macisz12 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Masz silnik blb wiec masz napęd poprzez łańcuch a nie przez koła zębate. Jedynym rozsadnym wyborem bedzie kupienie tego zestawu z allegro. Gdybys mial naped przez koła to mozna sie zastanowic nad zmiana imbusa i regeneracja gniazda.
Rybens Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 czy taki zestaw zalatwia sprawe na amen?i jak to sie ma do tego tematu?[ALL B7] Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju ktora modyfikacja jest lepsza?
hornet Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 czy taki zestaw zalatwia sprawe na amen?i jak to sie ma do tego tematu?[ALL B7] Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy olejuktora modyfikacja jest lepsza? Ja bym robił swapa pompy... raz a dobrze
Rybens Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 to prose o wyjasnienie czymsie rozni taki zestaw z allego od swapa pompy?? ja duzo poczytałem ale jakos nie rozumiem roznic...
macisz12 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 to jest to samo, swap czyli pompa z 2,0 out a pompa z 1,9 in. kupuj ten zestaw i zakładaj. Dobry mechanik bedzie wiedzial co z tym zrobic. Albo przeczytaj dokładnie wątek o likwidacji wałków i rób sam. Ja tak zrobiłem.
Rybens Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Chciałbym to zrobic według tego wątku kupie czesci i zrobie tak jak w opisie mechanika juz mam dzis auto na lewete i podnosnik.Jak to zrobiłes to widziałes roznice w pracy silnika?? tez miałem metaliczny dzwiek, wibracje.. sory za takie pytania ale zielony jestem w tym temacie
macisz12 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Auto trochę jakby twardziej pracuje, delikatne mrowienie na kierownicy odczuwalne. Ale juz sie przyzwyczailem. Nie jest to napewno uciązliwe.
Rybens Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 a jest ciszej i nie ma tego metalicznego dzwięku? bo to wazne dla mnie
macisz12 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 no dla mnie nie jest ciszej, jest inna czestotliwość pracy silnika co można odebrać jako głośniejsza pracę. napewno kultura pracy się poprawiła.
Andrzej B7 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 WitamNo i stało się... wracam z pracy moim audi a4 2006 b7 blb wczoraj zaświeciła sie kontrolka minimum oleju a że jutro byłem umowiony na wymiane oleju wiec stwierdziłem ze do jutra dociagne...dziś wracałem z pracy i na czerwono oil pressurepo5 metrach zgasiłem silnik..myslalem ze to dlatego ze oleju brak wiec dolałem min znikło przejechałem z 100 m i zaświecilo znowu wiec od razu zgasiłem no i juz nie odpalam.Warto zaznaczyc ze po pierwszym razie gdy sie zaświecilo to silnik chodził ok pozniej zaświecilo drugi raz no i d razu zgasiłem.Mam nadzieje ze nie zatarłem silnika i jest to wszystko do odratowania??? wogole co teraz?? znacie jakis dobry warsztat w krakowie lub okolicach który ten temat ogarnie raz a dobrze?? Pozdrawiam Kontrolka pomarańczowa informuje o niskim poziomie oleju , czerwona o braku smarowani.To różnica bardzo duża.
Rybens Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 tak wiem ale najpierw bylo minimum a ponzije oil pressure a to wiadomo co oznacza..samochod juz przywieziony dzis na podnosnik i bede wiedzial wszystko ---------- Post dopisany at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ---------- w temacie swapu pompy potrzeba częsci..gdzie je moge znalesc ?? na allegro nie wszystko jest...
hornet Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Ceny w aso nie powalają na kolana więc może tam.....
macisz12 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 przecież w tym linku z allegro jest wszystko, czego jeszcze szukasz
Rybens Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 no ale to jest zestaw naprawczy a ja chce swap pompy oleju tak jak w linku który opisuje yaro
macisz12 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 No w tym zestawie masz wszystko żeby zrobić swap pompy oleju. Pompa oleju z 1.9, zębatka, napinacz, łańcuch, śruby do przykręcenia pompy, uspokajacz oleju. Dokładnie wszystkie części które potrzebujesz do modyfikacji. No może poza śrubą M10 z płaskim łbem do zaślepienia smarowania wałków, ewentualnie simmering na wał.
Rybens Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi dzis zamawiam Pozdrawiam
rakud29 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 jak sciagamy stara zebatke z walu bo to chyba najciezsza operacja z wymiany tej pompy
akjam Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Sprawdziłeś turbo czy nie "poszło"? Ja jestem po takim zabiegu i jeżdże na nowej pompie z 1.9 ponad pół roku. Kultura pracy inna, brak "wstrząsów" całej budy. Generalnie wszystko na "+". Ja dodatkowo zmieniałem turbo na takie z B8 170KM... Oczywiście z tym wiążą się dodatkowe koszty i tu pytanie czy potrzebujesz więcej mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się