mike821004 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Witam: posiadam audi a4 b5 1.6 ana 2000r od dłuższego czasu na biegu jałowym na zimnym i na rozgrzanym silniku utrzymują się takie obroty i praktycznie wskazówka stoi w miejscu a podczas jazdy nic się nie działo. Ostatnio zgasł mi samochód gdy stałem na światłach na rozgrzanym silniku (temp 90 ~95) i nie mogłem go odpalić. Po chwili odpalił ale nie miał mocy i jakoś dojechałem do domu bo miałem raptem 1,5km. Pod domem otworzyłem maskę w czasie pracy silnika i usłyszałem syczenie. Dochodziło z tego przewodu, dochodzącego do przepustnicy ale nie był dziurawy tylko go zasysało podciśnienie. Dzisiaj odczepiłem ten przewód od przepustnicy i odpaliłem silnik. otwór zasysał powietrze a silnik nierówno pracował, prawie gasł. Gdy go przytkałem palcem to obroty się stabilizowały i wracały do tych jak na pierwszej fotce. Po jakimś czasie gdy wszystko poskładałem nie mogłem wcale odpalić samochodu. Gdy po 3 h zszedłem ponownie do auta odpalił normalnie za pierwszym razem i ponownie pracował tak jak na samym początku posta, ale dalej słychać syczenie i widać jak zasysa ww przewód, a obroty utrzymują się na pierwszej kresce obrotomierza. proszę o pomoc. ---------- Post dopisany 07-09-2013 at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 20:26 ---------- Witam. Czy może mi ktoś odpowiedzieć czy ten przewód zaznaczony na fotce nr 2 powinien być zasysany i czy to normalne? Bo odebrałem samochód od mechanika i dalej mam tak samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się