Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzesie przy hamowaniu po długim postoju - brak sił


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pomimo mojej wielkiej uciechy że w końcu udało mi się poskładać auto w całość po małych remontach bardzo się zdziwiłem na jeździe próbnej. Ok. 2 tygodniu auto stało w garażu bo a to spawałem zderzak a to lampy do Gwertego a to coś, i co 4-6 dni tylko wyjechało z garażu do przodu a potem do niego wycofywałem. Raz zatęskniłem i ja przegoniłem i było ok, potem auto trafiło do lakiernika i tam łacznie stało ok 2,5 tyg ze wszystkim. Autem jeździłem na co dzień i mój przebieg miesięczny to ok 1000-1200km nie raz goniłem szybko a teraz mi bije jak hamuje. Nie wiem jak to możliwe że odczuwam to bicie skoro przed tym wszystkim było ok. Nie da się zahamować bo czuje uderzenia o pedał hamulca i bije kierownicą.

Wymiana tarcz przez mechanika nie wchodzi w grę bo śruby sie są tknięte bo były zamalowane czerwona farbą na początku sezonu.

Od stania mogło się coś stać? Ciężko jest mi sprawdzić czy tarcza bije bo mam quattro ale jak już auto miałem w górze to zdaje się ze było ok.

jedyne co moge wychwycić to to że mam wrażenie jakby to było jedno miejsce na tarczy. Oglądałem je i nic nie zauważyłem, żadnych luzów nie ma.

Btw.

przód kręci się lekko a tył mi znowu trzyma bo na ręcznym stało :doh:

I teraz co wymiana tarcz przez to że auto stało? spr. na 2 kompletach różnych kół.

jakie mam tarcze przód 288? poradźcie coś.:facepalm:

---------- Post dopisany 07-09-2013 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2013 at 22:54 ----------

dzisiaj jeszcze dodatkowo wszystko zdjąłem i przeczyściłem i dalej telepie. :/

Opublikowano

Zdejmij tarcze i albo je przetocz albo wymien

Opublikowano

ale od postoju by się tak stało? auto nie jeździło a byłem 2 razy nad morzem było ok, delegacje ok a postało i Ooo.

A i teraz sobie przypomniałem że panowie lakiernicy przykręcili mi łącznik stabilizatora do niego bo nie było śruby :shock3: może to wina stabilizatora? może to od tego być? bo tarcze chce kupić brembo + klocki ferodo albo tarcze ferodo + takie same klocki albo coś innego.

Opublikowano

Jak przód kręci się lekko i nie trze o tarczę to możesz spróbować wymienić sam tył a jak nie pomoże to wymienisz i przód. Warto spróbować jak masz jeszcze dobre tarcze na przodzie. Tylne tarcze są cienkie i jak Ci trzyma ręczny to się tarcze grzeją i mogły się szybko pokrzywić.

Opublikowano

Niestety sprawdziłem przód i jedna tarcza ma bicie przy kręceniu w jednym miejscu ciezko aż ma przejść. A tył pomimo ze jak odebrałem ciezko chodził to obraca sie normalnie.

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Przód do wymiany albo przetoczenia jeśli sa grube jeszcze. Przetoczyć najlepiej na maszynie, która to robi na piaście - wtedy masz pewność że będzie prosto tarcza chodziła. Jakbyś potrzebował nowe tarcze i klocki to wal na PW.

Opublikowano

juz kupiłem zestaw ferodo + ferodo premier. Jest zacnie :)

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...