JarQ_A4 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Witam jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość Mam mały problem z samochodem Audi A4 B6 1.9tdi 130KM Po zapaleniu samochodu zawsze na zimnym kopci. W dolocie jest pełno oleju i mam założony intercooler od b5 bez wiatrołapu Sprawdzałem turbo i są luzy na wirniku poprzeczne i osiowe. Luz poprzeczny nie jest tak duży żeby obcierał o obudowę ale bardzo mnie to niepokoi. Kolejna rzecz to że zawsze przy szybszym skręcie w lewo wpada w tryb awaryjny. Dodam jeszcze że wymieniałem wężyki podciśnienia ale mam zapieczone kierownice turbiny. Słychać także dziwny dźwięk z turbiny po przy ujmowaniu gazu z 3tys obrotów. Podpinałem samochód do komputera i miałem błąd przeładowanie/przekroczona granica regulacji. Czy jest to wina turbo że mam tyle oleju w dolocie? czy może z odmy leci na turbo? Podejrzewam że turbo będzie do regeneracji bądź wymiany
POWER-KRIS Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Turbo kaput. Sony Xperia Tapatalk 4.
JarQ_A4 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 Trzeba odkręcać kolektor żeby wyciągnąć turbinę? Czy są większe problemy z odkręceniem śrub? To prawda że trzeba zakręcać nowe śruby? słyszałem że podczas dokręcania starych śrub można zerwać gwint
letallec Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Zobacz tez w jakim stanie jest egr. Olej w dolocie to glownie wina zuzycia egr.
POWER-KRIS Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Panowie jak luzy są we wszystkie strony to po turbulum. Sony Xperia Tapatalk 4.
Duncan Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 "letallec" napisz mi bo nie rozumiem jak egr moze byc winne ze olej jest w dolocie??
JarQ_A4 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Witam Panowie Koniecznie trzeba odkręcać kolektor żeby dostać się do turbiny? Czy podczas montażu nowego turba trzeba czyścić "smoka" w misce olejowej, przewody smarowania turbosprężarki? Rozumiem że trzeba wyczyścić cały układ dolotowy, wymienić olej oraz filtr oleju.
gar.bik Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Nie trzeba odkręcać kolektora.. wyjmij tylko filtr powietrza będziesz miał lepsze dojście do śrub..no i oczywiście potrzebujesz dojście od dołu..tam masz taki wspornik i dwie śruby do odpływu..
JarQ_A4 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Tak jak panowie pisali turbina kończyła swój żywot. Jednak zdecydowałem się odkręcić kolektor, cały dolot został wyczyszczony plus nowe uszczelki do turbiny i dolotu. Turbina została zregenerowana w Mielcu, ale bardzo mnie zdziwiło ponieważ powiedzieli mi że dostał się piasek do turbiny i zostały uszkodzone łopatki wirnika od strony zimnej i uszczelniacze.. okazało się że miałem pękniętą obudowę filtra powietrza. Po założeniu turbiny auto przestało dymić, otrzymało drugą młodość, teraz dopiero wciąga w siedzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się