Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dymek


barrowiec1

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra panowie - pół roku minęło i troszkę się działo... ale od początku...

Po tym jak napisaliście, że wszystko jest ok, było ok. Aczkolwiek problem z zapalaniem pozostał. Winiłem jednak reduktor od gazu, który był nieszczelny. Po jakimś czasie zaczął puszczać niebieski dymek. Z czasem dymu było więcej, szczególnie gdy stałem w korku i pomału ruszałem. Do tego dochodził swąd palonego oleju. Oczywiście oleju ubywało jak i wody. Wyrok: remont silnika.... I tak do wymiany poszły pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworów i wszystkie uszczelki jakie tam są.

Po odebraniu samochodu przejechałem jakieś 200km i... znowu pojawił się dymek, tylko już nie czuć spalonego oleju, pojawia się biały i czuć normalną spaloną benzynę, ale ciut za dużo tego dymu...

I co teraz może być??

Dodam, że były błedy:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

Myślałem, że to od nieustawionego gazu, ale teraz tylko na Pb zasuwam...

Po skasowaniu ich dzisiaj wyskoczył jeszcze raz

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Do tego oczywiście problemy z zapalaniem ( czasami zaklekoce jak stare poczciwe tdi ) ...

Jakieś pomysły??

---------- Post dopisany 12-11-2013 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 00:29 ----------

reduktor i wtryskiwacze wymienione - i d*pa dalej ciężko zapala...

a ten dym to jest tylko jak powiedzmy w korku stoję. dzisiaj chyba z 20 min stałem i nieźle kopcił...

jak później zaczął normalnie jechać to już go nie było... (uwalony kat może tu mieć coś wspólnego?? - przez 2 sondę lambda??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi kopcił jak pusciło uszczelnienie w turbinie , olej byl tez w wydechu i zanim sie wypalił to był niezły dym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kabinie troszke , a turbo do regeneracji olesnica oskar

---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

sprawdz tez czy nie masz zapchanej odmy pod kolektorem ssacym w okolicach termostatu jest takie plastikowe kolanko moze byc pekniete i wywala tamtedy olej na blok i sie wypala i wali

a wyglada to tak ODMA WĄŻ ODMY AUDI A4 A6 VW PASSAT B5 1.8T 1.8T (3683472470) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

tyle ze skierowane jest w odwrotna strone jak na zdjeciu, nie telepie ci buda ? moc jest?

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

sprawdz błedy katalizatora jak wyswietla sie same 111 badz 000 to do d*py jest, ale nie pamietam ktora grupa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie telepie, moc też jest, jedyne co zatelepie to przy zapalaniu... i ubytków oleju od remontu nie mam..

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

kat też do wyje...ia. chcę emulator dać na sonde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kata masz juz zajezdzonego, żadne emu tylko usuniecie z ECU

do tego virusek i bedzie dobrze :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak mam zrobione , emulator w kszałcie kolanka

pusty kat , bo jak jest metalowy w srodku to wartosc jest 80zł, to lepiej wybic srodek i dac emulator na druga sonde

EMULATOR REDUKTOR SONDY LAMBDA KĄTOWY REDUKCJA WAW (3684932996) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, bo juz jest na złom, przez niego druga sonda podaje złe wartosci do ECU i dlatego jest smród z d...y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalezy wyciąć kata z softu przy okazji programik i 2 sprawy za jednym zamachem załatwić można :) Albo jeszcze downpipe dorzucić i już będzie przyjemnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisał a druga sonda tylko sprawdza czy jest kat sprawny kolanko i inne bajery nie pomogą ja zrobiłem wyciece programowe sondy i mam spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze napiszcie jak się ma ziebany kat do przeglądu? Chodzi mi o to, czy jest jakaś różnica między ziebanym katem a downpipem...

a inna sprawa, jak przy zapalaniu słychać takie stuknięcie, jakby wahacz na na wyboju to poduszka? wahacz? czy amorek?? przy jeździe też napiernicza na wybojach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...