Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL]Jak odkrecic zapieczona srube z obrobiona glowka?


Ciepły

Rekomendowane odpowiedzi

Goscie po zmianie opon tak mi dokrecili kolo ze masakra chcialem dzis zmienic felgi patrze sie a tu lipa nie odkrece :kwasny: pojechalem do nich koles patrzy mowi spoko zrobimy wziol pneumatyka do tirow wsadzil 16 nasadke i ruszyl wiorki sie posypaly i teraz nie dosc ze zapieczona to jeszcze lysa sruba co teraz zrobic?? Kazal mi przyjechac we wtorek a jak zlapie kapcia?? POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm noo jeżeli pneumatykiem nie dali rady a zjechali głowke śruby to serio masakrycznie musi Ci ona trzymać:/

może jakoś napsikaj tam wd40, czy też polej jakąś benzyną ekstrakcyjną, ale wątpie, jedyna opcja nie jeździć, albo na chybił trafił...

jeżeli w ten wtorek nie dadzą rady to nie pozostaje nic innego jak rozwiertanie główki, wyciągnięcie felgi i rezanko...

powodzenia życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moj problem ja tylko zostawie im autko na max 2 godziny :gwizdanie: poprostu sam chcialem cos wykombinowac dlatego liczylem na jakis dobry sposob ale chyb takiego jeszcze nikt nie znalazl :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest parę sposobów. Np uderzenie w szpilkę "od tyłu", właśnie zajrzałem z ciekawości i w B6 się da (przód), w B5 nie wiem, ale też powinno. Nie ma bata żeby po tym nie poszła normalnym kluczem. Jak obrobiona śruba to spróbować specjalną nasadką do obrobionych, a jak to nie pomoże to nie wiem..., ja kiedyś wspomogłem się przecinakiem :) bo nic już na nią nie działalo (od tamtej pory nie lubię śrub "antykadzieżowych")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Kolego -weż nakrętke M20, załóż ją na okręconą szpilke, obspawaj dokładnie migomatem i próbuj odkręcić.

W większości przypadków da się odkręcić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Kolego -weż nakrętke M20, załóż ją na okręconą szpilke, obspawaj dokładnie migomatem i próbuj odkręcić.

W większości przypadków da się odkręcić.

Pozdrawiam

Jeżeli kolega ma ALU to z tym spawaniem ostrożnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wziol pneumatyka do tirow wsadzil 16 nasadke i ruszyl wiorki sie posypaly

no to debil tak sie nie robi, osobówkę się odkręca małym kluczem pneumatycznym, jeśli nie można odkręcić to trzeba uderzyć w klucz dużym młotem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wziol pneumatyka do tirow wsadzil 16 nasadke i ruszyl wiorki sie posypaly

no to debil tak sie nie robi, osobówkę się odkręca małym kluczem pneumatycznym, jeśli nie można odkręcić to trzeba uderzyć w klucz dużym młotem.

nie w klucz tylko w łeb śruby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak no to stuknij w łeb śruby np w alumie :gwizdanie:śruby w audi vw mają rant i trzeba walić w klucz czego juz nie zrobisz np w seicento. Zresztą łeb szybciej byś zaklepał niż odkręcił śrubę.

widzę, że expert jesteś a nie umiesz umiejętnie stuknąć w łeb śruby nawet schowanej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chętnie poznam twój sposób

trochę wyobraźni :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro

mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro

mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku :polew:

Rwoj post totalnie nic nie wnosi do tematu :gwizdanie:

A to, ze Twoj ojciec sprzedal komus samochod z usterka to wlasnie polska kultura :thumbdown: ciekawe czy bys sie cieszyl gdybys kupil auto z taka niespodzianka :cool1:

Po drugie: wytlumacz mi jak mozna naciac srube która jest schowana w feldze tarcza do metalu ktora jest okragla i duzej srednicy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro

mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku :polew:

Rwoj post totalnie nic nie wnosi do tematu :gwizdanie:

A to, ze Twoj ojciec sprzedal komus samochod z usterka to wlasnie polska kultura :thumbdown: ciekawe czy bys sie cieszyl gdybys kupil auto z taka niespodzianka :cool1:

Po drugie: wytlumacz mi jak mozna naciac srube która jest schowana w feldze tarcza do metalu ktora jest okragla i duzej srednicy :polew:

i ciekawe jak odkręcić śrubę śrubokrętem jak jest zapieczona i kluczem jej rady nie dali. Jak masz taką siłę w rękach żeby odkręcać zapieczone śruby śrubokrętem to zapraszam do mojej pracy, napewno sie przydasz.

P.S

Można spróbować podgrzać palnikiem śrubą trochę od zewnątrz i jak sie do to od wewnątrz i może pójdzie.

Najlepiej było by przyspawać nakrętkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez tak kiedys zalatwili mondeo najpierw ukrecilem 2 klucze, potem idiota spieprzyl srube a potem juz nie wiem bo sprzedal je moj stary jakiemus idiocie. z tym spawaniem to dobry pomysl tylko trzeba w madry sposob zabezpieczyc felge i elementy karoseri. tylko nie rob tego u podobnych fachowcow jak ci od przykrecania i odkrecania kol :rolleyes:pozdro

mozesz jeszcze naciac srube tarcza do metalu przez srodek potem wez plaski srubokret i krec bracie z calych sil az do skotku :polew:

Rwoj post totalnie nic nie wnosi do tematu :gwizdanie:

A to, ze Twoj ojciec sprzedal komus samochod z usterka to wlasnie polska kultura :thumbdown: ciekawe czy bys sie cieszyl gdybys kupil auto z taka niespodzianka :cool1:

Po drugie: wytlumacz mi jak mozna naciac srube która jest schowana w feldze tarcza do metalu ktora jest okragla i duzej srednicy :polew:

i ciekawe jak odkręcić śrubę śrubokrętem jak jest zapieczona i kluczem jej rady nie dali. Jak masz taką siłę w rękach żeby odkręcać zapieczone śruby śrubokrętem to zapraszam do mojej pracy, napewno sie przydasz.

P.S

Można spróbować podgrzać palnikiem śrubą trochę od zewnątrz i jak sie do to od wewnątrz i może pójdzie.

Najlepiej było by przyspawać nakrętkę.

Czyli tak jak napisane :tongue4::wink4:

:hi:

Kolego -weż nakrętke M20, załóż ją na okręconą szpilke, obspawaj dokładnie migomatem i próbuj odkręcić.

W większości przypadków da się odkręcić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...