Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kayaba czy Sachs? <konkretne modele>


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że tego typu wątków było od groma ale zawsze kończyło się grubą dyskusją a ja mam konkretne pytanie:

Będę wymieniał amortyzatory z tyłu (B5 FL avant ośka, zawieszenie 1BE) - który z tych dwóch modeli lepiej się sprawdzi? (bardziej zalezy mi na komforcie niż twardości - oczywiście na tyle na ile może mi to 1BE zapewnić):

KYB 353 016 (Ultra SR)

SACHS 280 562 (Super Touring)

W razie czego mogą być inne propozycje, budżet do 600 zł za oba.

Opublikowano

Ani Kayaba ani Sachs nie są złe, a Febi pytałeś? też najdroższe nie są a dobre tylko musisz dokładnie dopytać cene bo kiedyś pytałem ale nie pamiętam ile? A nie chce wprowadzić cię w błąd.

Opublikowano

Ale komuś dekiel sadzi. Nie można ich porównać. Odpowiednikiem Sachs ST jest KYB Excel G i Bilschtein B4. Ultra SR jest 3 razy wyżej i jest twardy.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Artur, Febiego znam raczej z innych części - póki co wolę skupić się na "usual suspects": KYB, Sachs, Boge... (Bilstein to jednak nie ten budżet)

Krzysiek - faktycznie, nie doczytałem - do 1BE pasuje bardziej seria Sachs Advantage - czyli:

170 816

280 561

Ultra SR to będzie poziom twardości ori 1BE czy jeszcze sztywniej?

Opublikowano

Raczej sztywnej. To coś między Bilem B6 a B8.

BE to jeszcze nie taki cud świata wiec ładuj Excel G jak chcesz komfortu .

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

Założyłem Excel G i i tak jest mega twardy w porównaniu z wyjechanym ori Sachsem 8D0 513 031F który siedział jeszcze od nowości - dzięki za ostrzeżenie Kris :)

Opublikowano

Nie ma za co. Ostatnio na Sachs Super Touring się przejechalem :-( kiedyś na Bilschtein B4 :-( i każdemu w tej klasie cenowej powiem KYB Excel G ;-) .

Tapatalk 4.

Opublikowano

panowie mam u siebie jesczze ori amory audi czy po zalozeniu nowych kayabow excele G auto nie ebdzie stalo wyżej? jak wogole zachowuja sie te kayaby dobre ss?:wink:

Opublikowano

Nie powinno stać wyżej - w końcu to sprężyny utrzymują wysokość. Zachowanie - wydają się ok, nie mam dużego porównania ale na pewno prowadzi się lepiej niż na wyjechanych ori - zakręt na jednym ślimaku w Poznaniu pojechałem na lajcie szybciej o 10km/h niż przed wymianą ;)

Opublikowano

Witam. jesczze jedno bylem ostatnio na stacji kontroli sprawdzic amorki pokazalo mi tak przod lewy 69% przod prawy 67 tyl lewy 59 tyl prawy 57 % dobre sa jesczze z wynikow jakie wyszly> wogole to pokazuje mniej wiecej dobrze te ^ ile sprawnosci ma amor?:wink:

Opublikowano

O kant tyłka te ich sprawdzanie na nowych 65 pokazuje a na starych miałem 78.

Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.

Opublikowano

POWER-KRIS zgadzam się z tobą o kant D....... ich sprawdzania też tak miałem ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...