simpleboy 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam mam problem tego typu ze po wymianie zaworu podcisnienia turbiny (mechanik stwierdzil ze padniety a okazało sie ze nie) turbina po intensywnej jezdzie zrobila sie czerwona od temperatury i teraz czy jest to wina zapchanego kata czy tez sonda ma do tego samochód szarpie tak od 4500 obr na kompie pokazało bład sondy i kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Powiem tak, kupiłem samochód i przeraziłem się czerwoną turbiną, wymieniłem czujnik temperatury, termostat, wywaliłem katalizator, zmieniłem drugą sonde lambdę, bo był błąd, a turbina przy mocniejszym pałowaniu dalej jest czerwona podjechałem do mechanika nie jednego i każdy stwierdził, że to normalne ---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:29 ---------- Jeżeli chodzi o falujące obroty to winna sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simpleboy 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 obroty nie faluja wiec nie wiem czy mam tego kata wywalic czy sonde zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Masz vag jesli tak to zrób logi. Turbina po szybkiej jeżdzie będzie czerwona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kixon 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Mam tak samo , wczoraj po pierwszej przejażdżce AVJ i otwarciu maski przeraziłem się patrząc na turbo i kolektor w nocy.Po ok 5 min schłodzenia wróciły do "normalnej " barwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 weze zasilajace turbawki w olej sie czesto zapiekaja i zmienjszaja srednice przepływu i to tez powoduje ze turbo robi sie jak truskawka , czyszczenie znacznie zmniejsza te objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simpleboy 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 własnie jest problem z vagiem bo nie posiadam musze sie uzerac z tymi "fachowcami" co laske robia ze podepna i sprawdza kasztany lipe mam troche w swojej okolicy z tym tematem jak bylem dwa miesiace temu na serwisie klimy to tam u tego goscia wywalilo dwa bledy cos z katalizatorem i sonda ale nie wiem ktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łęga 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 jak kat to i zapewne druga sonda lecz nie jest to powiedziane ELMO814 o których wężach mówisz takich zielonych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simpleboy 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 bylem dzisiaj u znajomego na kompie pokazało błedy 16804-sprawnosc katalizatora za mała -stały 17511-sonda lambda 1 blok 1. podgrzewanie sondy lambda niskie wskazanie-nieciagły 16523-obwód sondy lambda sygnał zmienia sie za wolno bank1 sonnda 2 17956 zawor regulacji cisnienia doladowania przerwa w obwodzie 17522 sonda lambda 2 blok 1 zbyt wysoka opornosc wewnetrzna 16684 uklad zapłonowy wypadanie zapłonów 16685 zapłon cylindra 1wypadanie zapłonów w sobote jade na diagnostyke zeby sprawdzil poszczególne urzadzenia i zobaczymy co padło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się