Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AKN] Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie

Zwracam sie do Was z prośbą j.w. dotyczącą autka mojego kolegi tzn. A4 2.5 TDI V6 (6V, nie wiem dokładnie ale ma 6 garków) rocznik 1998, otóż problemem jest że podczas dłuższej jazdy pow. 200km/h temperatura oleju dochodzi na FISie do 120 st. a wody powyżej 90 st. ale nie do 100 st. Drugi problem to gdy postoi troche w korku to po ruszeniu autko jest troche mułowate póki nie przejedzie ok 2-3 km, wtedy jest lepiej. Aha, autko ma chipa.

W sterowniku silnika był błąd 00575

Napewno podczas dynamicznych był pełen but.

Poniżej logi

STATYCZNE

001ST.JPG

004ST.JPG

007ST.JPG

BASIC SETTINGS

000BS.JPG

003BS.JPG

004BS.JPG

Co do grupy 011BS to coś pliku mi nie zapisało i z tego co widziałem to przy ON było 1091.4 otwarcie na 100.6% a przy OFF było 1020 - 1030 i otwarcie na 0.6%

DYNAMICZNE

000dyn.JPG

001dyn.JPG

003dyn.JPG

004dyn.JPG

008dyn.JPG

010dyn.JPG

011dyn.JPG

Dzieki i pozdrawiam

PS Czy z tego można wyczytać jaki to silnik??

Wednesday,30,July,2008,18:29:32

8D0 907 401 H ,, 2.5l/4VT EDC G20SG D42 ,

* nie używaj prefixu ALL jeżeli tego nie potrzeba - określa się wtedy konkretnie kod silnika - Łukasz

Jeżeli to usuniesz to dostaniesz ostrzeżenie.

Opublikowano

-EGR sie nie domyka [zasyfiony,zaslepiony]

-lmm zdechl [kiedy wymieniany filtr powietrza] -ale najpierw doprowadzcie EGR do nalezytej sprawnosci

-przycinajace sie zaluzje w turbulum

p.s radzilbym wszystkie rzeczy robic na ori sofcie i po doprowadzeniu furmanki do ladu zapodac spowrotem mocz.

Opublikowano

Dodam tylko od siebie, że taki skok temperatur to normalne przy jeździe ciągle ponad 200km/h - przecież olej musi się wtedy grzać, a temperatura płynu chłodzącego trochę rosnąć.

Przy okazji skasuj błąd i zobacz czy po jakimś czasie wróci.

Pedał gazu też nie widać żeby był wciśnięty na maxa.

Opublikowano

Pedał gazu też nie widać żeby był wciśnięty na maxa.

pozniej po 6 sekundach] chlopaki docisneli :naughty:

Opublikowano

pozniej po 6 sekundach] chlopaki docisneli :naughty:

SpAnKy, 6 sekund w tą czy w tamtą to nie robi różnicy :tongue4::naughty:

Opublikowano

pozniej po 6 sekundach] chlopaki docisneli :naughty:

SpAnKy, 6 sekund w tą czy w tamtą to nie robi różnicy :tongue4::naughty:

:polew:

Opublikowano

Pedał gazu też nie widać żeby był wciśnięty na maxa.

pozniej po 6 sekundach] chlopaki docisneli :naughty:

a czy jest możliwe że np. ten pedał gazu po wciśnięciu nogą na maxa nie otwierał się??? lecz dopiero po jakimś czasie??? jest możliwa taka jakas usterka sterowania gazem??? :mysli:

Co do tego LMM to jakiś mechanik wymieniał mu na nowy a stary wozi w bagażniku :mysli: zastanawiałem się nad log008 że coś nie tak z nim ale cóż ja dopiero zacząłem z VAGiem i głos oddaje Wam, fachowcom :>.

Opublikowano

a czy jest możliwe że np. ten pedał gazu po wciśnięciu nogą na maxa nie otwierał się??? lecz dopiero po jakimś czasie??? jest możliwa taka jakas usterka sterowania gazem??? :mysli:

Różne rzeczy są możliwe, ale najpierw sprawdź czy nie wleciał pod pedał gazu np. dywanik.

Weź jeszcze raz laptopa i popróbuj bez logowania wcisnąć gaz na maxa i obserwuj 010, poz. 4 - ma tam być 100%.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...