Kilmer Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Gdzie znajduje sie moduł komfortu w a4b7 avant , problem polega na tym że nie moge zaprogramować kluczyków do auta , program i sprzęt sie łączy z autem ale nie przypisuje wartości żadnych , czy moduł komfortu jest rozbieralny aby go naprawić czy musze kupic identyczny i zaprogramować do auta
mareksz82 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 pod nogami kierowcy pod tapicerką
czaki22 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 jaki numer kluczyka spradz i podaj , zmieniales baterie ? 422mhz ? padł kluczyk koszt 250zł
Kilmer Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 sprawa wyglądala następująco , kupilem auto z belgii, w kluczykach były baterie ( ale nie dawały żadnych znaków życia) , kupiłem nowe zalożylem , diody mrygają , jeszcze takim urządzeniem pomiarowym oba piloty były sprawdzane , okazało sie że tylko jeden jest sprawny ( ten uszkodzony oddałem do naprawy) próbowałem zaprogramować je procedurą manualną ale bez skutku , nastepnie oddałem do magika , podlączył pod komputer , chcial przypisać dwa kluczyki , na kanale 7 i 21 , ale nie można przypisać wartości , zakonczone fiaskiem , wstepna diagnoza , trzeba wyciągnąć Moduł komfortu , pewnie nie jest on rozbieralny aby go sprawdzić , może coś sie upaliło , albo jakiś zimny lut , czy może zasilanie gdzieś znikło przed modułem , ręce opadają , dużo rozbierania aby sie do niego dobrać ? z góry dzięki za podpowiedz, pozdrawiam ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ---------- jaki numer kluczyka spradz i podaj , zmieniales baterie ? 422mhz ? padł kluczyk koszt 250zł 06:568,800,165 8E0 837 220K 433Mhz H19\S05 5476 to są wszystkie dane jakie zdolalem spisac z kluczyka
marjankowi Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Mnie właśnie w taki sposób padł jeden z kluczyków. Też 8E0 837 220K. Nadawał, lecz moduł komfortu go nie widział. Pomogło kupienie drugiego i przełożenie transpondera. Ten drugi dał się bez problemu dopisać.
Kilmer Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 problem w tym że ani jeden ani drugi nie można zaprogramować
marjankowi Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Sprawdzenie , czy moduł komfortu widzi kluczyk jest bardzo proste. VAG moduł komfortu 46 potem 08 bloki pomiarowe i w kanale 007 na drugiej pozycji widać w momencie działania pilota zmianę wartości. Jeżeli moduł komfortu widzi pilota. Jak nie ma zmiany, to pilot jest uszkodzony albo nadaje na innej częstotliwości. Sprawdź w ten sposób swoje piloty. Jak te wartości będą się zmieniać ,to pilot musi się dać zaprogramować.
Kilmer Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Sprawdzenie , czy moduł komfortu widzi kluczyk jest bardzo proste. VAG moduł komfortu 46 potem 08 bloki pomiarowe i w kanale 007 na drugiej pozycji widać w momencie działania pilota zmianę wartości. Jeżeli moduł komfortu widzi pilota. Jak nie ma zmiany, to pilot jest uszkodzony albo nadaje na innej częstotliwości. Sprawdź w ten sposób swoje piloty. Jak te wartości będą się zmieniać ,to pilot musi się dać zaprogramować. Dzięki kolego za pomoc , jak tylko będę miał możliwość podłączenia komputera do auta to sprawdze , co jeśli pilot bedzie nadawał na innej czestotliwości?
czaki22 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 8E0 837 220K wymienia sie na Q, te K padaja czesto, niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się