athek Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 witam zamierzam włożyć do swojego AHU turbo na podciśnienie zbieram potrzebne materiały i mam taki zaworek i moje pytanie brzmi czy to jest N75 do turbiny z AFN ? oto jego numer 028 906 283 F Na gogle pisze że to n75 ale wolę być pewny więc proszę o konkretne odpowiedzi Pozdrawiam
OLIVER Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Ori zawór N 75 do AFN-a to jego numer 1H0 906 627 A (biała główka ) Zawór N 18 to 1H0 906 627 (czarna główka ) takie powinny być
athek Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 ok to mam taki N75 z tym numerem a ten N18 też musze mieć żeby podpiąć to turbo ?? i pytanie do jakiej wtyczki wpiąć ten zaworek n75 ?? hm
OLIVER Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 N18 steruje EGR-m No właśnie i tu zaczynają się schody ..Czy to opłacalna przeróbka ? zaworem N75 steruje komputer (sterownik ) Prawdopodobnie oprócz turba ,i innych drobiazgów musisz wymienić komputer ... Ale tu niech się wypowiedzą Ci co taką przeróbkę już mają za sobą ..
athek Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Kompa mam a EGR no cóż ... więć N18 nie potrzebny tylko ze słyszałem że błąd wprowadza muszę się kogoś dopytać o to.. tylko chyba ja mam ten N18 w swoim bo jest do egr podpięcię przez niego a ten zaworek co ja mam do turbo to chyba pod niego się ten N75 wpina kurde nigdzie to nie jest opisane jaki schemat mają mieć kable.. ale dzięki za pomoc w odszyfrowaniu tego n75 już zamówiony na allegro
OLIVER Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 tylko ze słyszałem że błąd wprowadza muszę się kogoś dopytać o to tak to prawda w razie wypięcia N18 a w twoim przypadku braku N18 błąd EGR-a mimo że się pojawi nie ma wpływu na pracę silnika ...nie przeszkadza w niczym tylko się zapisze i tyle ......
athek Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 tylko ze słyszałem że błąd wprowadza muszę się kogoś dopytać o to tak to prawda w razie wypięcia N18 a w twoim przypadku braku N18 błąd EGR-a mimo że się pojawi nie ma wpływu na pracę silnika ...nie przeszkadza w niczym tylko się zapisze i tyle ...... to git ale lepiej będzie coś wpiąć.. a orientujesz się może w która kostkę wpina się N75 w AHU ?? nie mogę spać przez to tylko myślę i myślę nigdzie nie znalazłem info na ten temat :/
OLIVER Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Ja Ci tu nie pomogę ..nie modziłem nigdy AHU Myslę ze bedzie trzeba inną wiązkę od kompa taką jak posiada AFN. ale może się mylę ... Na pewno ktoś kumaty w tych modach Ci opisze co i jak ....
athek Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 staram się pytać ale nikt mi nie chce pomóc ;/ pytałem już w innych tematach to bez odpowiedzi zostają ;/ w każdym bądź razie dzięki ci kolego za pomoc. Polecam się
OLIVER Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Tu sobie po czytaj Może to Ci coś pomoże.... http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-ahu-zwiekszenie-mocy-110km-warto-105907/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/faktycznie-warto-podnosic-moc-tdi-90km-1239/
athek Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Tu sobie po czytaj Może to Ci coś pomoże.... http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-ahu-zwiekszenie-mocy-110km-warto-105907/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/faktycznie-warto-podnosic-moc-tdi-90km-1239/ Dziękować zawsze coś więcej się wie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się