wojtekz Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Czy ktoś z posiadaczy B8 pozbył się DPF'a ze swojego auta, jak po takim zbiegu auto wam się zachowuje bo wiem że wiąże się to z przeróbką oprogramowania samochodu - czy nie ma problemów, czy nie żałujecie swojej decyzji? Sam zbliżam się do podjęcia tego kroku, ale jeszcze ciut się waham i szukam przekonania
wrclaguna Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Ja jezdze bez DPF od dwoch lat Auto smiga bez problemu
wojtekz Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 dzwoniłem do firmy która ma mi to robić i podobno w przypadku naszego auta w tej puszcze jest też katalizator, on po takiej przeróbce zostaje na swoim miejscu - prawda to? nie chciałbym aby to kopciło jak smok no i wiadomo sprawa przeglądów.
Dev Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Pozbywasz sie jednego i dtugiego Przy okazji rob chipa
srb38vx Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 śmiało usuwaj Jeżeli chodzi o kopcenie po usunięciu DPF-a na seryjnym programie nie będzie kopcił na bank ( sprawdzone) jak zrobisz program wiadomo że tuner musi go podlać i jak doj**iesz mu w palnik to pewnie dyma puści i okolnik będzie okopcony sprawdzone na b7 i b8 mam 3 takie w rodzinie a jak ci ktoś powie że po usunięciu DPF-a i zrobieniu programu okolniki są czyste i nie przykopci to niech sie pierdolnie w łep , bo nie którzy na forum już tu tak pisali
kanu Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Ja co prawda krótko w stażu bez DPFa noi w B7 ale jest wszystko ok. Z ciekawostek dodam, że te same trasy po mieście na jednym tankowaniu wydłużyły mi się o 100km... Więc coś ten DPF żżerał za dużo paliwa na dopalaniu
wojtekz Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 no mnie dobijają ciągłe nowe ikonki wyskakujące na fisie odpowiedzialne za DPF, wypalanie serwisowe nie chce przejść do końca urywa się po około 30 min wypalania z jakimś błędem, czytałem że w takim przypadku niezużyte paliwo wraca do miski olejowej i rozrzedza olej! Jeszcze nie sprawdzałem poziomu oleju, ale mam gdzieś takie historie, zwłaszcza że regeneracja/wypalenie to na chwile załatwia sprawę, a ja jeszcze jeżdżę raczej krótkie odcinki - wiec chyba wyjście mam tylko jedno.
kanu Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 U mnie decyzja zapadła o wywaleniu DPF jak przy ostatniej zmianie oleju spłynęło go o literek więcej niż powinno... więc był najwyższy czas na to Wyrzucaj i pamiętaj, diesel musi dymić
wojtekz Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 mam pytanie dla wszystkich którzy DPF usuneli, na jakim od tego momantu oleju jeździcie, czy zmieniliście specyfikacje oleju na takie bez DPF?
srb38vx Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Jak był DPF- motul z normą 507 , bez- DPF motul 505
wrclaguna Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Jak był DPF- motul z normą 507 , bez- DPF motul 505 Dokładnie
wojtekz Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 pisze w instrukcji audi że z DPF 504-507, bez DPF 505.01 więc chciałbym zalać taką oliwę bo jest ona FullSaps więc dobrze chroni silnik, ale w opisie tego oleju piszę "(Z wyjątkiem silników VW z pompami wtryskowymi wymagającymi oleju MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40)": Motul 8100 X-cess 5w40 VW 502.00 505.00 jak myślicie można go lać?
syroB89 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Jak z tym olejem? Też mnie to ciekawi.
wojtekz Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 po usunięciu DPF muszę powiedzieć że fura jedak troche dymi, po kilu dniach jeżdzenia mam cały okopcony wydech, końcówki wydechu - czy u was jest tak samo, to normalne, czy coś mi spindolili?
kanu Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Dymic bedzie bo wiecej sadzy idzie w wydech a nie zostaje w filtrze przepalana. Jak uwazasz ze za mocno dymi jedz na korekte softu wyslane szajsungiem icostam
YOGI3000 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Czy w miejsce dpf-a trzeba wstawić jakiś katalizator czy tylko rurkę wspawać? 1,9 105KM auto dostało od razu program na 138KM.
Dev Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Mozna zostawić opakowanie a wsad wywalic. Nie bedzie problemu przy przeglądach
YOGI3000 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Nie chodzi o przeglądy, "tuner" powiedział że trzeba wstawić katalizator bo turbina będzie się za mocno rozpędzać i to skróci jej żywot.
fileo Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 To jak z tym kopceniem? Mocno smoli po wywaleniu filtra?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się