina do regeneracji? Kupiłem już dolot do turbiny, dzisiaj będę wykręcał turbinę i chyba wyślę do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jericho 0 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Od dwoch miesiecy walcze z bledem 17887. Na poczatku usterki na moim VAG pompka testu nie przechodzila. Pare dni temu pojechalem do specjalisty od VAGa. Podlaczyl VCDS, pozniej VAS 5051B. Przeprowadzil test pompki zakonczomy pomyslnie. 3 minuty pozniej znowu podglad parametrow i ponowny pomyslny test. Pompka sprawna, podcisnienie nie ucieka. Pod maska nic podejrzanego nie widac. Pierwszy raz spotkal sie z takim przypadkiem, ze mimo bledu testy wychodza OK. Kazal mi robic podglad zachowania czujnika hamulca przy zalaczaniu pompki, pozniej zdac relacje idalej bedzie sie myslec. Jesli koniecznie chce,to wymieni mi zaworki zwrotne,ale one sa od cisnienia, a nie podcisnienia i nic to raczej nie da. Jak na razie pompka tylko daje o sobie znac przy porannym odpaleniu i muskaniu pedalu gazu - pierwsza minuta. POzniej juz jest spokoj. Blad 17887 po skasowaniu pojawia sie po chwili. Zadnych innych objawow z silnikiem nie mam. No moze jakby efekt lekkieko wypadania zaplonow na zimnym silniku - sporadycznie na jalowym przez pierwsze pare minut. VAG nic nie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malich92 0 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) . Edytowane 21 Października 2014 przez malich92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się