darek995 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Witam, pomimo mojej wielkiej uciechy że w końcu udało mi się poskładać auto w całość po małych remontach bardzo się zdziwiłem na jeździe próbnej. Ok. 2 tygodniu auto stało w garażu bo a to spawałem zderzak a to lampy do Gwertego a to coś, i co 4-6 dni tylko wyjechało z garażu do przodu a potem do niego wycofywałem. Raz zatęskniłem i ja przegoniłem i było ok, potem auto trafiło do lakiernika i tam łacznie stało ok 2,5 tyg ze wszystkim. Autem jeździłem na co dzień i mój przebieg miesięczny to ok 1000-1200km nie raz goniłem szybko a teraz mi bije jak hamuje. Nie wiem jak to możliwe że odczuwam to bicie skoro przed tym wszystkim było ok. Nie da się zahamować bo czuje uderzenia o pedał hamulca i bije kierownicą. Wymiana tarcz przez mechanika nie wchodzi w grę bo śruby sie są tknięte bo były zamalowane czerwona farbą na początku sezonu. Od stania mogło się coś stać? Ciężko jest mi sprawdzić czy tarcza bije bo mam quattro ale jak już auto miałem w górze to zdaje się ze było ok. jedyne co moge wychwycić to to że mam wrażenie jakby to było jedno miejsce na tarczy. Oglądałem je i nic nie zauważyłem, żadnych luzów nie ma. Btw. przód kręci się lekko a tył mi znowu trzyma bo na ręcznym stało I teraz co wymiana tarcz przez to że auto stało? spr. na 2 kompletach różnych kół. jakie mam tarcze przód 288? poradźcie coś. ---------- Post dopisany 07-09-2013 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2013 at 22:54 ---------- dzisiaj jeszcze dodatkowo wszystko zdjąłem i przeczyściłem i dalej telepie. :/
Dev Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Zdejmij tarcze i albo je przetocz albo wymien
darek995 Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 ale od postoju by się tak stało? auto nie jeździło a byłem 2 razy nad morzem było ok, delegacje ok a postało i Ooo. A i teraz sobie przypomniałem że panowie lakiernicy przykręcili mi łącznik stabilizatora do niego bo nie było śruby może to wina stabilizatora? może to od tego być? bo tarcze chce kupić brembo + klocki ferodo albo tarcze ferodo + takie same klocki albo coś innego.
hubipl9 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Jak przód kręci się lekko i nie trze o tarczę to możesz spróbować wymienić sam tył a jak nie pomoże to wymienisz i przód. Warto spróbować jak masz jeszcze dobre tarcze na przodzie. Tylne tarcze są cienkie i jak Ci trzyma ręczny to się tarcze grzeją i mogły się szybko pokrzywić.
darek995 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Niestety sprawdziłem przód i jedna tarcza ma bicie przy kręceniu w jednym miejscu ciezko aż ma przejść. A tył pomimo ze jak odebrałem ciezko chodził to obraca sie normalnie. Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
kkrawat Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Przód do wymiany albo przetoczenia jeśli sa grube jeszcze. Przetoczyć najlepiej na maszynie, która to robi na piaście - wtedy masz pewność że będzie prosto tarcza chodziła. Jakbyś potrzebował nowe tarcze i klocki to wal na PW.
darek995 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 juz kupiłem zestaw ferodo + ferodo premier. Jest zacnie Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się