bigfoot Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Multitronic. Od jakiegos czasu czuje delikatne "zrywy" silnika przy okolo 1400-1800 obrotow. Czuc to jadac i widac tez na wskazowce obrotomierza - obroty podnosza sie i opadaja o okolo 100, kilka razy na sekunde. Mam wrazenie, ze komputer pokladowy dostaje skads sygnal, ze potrzebuje zwiekszyc moc i tak tez robi, niestety nie wyglada to na prawidlowe zachowanie. VAG nie wykryl zadnych bledow - czy ktos psotkal sie z podobnym zachowaniem? BF
roofi_88 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Witam. Mam podobny problem. Kupiłem A4 z multitronicem z komisu. Wracając do domu samochód zaczął szarpać przy ustabilizowanej prędkości poniżej 2000 obr/min. (ok 80-90 km/h). Szarpanie jest takze odczuwalne przy powolnym przyspieszaniu. wszystko to dzieje się do 2000 obr, powyzej jest już dobrze. U mnie rownież widać jak podskakuje wskazówka obrotomierza. Po podłączeniu pod komputer odczytane zostały będy wałka rozrządu, obrotów silnika oraz ciśnienia w układzie hamulcowym. Mechanik pozbył sie tych błędów ale problem z szarpaniem pozostał. Moze jest to problem ze skrzynią lub rozrządem. Również proszę o pomoc.
benyA4 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Panowie napiszcie ten watek w dziale "uklad napedowy" tam bardzo szybko dostaniecie odpowiedz. Albo poproscie moderatora o przeniesienie.
bigfoot Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Hej Kolego - czy udalo Ci sie dojsc do tego co powodowalo szarpanie? Ja tez mam multitronica i caly czas problem z rwaniem. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się