Cocco Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Witam, poszukuję Intake Manifold Flap (zawór kolektora ssącego, o ile tak to poprawnie po polsku się nazywa) do Audi A4 2.0 TDI silnik BLB. http://img819.imageshack.us/img819/83/intakemf.jpg Tak to chyba mniej więcej wygląda. Czy ktoś jest w stanie załatwić taką część, i jaka byłaby cena? Pozdro
Mach Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Ta klapa gaszaca kiedys nie byla dostepna w zamiennikach ale od pewnego czasu jest do kupienia w hurtowniach typu intercars oryginalny Pierburg w sensownych pieniadzach. Zapytaj chocby w IC. Nie powinno byc problemu juz z dostepnoscia.
Cocco Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 Ta klapa gaszaca kiedys nie byla dostepna w zamiennikach ale od pewnego czasu jest do kupienia w hurtowniach typu intercars oryginalny Pierburg w sensownych pieniadzach. Zapytaj chocby w IC. Nie powinno byc problemu juz z dostepnoscia. A powiedz mi, czy wymiana tej klapy gaszącej jest konieczna? To, że ona jest uszkodzona wpływa źle na silnik? Coś może się złego stać z silnikiem? Jak sprawdziłem Vagiem, to jest błąd Malfunction, ale w sumie nie zawsze się to objawia fizycznie. Czasami po zgaszeniu auta słychać takie cykanie, tak jakby właśnie przeskok zębatki (wydaje mi się, że jest ułamany ostatni ząbek w zębatce, bo ponoć tak często się działo) Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
Mach Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 A powiedz mi, czy wymiana tej klapy gaszącej jest konieczna? To, że ona jest uszkodzona wpływa źle na silnik? Coś może się złego stać z silnikiem? Jak sprawdziłem Vagiem, to jest błąd Malfunction, ale w sumie nie zawsze się to objawia fizycznie. Czasami po zgaszeniu auta słychać takie cykanie, tak jakby właśnie przeskok zębatki (wydaje mi się, że jest ułamany ostatni ząbek w zębatce, bo ponoć tak często się działo) Przerabialem temat tej klapy pare lat temu w innym motorze niz BLB ale one sa takie same. U mnie zmielil sie mechanizm i spalil sie silnik, klapa zablokowala sie w pozycji otwartej wiec zadnego problemu nie bylo. Wywalilo checkengine na desce i tyle. Jezdzilem tak pare miesiecy az pojawily sie nowe zamienniki. Ta klapa jest odpowiedzialna za lagodne gaszenie silnika, jak nie dziala to szarpniecie przy gaszeniu auta jest troche bardziej czuc. Nie ma innych negatywnych skutkow jest zepsuje sie w pozycji otwartej. Gorzej jak padnie w pozycji zamkniete :-( zamykajac dolot powietrza do kolektora nie odpalisz. Jak spali sie silnik w tej klapie to czesto wywala bezpiecznik pod maska... u mnie jak sie okazalo byl to ten sam bezpiecznik od wentylatorow chlodnicy i nie moglem na poczatku skojarzyc tych dwoch usterek... A jednak warto sprawdzic.
Cocco Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 Dzieki wielkie za informacje Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się