Skocz do zawartości

ARAS920

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ARAS920

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BFC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ARAS920

0

Reputacja

  1. Ja zalecam Wymianę butli na nową która jest oczywiście ważna przez kolejne 10 lat natomiast przedłużenie legalizacji jest przeważnie na 5 lat zależnie od tego w jakim stanie jest butla gazowa. Wymiana butli na nową to koszt ok. 100 zł większy niż koszt legalizacji.
  2. Montuję instalację LPG firmy STAG do różnych aut Audi, Opel, Peugeot, VW, BMW, Renault. ogólnie różne marki aut oraz różne silniki i zero reklamacji. Filtry nie są drogie więc sam serwis instalacji nie jest drogi. Polecam.
  3. Proszę o wycenę Dwumasy lub kompletu sprzęgła z dwumasą do A4 B6 Avant 2.5 TDI BFC 120 Kw 163 KM 2003r. z Góry dziękuję.
  4. Polecam, Kolega doradzi bardzo profesjonalnie, pozatym dobre ceny i szybka dostawa. Napewno będę stałym klientem Dziękuję i pozdrawiam.
  5. Ostatnio szukałem ubezbieczenia OC i najlepiej wyszło szukanie na własną rękę. Mam 60% zniżek Za A4 2004 2.5 TDI. W AXA wyszło najlepiej 1280 Zl Oc i NNW kierowcy i pasażerów
  6. Przypuszczam że zbieżność nadal jest źle ustawiona do poprawy, albo opony.
  7. Czy zbieżność była sprawdzana na płycie diagnostycznej tak jak podczas przeglądu? Czy była sprawdzana i ustawiana z przyrządami do ustawiania geometrii?
  8. Zgadzam się z kolegą, też polecam żarówki tej firmy, używam je od dwóch lat, pierwsze jakie miałem były Tungsram +50% które wytrzymały okrągły rok po czym jedna się przepaliła, barwa światła biała mieniąca się na niebiesko, barwa soczewki biało-niebieska, po zmroku podczas deszczu trochę słabo oświetlają, teraz mam +120%, barwa światła jeszcze bardziej biała ale mniej wpadająca w kolor niebieski o zmroku podczas deszczu jest ok dużo lepiej niż przy +50%. Żarówki te świecą bardzo dobrze w zwykłych reflektorach bez soczewek. Polecam. pzdr.
  9. Jak drążki mają duży luz to tak. Te końcówki wymieniałeś sam? Jeśli wymieniali ci te końcówki drążków gdzieś w warsztacie i robili zbieżność to myśle że zauważyli by że drążki mają luz, jak drążki mają luz to jest problem z ustawieniem zbieżności.
  10. Kolega Goldi opisał ci do czego będzie ci potrzebna ta "breszka" a reszta kolegów opisała józ nawet co to jest ta "breszka". Masz opisane chyba wszystko na ten temat. Teraz czas zacząć działać. Jak jóż zabierzesz się za wymiane a czegoś nie będziesz pewien to pytaj. Myśle ze zrozumiesz to wszystko lepiej jak zaczniesz wymiane.
  11. mówisz o tych na kielichach tak? Dobrze ze powiedziałeś o tym podniesieniu, bo tego nie wiedziałem tego za bardzo nie rozumiem Tak mówie o tych śrubach na kielichach. Z tą breszką to sam zrozumiesz jak zaczniesz robić. Jak kupisz cały komplet wachaczy to wszystkie śruby są w zestawie. Jeśli chodzi o tą długą śrube to jest ona dość problematyczna, choć przyznam że w A4 B5 jeszcze się nie spodkałem żeby nie odpuściła, kilka razy zdarzyło mi się że musiałem użyć palnika ale zawsze jakoś wyszła. Raz tylko zdarzyło mi się w B6 że ta śruba tak łatwo nie wyszła ale po dwuch godzinach walki udało się.
  12. Wymiana wielowachacza jest bardzo prosta. Najlepiej jak masz jakiegoś kolege do pomocy i do roboty. Najlepiej wg. mnie jest wymienić najpierw górne wachacze, wszystkie śruby wyczyść szczotką drucianą i nie żałuj odrdzewiacza np. WD 40. Następnie, odkręć tą długą śrube która trzyma sworznie górnych wachaczy (właśnie tą która się zapieka ale koledzy już napisali że dobrze jest ją potraktować odrdzewiaczem już kilka dni szybciej i obić porządnie młotkiem, można też użyć małego palnika). Po wyjęciu tej śróby wybij sworznie górnych wachaczy ze zwrotnicy. Następnie, pod maską znajdują się trzy śruby które trzymają całą kolumne ( chyba wiesz które to śróby?), kiedy je odkręcisz, całość da śię ściągnąć kilka centymetrów w dół, zaklinuj kolumne drewnianym klockiem żeby nie odbijała spowrotem ku górze i masz już dojście do tylnych śrub górnych wachaczy. Kiedy zrobisz góre to myśle że dolne wachacze nie powinny stanowić problemu (tą breszke zapierasz o wachacz i naprężasz go żeby łatwiej odpuścił kiedy wybijasz go ze zwrotnicy). Uwaga, przed dokręceniem wszystkich śrub wachaczy do oporu wachacze powinny znajdować się w takiej pozycji jak by auto stało na kołach, najlepiej unieś całość podnośnikiem hydraulicznym (np. "żabą") do takiej pozycji i wtedy dokręć śruby do oporu. Gdybyś dokręcił je w pozycji gdy ayto stoi na lewarku i całe zawieszenie jest opuszczone to po postawieniu auta na koła tuleje wachaczy naprężą się co doprowadziło by do szybszego zużycia się tuleji (naprężona guma tuleji zerwie się szybciej ). Myślę że dałbyś sobie radę. Gdybyś zdecydował się na samodzielną wymiane a czegoś byś nie wiedział to śmiało pytaj. pozdr.
  13. Miałem ADR'a przez 2 lata, na początku wymieniłem tylko przewody i świece, potem normalna eksploatacja olej, filtry. Dla mnie rozwiązanie pompy wody na pasku klinowym jest dobre. Nie porównuje go do Hondy ani do żadnej innej marki, kolega ma civic'a V z silnikiem 1.5 i ją chwali choć dwa razy przez 4 lata robił remont silnika. Silnik ADR polecam, nie zawiódł mnie ani razu, jedyny mój problem w tym aucie to było immo ale to pod koniec i tak został sprzedany. Ogólnie polecam. pozdr.
  14. ARAS920

    Co może być przeczyną?

    W tych modelach pompa podaje paliwo podczas "kręcenia rozrusznikiem". W jakim stanie są przewody i świece?
  15. Sprawa załatwiona 3 świece żarowe do wymiany, wymienione i wszystko gra . Zastanawia mnie tylko to wcześniejsze szarpanie kiedy zapaliła się kontrolka ładowania jednak takie zachowanie od tamtej pory jóż się nie powtórzyło. Narazie bardzo dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...