POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Rozrusznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airbob 4 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Coś czytałem o masie. Jak to jest rozwiązane ? W moim poprzednim aucie rozrusznik masę brał z korpusu silnika a tutaj piszecie o dodatkowym kablu. Jestem w stanie od góry to zobaczyć ? czy tylko dół i osłony ściągać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 sprawdz vagiem ile rozrusznik ma obrotów a nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airbob 4 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Ale to mi nic nie da, bo albo rozrusznik kręci i nie ma problemu albo się zatrzymuje po "pół obrotu" jak by go coś zatrzymało. Słychać to i czuć nie potrzebny do tego komputer, no bo co mi pokaże że obroty są 0. Ja nie mam problemu że kręcę i kręcę i nie zapala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 No to jeszcze elektrowlacznik możesz mieć nadpalony. Wyjmij zawies do warsztatu za około 150zl powinien każdy tuman ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 mi tez sie wlasnie tak przycinal, po regeneracji spokoj. elektrowlacznik wymieniony na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Podłącz miernik do rozrusznika i sprawdź napięcie na stykach przy rozruchu. Nie powinno zejść poniżej 10V no powiedzmy 9V. Jak przy tym "stop-ie" jest poniżej = kabelki, zaśniedziałe, popękane, styki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
airbob 4 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Tak czy inaczej muszę atakować od dołu, bez kanału trochę problem. Rozrusznik ma odpały raz na kilkadziesiąt odpaleń, jak znam życie to jak już się do niego dobiorę to nie będzie chciał świrować. Swoja drogą co do tego wszystkiego ma temperatura ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citeq 0 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Jakie obroty powinien miec sprawny rozrusznik? Ponizej ilu obr. mozna stwierdzic ze sie juz nie nadaje ? I czy jest jakas roznica miedzy rozgrzanym a zimnym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dajmy na to jakieś 280obr.Tak na zimnym nawet uszkodzony pali bo tak jakby na ssaniu i większą dawka paliwa a rozgrzany lub stojący na słońcu juz zapalić nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Jak rozrusznik staje dęba to do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?g62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?g62 Jak juz napisałeś ze to g62 to mógłbyś napisać co to za czujnik, gdzie się znajduje. Nie było by tyle pytań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?g62 Jak juz napisałeś ze to g62 to mógłbyś napisać co to za czujnik, gdzie się znajduje. Nie było by tyle pytań. wystarczy wpisac w wyszukiwarce i wszystko bys wiedział.To czujnik cieczy chłodzącej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wpisywalem, nic nie znajduje. Po co tyle pisać skoro od razu mógł byś to napisać. Jeżeli odpowiadasz to zwięźle i,precyzyjnie i wyczerpująco a nie po lebkach. Ale i tak dzięki ;-) ---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- Zerknie ktoś na logi Silnik zimny po nocy: Log (0 - 001) Silnik zimny po nocy start: Log (0 - 001) Silnik ciepły: Log (0 - 001) Log (1 - 001) Silnik ciepły start: Log (0 - 001) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Mizerne obroty...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wpisywalem, nic nie znajduje. Po co tyle pisać skoro od razu mógł byś to napisać. Jeżeli odpowiadasz to zwięźle i,precyzyjnie i wyczerpująco a nie po lebkach. Ale i tak dzięki ;-)---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- Zerknie ktoś na logi Silnik zimny po nocy: Log (0 - 001) Silnik zimny po nocy start: Log (0 - 001) Silnik ciepły: Log (0 - 001) Log (1 - 001) Silnik ciepły start: Log (0 - 001) rozrusznik do remontu lub wymiany...to juz jest agonia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Mizerne obroty...... Co robić ?? Rozrusznik ? Akumulator ? W jakiej kolejności zacząć. Dobra, robię rozrusznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Podjedz do jakiegos znachora co ma tester do akumulatorow zeby Ci wykluczył czy to on ewentualnie podmien i zobacz jak bedzie palic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się