ziomek0101 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Koledzy wymieniał ktoś alternator w 1Z z 96 rok 90 koni a4 b5 od 110 koni np AFN??? Mocowanie i wielkosc rolki jest taka sama? Mysle nad zakupem wlasnie z tym sprzegielkiem tylko nie wiem czy pasek wielorowkowy bedzie tak samo napiety jak teraz?
grzegorzmen Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 alternatory będą zamienne , różnica w rolce ze sprzęgiełkiem i mocy alternatora w zależności od wyposażenia jak nie było AC to widziałem alternatory 90A a tak są 120A , ale wszystko jest ze sobą zamienne , paski i rolki , napinacze pasują . Zwróć uwagę na sprzęgiełko , bo jak będzie uszkodzone top może zrobić wiele bałaganu , wiem co mówię bo sam to przeszłem.
ziomek0101 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Dzieki kolego:) U mnie w 1Z sa do wymiany łożyska bo juz głosna chodza i podpiskuja na wilgoci;/ do tego wlasnie mam zalozony akumolator 78Ah i 780A i wydaje mi sie że ten alternator co ładuje 120A bedzie lepszy niz ten co mam teraz;/
grzegorzmen Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Dzieki kolego:) U mnie w 1Z sa do wymiany łożyska bo juz głosna chodza i podpiskuja na wilgoci;/ do tego wlasnie mam zalozony akumolator 78Ah i 780A i wydaje mi sie że ten alternator co ładuje 120A bedzie lepszy niz ten co mam teraz;/ a pewny jesteś że łożyska alternatora popiskują a nie któraś rolka na rozrządzie?
ziomek0101 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 a pewny jesteś że łożyska alternatora popiskują a nie któraś rolka na rozrządzie? Tak, bo kiedys spryskałem tam na ta szajbe co wchodzi do alternatora i chwilowo przestawalo... rozrzad mialem wymienany 10 tys km temu ,a napinac paska wielorowkowego w tamtym roku na firme ruville wiec on nie powinien piszczec;/
fanthomas18 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Różnica może być tylko w kostce przy regulatorze napięcia w alternatorze, masz na taką wsuwkę na 1 pin?
ziomek0101 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Różnica może być tylko w kostce przy regulatorze napięcia w alternatorze, masz na taką wsuwkę na 1 pin? Tak. Na wspwke jeden kabel idzie do regulatora;)
fanthomas18 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Ja mam 1Z i mam alternator 120A, regulator mam właśnie na jedną wsuwkę Takiego szukaj
ziomek0101 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Ja mam 1Z i mam alternator 120A, regulator mam właśnie na jedną wsuwkę Takiego szukaj A masz z tym sprzegiełkiem co w jedna stroen tylko oska kreci??? No wlasnie albo zregeneruje moj i dam wiekszy regulator żeby lepiej ładował
fanthomas18 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Jak kupiłem A4 to nie było sprzęgiełka, sam sobie założyłem:banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się