predki74 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Turbo jak turbo u mnie w trasie 10 litrów przy 140 km/h w miescie to jak przycisniesz nawet do 15 l bedzie wiec wolnosacy silnik 2,4 bedzie tyle samo brał gazu .
dziadson1 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 znajomy ma ten silnik tylko ze w wv passacie z rocznika 1998 i pali mu w miescie 18L gazu:shock3: masakra troche duzo. Jak by mi spalilo tak do 12L lpg to bylbym zadowolony. a ile kosztuje ewentualna regeneracja turbiny bo licze sie z tym po zakupie.
predki74 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Regeneracja turbiny ja miałem przelatanie 250 tys i turbinka była oki , a w pasacie to chyba w automacie bo kolega tez miał i podobnie mu palił ja tankowałem 1,8t 35 litrów gazu i robiłem srednio jedna trasa do wrocka czyli 100km to na 280-300 km
dziadson1 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 no on akurat ma manual. Tylko ze wariat i piłuje pewnie ta turbine na maxa. Mówi ze inaczej jezdzic nie umie, ale to jego sprawa. Tylko ze passat pewnie jest cieższy no i starsza konstrukcja, chodziaz nie wiem moze nic sie nie zmienilo w ciagu 5,6 lat miedzy jego passatem 98 a moja ktorą chce kupic 04, 03
predki74 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 J miałem audi a4 1,8 t sprzedałem szukam teraz a6 z 2,4 motorem z swojego silnika 1,8 t AVJ byłem zadowolony najpierw zrobiłem go czyli czyszczenie ukladu odmy , układ wtórnego powietrze zalanie olejem pełny syntetyk wymiany co 10tys i było oki
koscielny Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 to i ja się podepnę w tym temacie... poszukuję dobrego gazownika do regulacji gazu; niedawno kupiony, silnik 2,4 w sekwencji, zaraz po przełączeniu na gaz trochę szarpie do czasu optymalnej temperatury, też na wolnych obrotach całe nadwozie wpada w drgania; na benzynie efekt znika; z tego co sprzedający twierdził to przez 4 latka jedynie filtry zmieniał, a regulacji żadnej nie robił Poleci ktoś dobrego fachowca w krakowie lub okolicy?
monaco Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Witam ja kupiłem już z gazem od Niemca BRC za 2500 Euro i chodzi pięknie!
damianp007 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Cześć wam. Kupilem auto A4 B6 2.4 V6 2002 r. po zrobieniu kilku set kilometrow, wyskoczyl mi blad check engine. Pojechalem do warsztatu. tam powiedzieli, ze jest blad katalizatora i sondy. Po przejechaniu kilku set kilometrow od skasowania znowu wyskoczyl blad. Pojechalem do innego "lepszego" i powiedzial ze jest to blad spalania, ale wszystkie sondy pracuja idealnie. Dodam, ze dzieje sie tak na PB i LPG zazwyczaj na niskich obrotach. Zauwazylem tez niedawno ciekawa rzecz, gdy stoje na czerwonym swietle lub silnik po prostu pracuje na postoju to srednie spalanie gwaltownie rosnie, doslownie 0.2 l na sekunde. Glowny problem polega na tym, ze auto pali mi przy spokojnej jezdzie 16-17 l gazu, z benzyna jest podobnie. Nie ma ubytkow mocy, silnik pracuje rowno.Może, ten blad wyskakuje przez instalacje gazowa, pomimo ze blad wyskakuje rowniez na benzynie. Prosze o pomoc, bo mechanicy tylko kasuja, a nic nie robia. Pozdro
powaguspisz Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 To co to za mechanicy że tylko kasują !!! tacy z nich mechanicy. Spalanie rośnie, bo stabilizuje się więc zdarza się że może wskoczyć, a błędy jakie są konkretnie ?? Czy masz połączone to m.in z wypadaniem zapłonu na cewkach ?? jeśli tak to niestety temat znany to samo trąca 3.0 a mianowicie katalizatory tylne. Dużo kwesti w tym temcie już było na forum.
damianp007 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 To co to za mechanicy że tylko kasują !!! tacy z nich mechanicy. Spalanie rośnie, bo stabilizuje się więc zdarza się że może wskoczyć, a błędy jakie są konkretnie ?? Czy masz połączone to m.in z wypadaniem zapłonu na cewkach ?? jeśli tak to niestety temat znany to samo trąca 3.0 a mianowicie katalizatory tylne. Dużo kwesti w tym temcie już było na forum. Rozumiem, ze sie stabilizuje, ale gdy stoje zalozmy ok 5 min na wlaczonym silniku spalanie pokazuje 50l i wciaz rosnie. Co to wpadania zaplonu, ciezko stwierdzic, wydaje mi sie, ze czasami jak jest zimny to cos tam delkiatnie szarpie, nie rowno sie rozpedza, ale po rozgrzaniu jest dobrze, takze to moga byc tylko kable wyskiego napiecia.
kaczor łukasz Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 witam własnie kupiłem audi a4 b6 z silnikiem 2.4 i chce go zagazowac szybko muwiac tylko niewiem której generacji gas jest najleprzy do tego silnika zeby to zadowalająco chodziło kusi mnie na 6 generacje w fazie ciekłej tylko sie jeszcze nic nie dowiadywałem ale pewnie z powodu ceny zrezygnuje ale moze ktos mi cos podpowie na ten temat czy zagłebiac sie w tą drogą instalacje czy poprostu załozys zwykłoą sekfencje?
JarekLKR Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Witam. Dołączę się do tematu. Mam to samo co kolega wyżej... Zapala się kontrolka "check engine" a po jakimś czasie np. 3 dni i gaśnie. I znowu po paru dniach się zapala. Za każdym razem kiedy jechałem do gazownika to był ten sam błąd czyli uboga mieszanka... Jestem umówiony w celu szczegółowej kontroli ale sam jest zdziwiony czemu tak jest. Czy to wina gazu czy czegoś innego? Nie ma spadku mocy ani szarpania. Samochód pali i jeździ na gazie elegancko. Czekam na jakieś sugestie. Pozdrawiam
mariano400 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Witam wszystkich. szukam osob, ktorzy troche znaja sie na instalacjach bo szczerze mowiąc ja jestem laikiem. Problem polega na tym, że auto czasami po odpaleniu i przelaczenia na gaz chodzi jakby nie na wszystkie gary tzn szarpie, drga podcczas jazdy, po zgaszeniu i dopaleniu raz jeszcze wszystko wraca do normy, czasami przerywa podczas przyspieszania a coraz czesciej kiedy przeciagam na biegach potrafi rozlączyć instalacje i przejsc na benzyne... dodam ze wymianialem swiece kable wtryski gazu filtry i wszystko co mi przychodzilo pokolei do glowy... ktos pomoze co to moze byc?
koscielny Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) mialem podobne objawy, check engine, wypadanie zaplonu, szarpanie zczegolnie na zdławionym silniku wymienilem prewencyjnie świece, polepszyło sie ale nie zniklo ostatecznie, szczegolnie na gazie podjechalem wkoncu do rekomendowanego gaziarza i od razu mi wylapal wypadanie zaplonu na jednym z garow; na benzynie szedl ok, ale nie na gazie; na wolnych obrotach bez obciazenia nie wylapalem tego sam na VAGu;ostatecznie albo cewka albo kable; zaczalem od kabli i trafilem; temat zniknal; wracajac do rozgrzanego silnika, to wowczas sie to potegowalo (wypadanie zaplonu) bo sam przeskakiwal mi na benzyne pzdr Witam wszystkich. szukam osob, ktorzy troche znaja sie na instalacjach bo szczerze mowiąc ja jestem laikiem. Problem polega na tym, że auto czasami po odpaleniu i przelaczenia na gaz chodzi jakby nie na wszystkie gary tzn szarpie, drga podcczas jazdy, po zgaszeniu i dopaleniu raz jeszcze wszystko wraca do normy, czasami przerywa podczas przyspieszania a coraz czesciej kiedy przeciagam na biegach potrafi rozlączyć instalacje i przejsc na benzyne... dodam ze wymianialem swiece kable wtryski gazu filtry i wszystko co mi przychodzilo pokolei do glowy... ktos pomoze co to moze byc? doswiadczenia duzego nie mam, ale wertujac forum widzialem, ze chlopaki radza sprawdzic uszczlki pokryw, czy olej nie gromadzi sie w gniazdach swiec, co miec wplyw na iskre Edytowane 27 Lipca 2015 przez koscielny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się