Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi modzonego AWT


domialex

Rekomendowane odpowiedzi

Dla znawcow tematu. Co o tych logach sadzicie? Chodzi mi przede wszystkim o wtryski. Zapetlaja? Treba wieksze?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski nie sa zapętlone, no może w okolicy 6500 obr. delikatnie sie juz zapętlają ale ogólnie może być, przyjrzyj sie lepiej szczelności dolotu bo turbina troche cięzko wstaje i nie trzyma doladowania do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak Ci kolega ładnie wyżej napisał, wtryski masz na granicy , do 6680 jest ok , potem szpryce leją jak popadnie bo program nie dopracowany w pelnym zakresie.

Pozatym turbo troche wolno wstaje . A to że góry nie trzyma to norma bo tu już kończy się wydajność tej turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co z wtrskam nie kombinowac?. Co do dolotu to i tak planuje tipa zalozyc. Czy to cos poprawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak jeżdzisz ale pewnie nie trzymasz go ciągle na 6500 0br nie? więc chyba nie mam sensu, tip powinien poprawic przepływ ale szczelnośc to podstawa możesz też sprawdzic czy klapka wg się szczelnie zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz czy ta klapa WG to musi czy też powinna domykać się całkiem?bo u mnie nie dochodzi ok.1,5mm i grzybkiem można swobodnie obracać :mysli:

jak tak to czy można skrócić cięgno o te 1,5mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można tyle spokojnie skrócić ja u siebie ostatnio skracałem dużo więcej, jak skrócisz za dużo może byc tylko lekkie przeładowanie po osiągnieciu zadanego cisnienia, u mnie dało sie to zrobic bez rozbierania czegokolwiek tylko nasadka 10 na przedłużce o szukanie śrubki po omacku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to spoko bo i u mnie troszkę pózno suszarka wstaje a i mam k03s w której jest to samo klapa nie dochodzi.Dzięks

a i nie będę koledze w wątku bałaganu robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera nie mialem jeszcze czsu sprawdzic szczelkosci. Zrobie to jak bede zakladal tipa. Wracajac do wtryskow czy jest sens zalozyc regulator 4 bary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera nie mialem jeszcze czsu sprawdzic szczelkosci. Zrobie to jak bede zakladal tipa. Wracajac do wtryskow czy jest sens zalozyc regulator 4 bary?

regulator to masz 4 bary

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

Piszą że ok. 320 przy 3 bar i 380 przy 4 b.

317cc/4bary

jak ma softa zrobionego a widze że tak to nie musi korygować raz jeszcze,komp skróci czasy wtrysków w tym przypadku do ok.16m/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem w tym temacie sam napisałeś że maja 317 przy 3 barach http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/index151.html.

Korygować nie musi pojedzie na korekach minusowych i tyle, swoją drogą kolega może zrobić logi z grupy 033 i 031 zobaczymy czy pompa paliwa daje rady i czy tuner poprawił mapki fabryczne mapki z paliwem bo przy takim przepływie seryjne wtryski powinny sobie dawać rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj uważnie co napisałem bo to było pytanie

czy wtryski 06A906031BA czyli te z BEX-a nie mają czasem 317cc/4bary ?

i niektórzy znawcy twierdzą inaczej i niech im tam będzie

i na takich wtryskach jezdziłem ok. roku i mapy nie zmieniałem a na minusie sięgało do 3

06A 906 031BA według Boscha dla 3 bary

[TABLE=width: 285]

0280156061

289cc

12.0 ohm

[/TABLE]

ASNU Fuel Injector cleaning by post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem tylko są rozbieżności bo tu sam napisałeś coś innego:http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/index151.html#post3777109

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem inaczej,jeżeli wtryski z bexa miały by ok.370cc/4 bary to bex po programie nie kończył by wynikiem ok.215KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06A 906 031BA według Boscha dla 3 bary[/font]

[TABLE=width: 285]

[TR]

0280156061

289cc

czyli 0280156061 są 317cc @ 3bar. wszelkie inne info jest błędne.

takie same siedzą w AUM/AUQ 317cc@3bar.

W bexie oczywiscie 4bar wiec wieksza wydajnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wreszcie znalazlem troche czasu i zrobilem ten test. Pekniety jest te trojnik przy odpowietrzeniu skrzyni. No i oczywiscie nie mialem go na magazynie. Jutro mam dluzsza trase przede mna i juz nie zdaze wymienic. Czy to poblem?

Btw czy to narmalne ze po tym dmuchaniu po odpaleniu silnik kopcil jak klekot z zdechla turbina? Dmuchalem 0.5 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,5 bara przy badaniu szczelności to nic :)

Nie jeden Ci powie, ze to co przy 1barze jest szczelne to przy 1.5 już przestaje być.

Po drugie, nie wiem o jaki trójnik chodzi...

Który to numer na tym schemacie?

audi1u.jpg

Od razu powiem, że jak będziesz cos grzebał w okolicy nr 2 to ta "fajeczka" Ci się rozpadnie w mak, może ją już w ciemno kupić :)

przeczyść sobie też nr 9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...