vp-tdi Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 A czy przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymieniał od razu popychaczy? a po co jak bylo wszystko dobrze. jedynie planowanie glowicy ,no i nowy rozrzad ale no norma bo na starych sie nie zaklada a ma sie już spokój na kilka lat.
Frimuś Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Podmiencie wtryskiwacze,pojecie ze 80% tdi tak chodzi jest bledne.naprawiam na codzien takie silniki.i tak nie poinno byc wiec powiedz na logike na swiezym oleju nie cyka po przejechaniu powiedzmy 1000km zaczyna cykac co to ? dodam ze popychacze maja rok.Jest opcja ze jakis sie zawiesza? ---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ---------- A czy przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymieniał od razu popychaczy? nie ma takiej koniecznosci chodz na logike jak skaldasz wszystko warto to zrobic .
grzegorzmen Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 A czy przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymieniał od razu popychaczy? nie ma takiej koniecznosci chodz na logike jak skaldasz wszystko warto to zrobic . to idąc tym tropem , jak czapka podniesiona to odrazu pierścienie i panewki nowe , tylko po co ? co do popychaczy to wymieniliśmy kiedyś w Boxerze bo się odzywały i na nowych był miesiąc dobrze i znowu zaczęły cykać , wymiana na gwarancji na INA i po miesiącu to samo , i tak klepał nie zawsze, jeszcze przez 150 tys i zmienił właściciela.
Frimuś Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 A czy przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymieniał od razu popychaczy? nie ma takiej koniecznosci chodz na logike jak skaldasz wszystko warto to zrobic . to idąc tym tropem , jak czapka podniesiona to odrazu pierścienie i panewki nowe , tylko po co ? co do popychaczy to wymieniliśmy kiedyś w Boxerze bo się odzywały i na nowych był miesiąc dobrze i znowu zaczęły cykać , wymiana na gwarancji na INA i po miesiącu to samo , i tak klepał nie zawsze, jeszcze przez 150 tys i zmienił właściciela. hmmmm poniekad masz racje
tarq Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 czyli stoimy w punkcie zero kat statyczny ja Wam mowie
Frimuś Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 bylem dzis u gosci z OP ugadac sie na softa. i tak jak rozmawialismy oni biora auto i program robia pod dany samochod czas operacji nawet do 5 dni w tym sprawadzanie po kolei wszystkich podzespolow.
vp-tdi Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 jezdzi ? to jezdzij i muze glosniej wlacz. wyslane za pomoca lampy xenon na hd przy uzyciu tapatalk
blez88 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 We wtorek jednak będę wymieniał popychacze i od razu nowy olej. Wtedy zobaczymy czy będzie różnica. A jeśli o wymainę popychaczy przy robieniu głowicy to pytam się dlatego bo przy okazji jak już można je wymienić to czemu nie... koszt niewielki, wszystko rozebrane. Niż po remoncie silnika za 10 tys stare popychacze zaczną cykać i znowu rozbierać. Zapobiegliwie za jednym zamachem.
tarq Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 czekam na relacje po wymianie, ale ja raczej uwazam ze to nic nie da
blez88 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Jak nic nie da to podmienię wtryski od kumpla i zobaczymy co będzie. Tarq a jaki olej lejesz?
tarq Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 jeździł na mobil 15w40 ja zmieniłem na mobil 10w40 od razu jak kupiłem ale na obu cykał tak samo i żadnego nie pobiera prawie wcale ten znajomy co mu nie cyka jeździ na 10w40 dobre 5 lat i cisza, taki sam mobil jak ja ---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- jak kupilem to kat statyczny byl 05 nie klepal, chodzil miekko...
Frimuś Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 We wtorek jednak będę wymieniał popychacze i od razu nowy olej. Wtedy zobaczymy czy będzie różnica. A jeśli o wymainę popychaczy przy robieniu głowicy to pytam się dlatego bo przy okazji jak już można je wymienić to czemu nie... koszt niewielki, wszystko rozebrane. Niż po remoncie silnika za 10 tys stare popychacze zaczną cykać i znowu rozbierać. Zapobiegliwie za jednym zamachem.
Wind911 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam, A myslałem że tylko u mnie cyka:) zimny ciepły gorący cyka. Zmiana oleju nic nie daję. U poprzedniego wlasciciela też cykał. Jeżdzil na półsyntetyku, zmieniłem na syntetyk. Narazie nic z tym nie robie przejechałem 12 tys.
e2rd-85 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Podmiencie wtryskiwacze,pojecie ze 80% tdi tak chodzi jest bledne.naprawiam na codzien takie silniki.i tak nie poinno byc Jest normalne . Po większych przebiegach wyrabiają się popychacze i zaczyna cykać . Niczym to nie grozi , a jak komuś to przeszkadza to może sobie wymienić . Ja też mam problem z cykaniem . Gdy odpale auto nie cyka wogle , po 10 min pracy zaczyna rytmicznie cykać . Bo na zimnym olej jest gęstszy i wycisza popychacze . Jak olej złapie temperaturę robi się rzadszy i słychać popychacze . Też tak mam.
tarq Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 jutro kolega ma zmieniac to poczekamy zobaczymy czy jemu pomoglo
blez88 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jutro wieczorem dam znać ---------- Post dopisany 07-01-2014 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 19:25 ---------- A więc panowie jestem właśnie po wymianie popychaczy, wszystkich filtrów i oleju(Valvoline 10w40), uszczelki popy wtryskowej, uszczelki oleju nad filtrem (zapomniałem jak się dokładnie nazywa) Ale do rzeczy.... miałem napisać jaka różnica po wymianie... Wszystko poskładane, chwila prawdy... silnik odpalony, popychacze stukają jak przed wymianą (jeszcze nie miały oleju) , popychacze zassały jeszcze nie wymieniony olej(stary olej Mobil 10w40, zrobiłem to specjalnie żeby zobaczyć różnice jak będzie chodziły na nowym oleju) i elegancko!!!! :banan: Silniczek pięknie chodzi, tak jak prawdziwy diesel, nie da się tego opisać. Nie spodziewałem się aż takiego rezultatu, następnie zmieniłem olej na nowy... noo i wtedy.... było jeszcze lepiej i ciszej Był jescze jeden problem na który trafiłem i napewno miało to wpływ na prace silnika. Wałek był źle ustawiony o około 1.5mm:kwasny: Wszytko teraz elegancko poskładane i ustawione. Jazda próbna i nie to auto! Pięknie wkręca się na obroty A więc panowie dopre popychacze (firma "INA") dobry olej i jest cacy
e2rd-85 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 A w takim razie niech sobie cyka na razie u mnie Nie ma się co tam pchać specjalne do szklanek. Po co dwa razy płacić .Za jakieś 20tyś km(2 lata) przy okazji wymiany rozrządu odrazu się zmieni popychacze - o ile jeszcze będzie w moich rękach:naughty: "Jazda próbna i nie to auto! Pięknie wkręca się na obroty :)" Możliwe, ale to na bank nie zasługa popychaczy ps Wrzuć jak ci teraz pracuje AFN
tarq Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ja to samo mam 30tys do rozrzadu okolo, 2 lata i wtedy tez zmienie szklanki jeśli będę je miał ale wątpie bo chce S4 ;D abo jakie mocarne 1.8T
blez88 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ""Jazda próbna i nie to auto! Pięknie wkręca się na obroty :)" Możliwe, ale to na bank nie zasługa popychaczy " Na pewno dzięki poprawnemu ustawieniu rozrządu i poprawy ustawienia wałka. Ja płacić nie muszę bo sam naprawiam razem z kumplem nasze autka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się