kyjo Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Witam, U brata w seacie 1.9 110 km ASV ostatnio zaczął wpadać w tryb awaryjny zalogowałem dziś i widze że turbo ładuje na maxa tylko dziwi mnie że przepływka nie obcina powietrza. Sprawdze wężyki wszystkie i sztange czy się cos rusza. Do tego takie błędy Wiem że temat rzeka tylko pytanie czy w tym przypadku praca LMM jest prawidłowa? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Nic juz nie loguj. Sprezarka dmucha po za zakres czujnika. Kierownice VTG zapieczone na maxa.
kyjo Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 No widze właśnie zdziwiłem się tylko że to tak z nienadzka sie stało tydzień wcześniej brat mi mówił że czasem samochód lubi zerwać przy przyspieszaniu a dziś pierwszy raz złapał notlaufa ale widać po tych logach że różnie sie kierownice zachowują.
przemik Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Ja tam widze, ze im wczesniej braciszek wyczyści sprezarke tym lepiej....
kyjo Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Nie no jak tylko znajde czas to drzemy suszarke z auta i na stół.
l.trucker Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Chciałbym wtrącić parę groszy, zanim będę marudził w nowym temacie. Otóż moje logi są niemal identyczne co logi kolegi kyjo. Co by mówiło o tym, że również suszarka potrzebuje wizyty na stole i czyszczenia. Zastanawia mnie tylko jedna sprawa, ponieważ u mnie sztanga chodzi dobrze, nie blokuje się. Obserwowany skok jest na poziomie ok. 2 cm. Czy mimo dobrze chodzącej sztangi - kierownice mogą być zapieczone? Trochę jak dla mnie się to wyklucza.
POWER-KRIS Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Wystarczy ze się na chwilę w jakimś położeniu przycinaja i w czasie jazdy zonk a na postoju tego nie wychwycisz. Sony Xperia Tapatalk 4.
karol24 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Ja tez zauważyłem ostatnio, że turbo ładuje na maxa, nic nie odcina i łapie notlaufa. AJM zapierdziela, tego nie moge powiedzieć ale na 4ce nie odpuszcza przy przyspieszaniu. Jeszcze nie logowałem ale z tego co tu czytam logi mi nie sa już chyba potrzebne
kyjo Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Panowie proszę o sprawdzenie logów: Wyczyścili mi turbine i to co słysze to jakieś syczenie powietrza jakby nieszczelnośc podczas jazdy auto ma mniejszego kopa jak wczesniej i widze ze spalanie wzrosło na kompie Log wyżej z sierpnia i niżej z dzisiaj: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i tu tak samo grupa 011 z sierpnia i na dole z dzisiaj VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Zrob wszystkie dynamiczne....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się