kubson Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Szkoda kasy bo itak będę program robił to w gratisie mi to tuner zrobi Masz B7, jedziesz do tunera a szkoda Ci kasy na rozrusznik ?
cichy525 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 czy on nie pisal ze ma nowy rozrusznik? znalazlem na yt moj przypadek tyle ze u mnie to jest na cieplym a u tego typa nawet na zimnym, cos co nazwal bym zbyt wczesnym zaplonem badalem silnik vcdsem i mam perharbor, ruszam z rozrzadem i sprobuje wyzerowc kat walka na ssaniu walek ssacy mam obrocony fizycznie o okolo 2mm od znaku zgodnie ze wskazowkami zegara zrzut grupy 4 13 i 23 przy 83st chlodziwa grupa 23 troche niedaje mi spokoju ale mam nadzieje ze poprawnie ustawiony rozrzad zblizy bipy do 0 bo -60 to juz grubo, co sadzicie? 18:43:12 Group 004: Unit Injector 903 /min Engine Speed (G28) 0.9 °ATDC Injection Start (specified) 7.1°KW Injection Duration (specified) -2.5°KW Torsion Value18:43:12 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.75 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.45 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.49 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.71 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 418:43:12 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation -39.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -60.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -29.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
SotoM Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 004 okno 3 masz na pograniczu tolerancji. Wtryski regulowałeś? Wtryski jak wsadzałeś to skręcałeś na nowe śruby czy stare?
cichy525 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) nie ruszalem wtryskow, poprostu przerzucilem glowice z blb na bkd bez wyjmowania wtryskow i swiec tylko nie ustawialem dzwigienek bo iemialem pewnosci ile cofnac ale zrobie to dzisiaj jak mniemam trzeba cofnac o 180st? Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez cichy525
cichy525 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jakos tak zeszlo ze dopiero dzis walczylem z audi, zdjelem pasek i ponownie nalozylem tym razem bez blokad, poprostu patrzylem w otwory tak by byly idealnie i wyszlo mi -0.5 a po 4 probach doszedlem do 0 Nastepnie ustawilem wtryski, byly zbyt luzne o 1/4 obrotu a pierwszy o pol obr, pozniej jeszcze dogielem blaszki wtyczek PD i zmienilem filtr paliwa na manna z nadzieja ze bipy zbliza sie do 0 ale niestety jest bez zmian a odpala tak jakby z cwierc obr na zimnym a na cieplym nadal slychac to grzechotanie tyle ze nieco szybciej sie uspokaja Mam szukac tandema? Mam wrazenie ze pompa nie moze ogarnac rozruchu i stad to walenie 2masa a im cieplejsza tym gorzej pompuje
Ma1477 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak mam nowy rozrusznik bo jak wymieniałem silnik to stary uszkodziłem i aku też mam nowy. cichy525 odłącz wtyczkę od czujnika temperatury i zobacz jak pali. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Ma1477
cichy525 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 wczesniej na delikatnie przestawionym rozrzadzie wypinalem i nic to nie zmienialo, ale teraz nie sprawdzalem tylko wczesniej jak wypinalem wtyczke od czujki temp to na blacie po chwili wskazowka powoli dochodzila do 70 kilka stopni, niewiem skad sterownik wziol ta temp, moze jakis algorytm z powiazaniem temp paliwa.... wydaje mi sie ze mam inny problem niz w temacie, u mnie jest cos jak na tym filmiku, tak jakby odpalil i pracowal na 2 wtryskach a po chwili normalnie, moge na ulamek sekundy przytrzymac kluczyk w pozycji rozruchu i zapali ale telepie 2masa i czasem jak wyczaii ze trzymam gaz wcisnienty to podniesie obr i jest ok, jesli nie wcisnolbym gazu to telepalo by okolo 5 - 10 sek i albo by zgasl albo wszedl na normalne obr. napewno ogarne temat i napisze, w sobote bede podmienial czesci takie jak przeplywka, czujnik polozenia walu i walka rozrzadu, mam mozliwosc pozyczenia nowych zamiennikow wiec potestuje bo vcds pokazuje mi dziwne wartosci w przeplywce na biegu jalowym, jest 2 razy ponad algorytm ale pod obciazeniem jest idealnie z sugerowanym przez sterownik, wczesniej mialem dziore w dolocie ale zmienilem juz przewod i wszystko powinno byc ok a nie jest
silnik Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Pozwolę sobie opisać mój problem w tym temacie. Od 1,5 roku ( od kupna) zmagam sie ze źle zapalajacym motorem tylko na ciepłym ( gorącym) silniku. Trzęsie motorem i dwumasą że aż strach i wstyd, trwa to ok 1-2 sekundy i nie jest to za każdym razem ( raz lepiej raz gorzej). Co zrobiłem: Rozrusznik zregenerowany Akumulator wymieniony Filtry wszystkie wymienione Czyszczone pompowtryski Liqui Molly 5140 Vcds nic nie pokazuje Mapa startowa zrobiona wraz z programem, logami hamownią u kolegi "Daron7" Wył. Egr i przeplywka Podmienialem czujnik położenia wału Synchronizacja wałków zrobiona Już nie mam pomysłu co zrobic, myślałem nad regeneracja pompek ale to duży koszt i nie wiadomo czy pomoże a nie chce na darmo robić coś co jest dobre. Oczywiście wydam 1000 i więcej ale żeby mieć pewność że pomoże. Może ktoś miał podobny problem i jakoś rozwiązał? Czekam na rozsądne podpowiedzi co jeszcze mogę zrobić bo wstyd żeby Audi tak odpalało:-( Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez silnik
POWER-KRIS Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Więc został czujnik temperatury, sprawdzić synchronizację walka rozrządu, może świece żarowe. Grunt się nie poddawać jak już tyle zrobione.
silnik Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Zapomniałem dodać że synchronizacja zrobiona z resztą było tak przed wymiana rozrządu i po, świecy nie dotykałem bo w zimie w największe mrozy pali z pierwszego. Czujnik temperatury?? W vcds wszystkie temperatury są takie same a odcięcie go nie pomaga. Dodam jeszcze że podmienialem czujnik położenia wału :'( https://youtu.be/C7NG_Uyha9g może kogoś interesuje jak startuje ciepły motor
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wieniec na kole zamachowym uszkodzony-prześlizguje sie... Na górnej części sk.biegów chyba jest taka zaślepka,jak ją sie wyciągnie to chyba będzie widać wieniec-można wtedy obracać silnikiem i obejrzeć stan zębów... Jak regenerowałeś rozrusznik-to trybik bendiksa nie był jakiś ztyrany?
silnik Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Zły traf, dwumas wymieniony razem ze sprzęgłem itp. Tak sobie pomyślałem że może uszczelniacze na pompowtryskach, a może pompa tandemowa??
SotoM Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 a ten dźwiek także występuje na zdemontowanym pasku klinowym? ostatnio walczyłem z 1 autem też z dzwiekami przy odpalaniu-silniczek w lampie przedniej tak halasował że w środku był efekt jakby się coś konkretnego rozsypało.
silnik Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 To nie jest zawsze, tylko na gorącym silniku i to jak chce go zapalić po kilku minutach od zgaszenia gorącego silnika.
SotoM Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ja bym w takiej sytuacji gdy silnik jest rozgrzany zdjąłbym pasek klinowy z koła pasowego wału korb.-tylko żeby nie było napędu na oprzyżądowanie i potestował zapalanie i czy hałas wystąpi. A co było robione w rozruszniku?
silnik Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ja bym w takiej sytuacji gdy silnik jest rozgrzany zdjąłbym pasek klinowy z koła pasowego wału korb.-tylko żeby nie było napędu na oprzyżądowanie i potestował zapalanie i czy hałas wystąpi. A co było robione w rozruszniku? Tu nic nie chalasuje, może na filmie inaczej słychać, to wali dwumasą. W rozruszniku byl wymieniany szczotkotrzymacz, tulejki, czyszczony itp
cichy525 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 to ewidentnie wina wtrysku paliwa tylko niewiem co go powoduje bo nie same pompki
silnik Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ja obstawiam pompę vacum lub oringi na którejś pompce, zacznę chyba od podmiany pompy potem wymienię wszystkie oringi. Macie jakiś namiar na zestawy uszczelniacze do pompowtryskow w dobrej cenie.
cichy525 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) dzis zaslepilem egr ryzujac, dalem otwor 10mm i wytloczylem zaokraglenie by zawor mogl sie w pelni otworzyc, efekt lebsze palenie na goracym silniku ale komp wywala mi blad egru nie swiecac na desce, po nagrzaniu wywala blad ale na zimnym i cieplym muli silnik i niechce jechac, pojutrze jeszcze bede walczyl edit po ogledzinach okazalo sie ze przeslona egru dotyka zaslepki mimo wytloczenia jakie zrobilem, rozwiazalem to wytlaczajac miske o wiekszej srednicy co rozwiazalo problem, niewiem jak to dystansujecie podkladkami bo mi chyba braklo by gwintu na srubach, zmniejszylem rowniez obroty z 910 na 820 (absolutne minimum w vcdsie) co uciszylo silnik na biegu jalowym i wyeliminowalo kichniecie silnikiem ktore wystepowalo niereguralnie co kilkadziesiat sekund. niestety problem z filmiku ktory wrzucilem wyzej nadal wystepuje na okolo 1 sek na cieplym silniku co mnie cieszy bo wczesniej potrafil nawet z 10 sek, teraz chyba kolej na uszczelniacze pd bo podmiana przeplywki, czujki walu i walka nic nie zmienila poza strata czasu SotoM injection duration, napisales ze mam na granicy normy, jak mozna to ogarnac?dzis krecilem walkiem wydechowym i lekko go cofnelem, spadlo mi na 6.1 czasem skoczy na 6.5, pali nieco lepiej ale jesli postoi 15-20 minut to 2-3 sek telepie, od razu po zgaszeniu juz nie telepie silnikiem wogole ale musialem podniesc bieg jalowy do 860 bo trzeslo, moc jest a w blokach jest jak bylo Edytowane 3 Maja 2015 przez cichy525
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się